Part 2

455 45 17
                                    

Όσο πιο κοντά ερχόταν πιο πολύ αγχονομουν μόλις ακούμπησε τα χέρια μου ήμουν έτοιμη να λοιποθημησω...... (Εγώ ηδη θα είχα 😂)....

Όταν είδα το ενα χερι του να κατευθύνεται στο καθρεφτάκι και να πέρνει το κινητό του και να μου λέει

J:Είχα ξεχάσει το κινητό μου (smirk)

Υ: αααα οκ (γελοντας αμυχανα)

Και φεύγει. Ουφφφφ ευτυχώς δεν με φίλησε γττττ ασθενοφορο κατευθείαν.... Είπα στον εαυτό μου.

όσο εκανα το μπάνιο μου πήγα στο δωμάτιο και στεγνωσα τα μαλλια μου ντυθηκα για να κοιμηθώ και έπεσα για ύπνο μετα απο όλα αυτά που πέρασα το χρειαζομουνα....

Το πρωι συκωθηκα και ηταν μέσα στομαυτο χαλί το δωμάτιο μου έπρεπε να το καθαρισω πριννπαω στο practice room για να γνωρίσω τα κορίτσια που θα δυνεργαζονουνα...

Όταν μπήκα μέσα στο practice room τι να δω??! Είδα την κολλητή μου την Yura αχχχ τι κολλήτη έχω εγωωω??!

Όσο γνωριζομουνα με τα κορίτσια η κολλητή μου και εγώ ηματσαν στην ίδια ομάδα αρα αυτό σημαίνει δεν υπάρχει περιπτωση να χάσουμε την ευκαιρία και να μην γίνουμε διάσημες 😂

Ημασταν με αλλά πεντε κορίτσια την Misti που ηταν η μεγαλύτερη στην ομάδα, η Jisso ,η Pua, η Kate και η Eve.....

Λοιπξ αρχίσαμε να κάνουμε practice τομ χορό που ειχαμε σχεδιάσει.... Ηταν καλός μονο που μας είχαν απομείνει μόνο 5 λεπτα για να ξανά κάνουμε πρόβα.

Όταν τελειώσαμε καθησαμε στιε καρεκλες και περίμενα πως και πως να δούμε ποιοι θα ηταν τα διάσημα idols που θα χορευαμε και θα κριτικάρουν....

Μόλις καθόμαστε ανοίγει η πορτα και ποιοι ηταν τa idol..

ΗΤΑΝ ΟΙ BTS.... OMGGG 😭😱😨

Παει τα χάσαμε τα λευτα μας... Πως θα χορεψω μπροστά στο bias group μου??! ΕΕΕ??! παει σκοτοστεμεεε....

Εγώ και η Yura ημασταν έτοιμες να λοιποθημησουμε αλλά δεν ειχαμε χρόνο για αυτα...

Ημασταν η 6η ομάδα ευτυχώς γτ αν ημασταν η 1η δεν νομιζω οτι θα είχα συνέλθει από αυτό το σοκ αχχχ θεέ μου και Παναγία μου ...

Ήρθε η σειρα μας.... Και ο jhope... Ηταν καθησμενος στην πρωτη σειρα..

Αφού είναι ο leader του χορού ήραν ο πιο βασικός κριτής καντεμια μου....

Χορεψαμε και σε κια φαση της χορογραφίας τα πόδια μου μπερδευτηκαν αλλά μετα μια στιγμη σκέφτηκα "μπορείς να το κανεις " και μπενω ξανά στον ρυθμο και χορεψα τόσο καλά όσο ποτε

Όταν τελειώσαμε σηκώθηκαν όλοι και θα μας έλεγαν το αποτελέσματα...

Ηταν πρωτη μέρα δεν θα αποφάσιζαν απο τώρα απλα θα μας ελεγαν πως τα πήγαμε..

Jhope: εμένα μου άρεσε η 5η ομάδα

Ποσού καντεμια... Πως στο καλό του άρεσε η 5η ομάδα??! Αγκκκ 😒δεν είδε καλά τον χορο τους μάλλον

Δεν είδε οτι έδωσα τον καλυτερο εαυτό μου?! ...τι ηλίθιος...

Όλοι οι άλλοι τους άρεσε ο χορός μας ΕΚΤΟΣ απο τον jhope γτ το κανει αυτό τώρα....

Όταν έφυγαν τους αποχερετισαμε και φυγαν όλοι απο τον χωρο που χορεψαμε και έμεινα μαζί με την κολλητή μου

Υuna: έλα πάμε να φάμε κάτι

Υuuta: όχι άσε θα κάνω ξανά practice για να δει οτι αξιζω. Δεν το περίμενα αυτό απο αυτον δλσ τι του εκανα??! 😒πάνε εσύ να φας

Υυ: καλά πάω τα λέμε...

Υυυ: οκ...

Όταν έφυγε η Υuna εγώ άρχισα να χορεύω όταν ξαφικα έκλεισαν τα φωτα....

Εγώ τρομαξα και δυο χέρια με εσπρωχναν στο τζαμί.... Δεν μπορουσα να δω ποιος ηταν...

Όταν ένιωθα μιαανάσα δίπλα απο το αυτί μου...
-
-
-

Τέλος δεύτερου κεφαλαίου 😂...
Νταξει θέλω πολύ ξύλο σας έχω αφήσει σε ανά με να κάρβουνα

Πσσσσ κατά έκατσε είναι μονο η αρχή αυτή...

Ελπιζωωω να σας άρεσε
..

Ψήφο και comments ...περιμενωωω 😂😍

Με αγαπηηηηη φιλια 💔💋💋

Η Μοιρα Where stories live. Discover now