Η βραδια κυλησε πολυ ωραια... ομως αμα δεν συνεβαινε κατι απορσμενο δεν θα λεγοταν καμπιγκ.
Καθως εμεις απολαμβαναμε το εξαισιο πρωινο μας. ( Φρουρα του δασους )
Τι δασους μωρη σε λιβαδι ησασταν
ΣΚΑΣΕ ΕΣΥ!!
Φρουτα που πηραμε απο το σπιτι μας τελος παντων!!! Τα μισα μαραμενα τα αλλα λιωμενα και τι νοστιμοοο!!! Δεν θα μιλησω αστο!!
Ετσι λοιπον ενω εγω καθαριζα "φρουτα" ερχεται ο jhope διπλα μου εγω μα παραπλανιεμαι στον δικο μου κοσμο!! Και τσουπππ ηρθε ο jhope να μας πει γεια!!
Jh: τι κανεις;
Υυυ: πατατες εσυ;;
Jh: ωραιες πατατες
Υυυ:ναι φσκ
Μετα απο αυτο δεν μιλησε αλλα μου πηρε το μαχαιρι και το νεκταρινη που καθαριζα και το εφαγε!
ΜΗΝ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΓΑΜΩ!!!
Πως γινεται αυτο? Αφου σκεφτεσαι οτι δεν θες να σκεφτεσαι!! ΤΙ ΦΑΣΗ!!!ΒΑΣΑΝΙΣΟΥ ΠΛΑΣΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΕΩΣ (Εγω ειμαι αυτη)
Πως τρωει ετσι το νεκταρινη;;;
Σε καποια φαση με κοιταξε και ηρθε πιο κοντα μου.
ΟΧΙ ΦΥΓΕ ΜΗΝ ΕΡΧΕΣΑΙ!!!
ΜΑΚΡΙΑ ΜΕΙΝΕ ΜΑΚΡΙΑΑΑΑ!!!
ΣΚΑΣΕ ΓΑΜΩΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙΡΟΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΠΟΙΑ ΠΩΩΩ!!
Μα οχι η καντεμια μου εχει φτασει στο 100 δλδ να μην μπορει καποιος να μας φιλησει πχιιι να μαλακα!!!
Πεταγεται η Kate σαν την τσουτσου ρε παιδι μου δεν μπορεις να κανεις κατι!! Που ειναι ο V οταν τον χρειαζεσαι πωω!!
ΕΛΕΟΣ ΤΠΤ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΛΔ;;; ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΝΕ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΕΝΟΧΛΑΣΣ !
Ουτε μια τρυφερη προσωπικη ιστορια δεν μπορω να εχω;;*cries in korean*
Δεν μου εφτανε αυτη εμφανιζεται και ο αλλος o beakhyun ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΑΜΩΛΗΣΕ ΑΥΤΟΝ;;; ο χριστος και η παναια!!!
Μετα απο αυτους ερχονται Η Eve με τον Chanyeol σε φαση ΘΑ ΣΑΣ ΠΝΙΞΩ ΣΕ ΜΙΑ ΜΠΑΝΙΕΡΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΤΗΣΩ ΕΚΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ Μου την καταπληκτικη!!!
Amyways!! Πηγε ο Jhope να με φιλησει και ολοι πλακωσαν ε οχι!! Καντεμο στο φουλλ!!
Γειααααααα σααασαα νεο κεφαλαιο οσο παει θα πρεπει να το τελειωσω αυτο το βιβλιο right??δεν ξερω ποτε αλλα βλεπουμε!!!
Λοββββ ιου και αφηστε comment και vote ❤️❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Η Μοιρα
FanfictionH Yuuka είvαι απο την Σεουλ της νότιας κορεας είμαι 19 ετων και ζω μια λίγο πλούσια ζωή.Έχει εναν αδελφό που είναι κολλητός με τον Suga.Η μαμά της Yuuka είναι καλη φιλη με το γνωστό συγκρότημα BTS. Ομως τι την φυλασει η μοίρα??Τι μπορεί να συμβεί αν...