Ahoj všichni! :) Rozhodla jsem se, že Vám zkrátím čekání a přidám sem ukázku jako poděkování za komentáře, zprávy, hlasování a jinou podporu. V případě, že se Vám něco nebude líbit, budete mít dotaz, návrh, neváhejte mi napsat do komentářů, popřípadě do zpráv.
Děkuji,
SaraelRenade
*Ritu Holoubkovou jsem se snažila zachovat, takže jsem načetla něco málo od J.K.Rowlingové a věta: "Z pera pravidelné přispěvatelky drbů Denního věštce, vaší Rity Holoubkové" je tedy vypůjčená :)
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Amelie Bonesová byla štíhlá žena s krátce sřiženými vlasy a přísně staženými rty, jejíž autoritu podtrhovalo hrdé držení těla, které za ta léta jako uznávaná členka Starostolce, nejvyššího mocenského orgánu kouzelnické společnosti, dovedla k dokonalosti.
Možná proto by nikdo nečekal, že se právě ona bude schválně zdržovat mezi čtyřmi stěnami své kanceláře.
Byl to teprve týden, co Starostolec v čele s ministrem Popletalem odsouhlasil obnovu zákona o povinném uzavírání svazků mezi čistokrevnými a necelých dvacet čtyři hodin, co Amelie podala Ritě Holoubkové rozhovor, a už ji na stole ležel druhý výtisk Denního věštce, na jehož titulní straně se vyjímal obličej mladého Harryho Pottera.
HARRY POTTER SE BUDE ŽENIT!
*Z pera pravidelné přispěvatelky drbů Denního věštce, Vaší Rity Holoubkové,
drahouškové, jsem si jista, že jste všichni četli v minulém vydání Denního věštce prohlášení Amelie Bonesové, které během jediného dne obletělo svět a zdvihlo ze židle nejednoho kouzelníka! Pro ty z Vás, kdo ale neměli to štěstí, je tu večerní vydání!
"Jménem Ministerstva kouzel, si dovolím všechny informovat, že během příštího roku budou po celém světě vytíženy odbory Administrativních služeb a obzvláště odbor Rodinného práva, zde v Londýně, který očekává příval žádostí z celého světa o sňatek s panem Potterem. Z bezpečnostních důvodů nemůžeme zvýšit počet pracovníků, a tak apelujeme - buďte trpěliví. Všechny žádosti musí nejprve projít přísnou kontrolou, než budou poslány k rozsudku adresátovi. O destrukci žádostí, které budou z důvodu nedodržení podmínek spáleny, se adresát dozví nejpozději do tří pracovních dnů," říká Amelie Bonesová, ředitelka odboru pro uplatňování kouzelnických zákonů a rodinného práva.
Nevíte na co drahá Amelie naráží? Pak by Vás možná zajímalo, tak jako mě, drahouškové, že Starostolec na žádost ministra Popletala minulý týden projednal a odsouhlasil obnovu zákona**, který zavedla už Josephina Flintová. Ten se týká všech mladičkých dědiců čistokrevných a hrstky starobylých rodin, které mají "pošpiněný" rodokmen nanejvýš jedním čarodějem poloviční krve. A to znamená, že mladičkého Harryho Pottera (mimochodem nejpřitažlivějšího kouzelníka tohohle století podle Týdeníku Čarodějek) čekají námluvy.
Všichni mladí čistokrevní kouzelníci jsou od raného věku na dohodnuté svazky připravování a není žádné tajemství, že mít slavného Harryho Pottera v rodině, by značnému množství z nich vylepšilo renomé.
Ptáte se, kdo dostane chlapce-který-přežil?
Bude to rozkošná Cho Changová, do které byl mladičký Harry vášnivě zamilovaný? Hermiona Grangerová, dlouholetá kamarádka, se kterou byl přistižen ve vřelém (ne tak úplně přátelském) objetí...a nebo snad mladý pan Malfoy?
