Μετα απο την τουρτα ολοι πηγαν να χορεψουν.
Η Ραιλι ειχε φτιαξει με πολυ υπομονη μια ωραια playlist με 234 τραγουδια απο τα οποια τα περισσοτερα ηταν τα πιο γνωστα φετος και τα υπολοιπα τα αγαπημενα του Λουκας.
Ολοι περνουσαν πολυ καλα μεχρι που επεσε το ρευμα και το δωματιο βυθιστηκε στο σκοταδι.
Η μουσικη σταματησε ενοειται και ολοι εμειναν ακινητοι.-Ενταξει ολα καλα ολα καλα, ειπε η Ραιλι που εμενε ψυχραιμη.
Ο Φαρκλ πηγε να ανεβασει την ασφαλεια και να φερει μερικα κερια σε περιπτωση που τα χρειαστουνε.
-Μαγια; Λουκας; Ρωτησε η Ραιλι καθως δεν φαινοταν να ηταν εκει.
Οχι πως φαινοταν και τιποτα μεσα στα σκοταδια αλλα τελος παντων..Η Μαγια σηκωθηκε απο το πατωμα που ειχε πεσει και επιασε την Ραιλι απο τον ωμο.
Η Ραιλι τρομαξε και τσιριξε.- Ελεος εγω ειμαι. Ειπε η Μαγια.
Ειχε προσπαθησει ως συνηθως με ενα σαλτο να ανεβει στην πλατη του Λουκας αλλα αυτη την φορα, ο Λουκας την απεφυγε γρηγορα με αποτελεσμα να τσακιστει στο πατωμα.
Ετριψε τον χτυπημενο αγκωνα της και εριξε ενα πολυ θυμωμενο βλεμμα στον Λουκας μεσα στο σκοταδι.
Η Ραιλι παλι το βρηκε πολυ αστειο ολο αυτο και αρχισε να γελαει.Ο Φαρκλ κατεφτασε με κερια και σηκωσε την ασφαλεια. Ολα τα φωτα ξαναναψαν.
-Βραχηκυκλωμα, εξηγησε.
Ολοι συνεχισαν την δουλεια τους και η Ραιλι με την Μαγια πηγαν να φανε τιποτα απο τον μπουφε.
Φαγανε απο ενα μικρο παστακι, απο εκεινα που στολιζε η Ραιλι στο προηγουμενο κεφαλαιο.😉Η Μαγια ειχε αρχισει να βαριεται και εψαχνε εναν τροπο να κανει αυτο το παρτι πιο διασκεδαστικο.
Δεν ειχαν ακομη κοψει την τουρτα, οταν η Ραιλι δεχτηκε ενα μεγαλο κομματι στο προσωπο της, που λερωσε το φορεμα της.Ο Φαρκλ, η Μαγια και ο Λουκας ξεσπασαν σε γελια.
Οι αλλοι φιλοι του Λουκας (οι καλεσμενοι) αρχισαν να παιρνουν τροφιμα απο το μπουφε και να τα πετανε εδω κι εκει.
Η Μαγια βρηκε την ευκαιρια να παρει το αιμα της πισω για κεινο το πεσιμο-αρπαξε ολοκρηρη την τουρτα και την φορεσε στο κεφαλι του Λουκας σαν καπελο.
Αρχισε να γελαει ευχαριστημενη και ο Λουκας αρχισε να την κυνηγαει με την τουρτα στο κεφαλι.
Η Ραιλι ειχε ενα εξαλλο υφος που ελεγε-εγω εκανα τοσο κοπο για αυτα τα φαγητα..
Ολοι ειχαν ξεσαλωσει και στο τραπεζι δεν ειχε μεινει ουτε ψιχουλο.
Η Ραιλι ηταν εξω φρενων.-ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕΕΕΕΕ!
Ολοι σταματησαν και την κοιταξαν.
Ειχε κοκκινησει απο την αγανακτιση.
ESTÁS LEYENDO
Ραιλι και Μαγια
Novela JuvenilΗ Ραιλι ειναι ενα κοριτσι σαν ολα τα αλλα, που προσπαθει να γνωρισει την ζωη μεσα απο απλα γεγονοτα που συμβαινουν στην καθημερινη της ζωη. Η κολλητη της φιλη Μαγια, ειναι μαζι της σε ολα τα προβληματα και τις δυσκολιες της. Βασισμενο στην σειρα του...