Part 3

364 41 41
                                    

Οταν μου ειπε αυτα τα λογια εγω ειχα παγωσει ποιος να ηταν αυτος??

Οταν με φιλησε στον λαιμο μου και εφυγε !!! Γτ να κλεισει τα φωτα και να φιλησει στον λαιμο ?? τι του εχω κανει και κατα δευτερον ΠΟΙΟΣ ηταν!!!

Πραγματικα ειμαι εξω φρενον.

Ετσι πηγα γρηγορα στην Υuna και της τι συνεβει χθες το βραδυ και ειχε μεινει

Υuna: νταξει ολα αυτα αλλα ποιος στον κωλο ειναι ο τυπας??...

Μολις παω να πω ουι δεν ξερω μπαινουν μεσα η kate και η eve . Απο την αρχη τις ειχα συμπαθησει αυτες τις κοπελιες.

Kate: Ααα τι λετε εσεις εδω σαν τις κατσαριδες κρυφα κρυφα??? Δεν νομιζω να ντρεπεσται??

Eve: Ειναι σιγουρη οτι κατι εγινε εχω εκτη διεσθησει εγω ....(μμμμ ψωναρααα 😂😂😂)

Kate: παρολο αυτα Yuuta χθες σε ειδα να βγαινεις απο το practice room τρομαγμενη ...εγινε κατι??

Yuuta : Λοιπον επειδη μου τα πριξατε θα σας πω αλλα θελω να υποσχεθειτε οτι δεν θα το πειτε πουθενα οκ??

Kate&Eve: Ofccc ειχεις τον λογο μας .

Υuuta : λοιπον........

Τους εξυγησα τι ειχε συνεβει και αυτες με το στωμα ανοιχτο εμειναν !!!

Kate : με καλα ποιος ηταν ??!

Yuuta : θα σε γελασω ...Δεν εχω ιδεα !!(😞😞😞αχχχχ θα μεινεται).....

Eve : μηπως ηταν ο jhope ??!

Yuuta : οχι θα γνωριζα την φωνη του απο μιλια μακρια .....

Kate: μαλισταααα....παμε να φαμε ???πεινασα

Eve : παλιιι ???πωωω ελεος ρε κατε παιδι μου λες και εισαι εγκυος κανεις ;;;

Kate : δεν με χεζεις εγω πειναωωωω

Yuna : χαχαχ καλα καλα παμε να ψαμε εδω διπλα ειναι ενα καλα κινεζικο εχει ωραια φαγητα

Kate : bitchesss φυγαμεεεεε

Eve : σιγααα θα μας φας και εμας συο τελος ..... Πω πω ρε παιδι μου πως κανεις ετσι ???

Kate : αντεεε παμε θελω και παγωτο μετα ...

Yuuta: να το θυμαστε αυτη θα γινει βοδι αν δεν γινουμε διασημες ...αλλωστε της  παει αυτο το επαγγελμα

Kate: μμμμ μαλακιεσσσς ... Αντε βοδια παμε να φαμε κατι νοστιμο

Γελασαμε τοσο πολυ ολες

Yuuta : πηγεται αλλαζω και ερχομαι

Yuna: οκκκ μην αργησεις

Yuuta : ναι ναι μην ανυσηχεις

Ολες φυγανε και εγω πηγα να ετοιμαστω φορεσα κατι πολυ απλο και πολυ ελαφρυ μακιαζ μονο μαικαπ .

Μολις περνω το κινητο μου και το πορτοφολι μπαινει μεσα ο jhope και με σκουνταει προς τον τοιχο . εγω παραπέτυντος ημουν ενα με τον τοιχο και το χερι του το κολλησε με θυμο στον τοιχο καο με ενα βλεμα (αχχχχχ) ηταν σαν θα με επερνε και θα βιαζε (ναι ναι αχχ 😂😔)

Ημουν λιγο τρομαγμενη και ημασταν πολυ κοντα και ειχαμε μονο λιγα εκατοστα αποσταση τα προσωπα μας και μου λεει

Jhope: Σας ειδα·····.....

Χαχαχα αγαπεσσς σας αρεσε ???ελπιζω να σας αρεσε γτ πολλα θα γινουν

Μου αρεσει να σας εχω σφην αγωνια 😂😂συγγνωμη που αργησα να γραψω αλλα παιδια αλλα αλλαξα κινητο και προσπαθω να το σηνηθησω ....

Ναι τελος παντον ....κεφαλαιο ανεβενει συντομα ...

Ψηφο και φυσικα comments 💚❣💋

Φιλιααααα ❤️💋💕

Η Μοιρα Where stories live. Discover now