Já a zase já Vám brzo přineseme odpověď!
(Mladí lidé potřebují pomoc v tvoření si cesty vlastním životem. A kdo jim pomůže lépe než partner, kterého si sami zvolí? Rodina selhala, je mi líto." Josephina Flintová (ministryně kouzel v letech 1819 až 1823) v reakci na rostoucí rodovou degeneraci, jež zapříčinily svazky čistokrevných a starobylých rodin mezi sebou, v boji o majetek.
** Přesné znění zákona najdete na straně 8, v článku o tradicích čistokrevných rodin.
----------------------------------------------------------------------------
Amelie tím nebyla vůbec překvapená. Harry se poslední dobou v novinách objevoval poměrně často; ve spojení s turnajem tří kouzelníků a prohlášením o návratu Vy-víte-koho, jímž rozdělil kouzelnickou společnost na dva válečné tábory.
První, který Harrymu Potterovi věřil a připravoval se na nevyhnutelnou válku s Vy-víte-kým.
Druhý, který byl přesvědčený, že Harry Potter je ovlivněn tím starým bláznem Albusem Brumbálem a neví, co mluví.
Amelie, jako blízká přítelkyně Albuse Brumbála, byla v tom prvním táboře. Už ve svých dvaceti, kdy nastupovala na Ministertvo kouzel jako asistenka ministryně Milicent Bagnoldové, byla přesvědčená o návratu Vy-víte-koho. Připadalo ji nemožné, aby Harry Potter, kterému tehdy byl pouhý rok, dokázal nadobro porazit nejmocnějšího černokněžníka všech dob.
Naneštěstí, Kornelius byl v tom druhém táboře, a i přes veškerá její varování a Albusovo naléhání, byl skálopevně přesvědčen, že za všechny problémy může právě Brumbálův špatný vliv na chlapce. Tušila, že Kornelius udělá vše, co je v jeho silách, aby chlapce dostal z pod Albusova vlivu a připoutal si ho k sobě. Nikdo z nich ale nepředpokládal, že dojde tak daleko a využije k tomu zákon o povinných svazcích a polovinu křesel v radě, jež drží jeho přátelé.
Na zasedání Kornelius nedal znát své osobní zájmy a samozřejmě bojoval za obnovu zákona z čistě nevinných důvodů; pro zachování jmen starobylých rodin a eliminaci znovu narůstající rodové degenerace. Jaká náhoda, že pan Potter byl hlavou domu Potterů, kteří patřili mezi hrstku starobylých - jako Popletalovi.
Kornelius musel být už tehdy zarytě přesvědčený, že jeho vlivná pozice coby ministra kouzel (kterou by si nepochybně v následujících volbách udržel, pokud by byl manželem slavného Harryho Pottera), majetek a rozsáhlé panství dokáží dostat chlapce na jeho stranu.
Pokud ne, pořád tu byl zásnubní dar. Ředitel Nimbus Racing Broom Company nešetřil na konferenci slovy chvály na svoji společnost ohledně nového speciálně upraveného koštěte pro pana Pottera. Stačilo si jen domyslet, kdo má natolik vlivné kontakty a slušnou sumu zlata u Gringottových, aby si mohl tento "malý úplatek" dovolit.
Naneštěstí měli Albus Brumbál a Amelie Bonesová zcela jiné plány, pokud šlo o mladičkého Harryho Pottera.
A bohužel pro jistého bradavického profesora, nebyl v tom plánu sám.
.
ČTEŠ
Dohodnuté manželství
FanfictionSnarry povídka. Navazuje na 4 díl Hp. Poupravila jsem věk Harryho, bude mu tou dobou 16. Vedlejší páry Hermiona/Ron, Remus/Sirius. Jak tenká je hranice mezi nenávistí a láskou? Jak moc silná musí být láska, aby vydržela takové rozdíly? Jsou Harry a...