Red: Slipp meg ut! Hvorfor er jeg her? NOEN?? Svar meg!
Hero: Hold munn, Red. Vi er her fordi vi er unormale. Sånn, kan du ti stille nå?
Red: Det var ikke det jeg mente...
Professor Mike: God morgen, Red, Hero, Ender og Finn. I dag skal vi gjøre kun en test hver. Vi starter med deg, Red.
Red: Uhg..
Mike: Kom igjen nå.
Mike låser opp døren til Reds celle. Red løper ut, men krasjer i døren til Hero.
Hero: Bra jobba, Red. Du er virkelig like dum som du ser ut som.
Red: Ha ha. Bare vent du. Jeg skal nok ta deg en gang.
Mike: Red, slapp av. Følg meg nå.
Red: Okay...
Mike og Red går til testrom Jungel. Red går inn. Mike låser døra fra utsiden. Det er ingen lås på innsiden. Inne på rommet er det to palme trær med kokosnøtter i toppen. Gulvet er laget av jord. Det er overgrodd med gress og blomster der inne.
Red: Ok, hva skal jeg gjøre i dag?
Mike: I dag vil jeg at du skal samle kokosnøtter. Så mange du kan.
Red sier ingenting, han bare klatrer opp i treet. Han tar tak i en kokosnøtt. Beina hans glipper. Nå henger han i kokosnøtta.
Red: Kom inn å hjelp meg, din IDIOT! Hvis jeg faller ned DØR jeg! Da får du ikke gjørt flere TEITE tester!
Mike: Du kommer ikke til å dø, Red.
Red rister på hodet.Red: Hvorfor henger jeg i et tre, Mike?
Mike: Du... klatret opp for å hente kokosnøtter, som jeg ba om.
Red: Å ja...
Red hopper rolig ned, med kokosnøtta i hendene.
Red: Her har du kokosnøtta, kan jeg gå tilbake til rommet mitt nå?
Mike: Sikker på at du ikke kan få tak i noen fler, Red?
Red: Ja, jeg er sikker. Jeg har ikke lyst til å utsette meg selv og mitt eget liv som det igjen.
Red og Mike går tilbake, og Red får gå tilbake på «rommet» sitt.
Red kommer tilbake til cellen sin. Mike låser døra.Red: Takk, Mike.
Mike: Bare hyggelig. Ok. Hero, du er neste.
Hero: Ok, kan jeg gjøre helvettes testen i dag?
Mike: Hvorfor ikke?
Mike og Hero går til testrom Helvete.
Hero går inn, akkurat som Red. Men inne på dette rommet er det en liten dam med lava, noen vorter som vokser på skjelesand, en liten vei bygget med mørk lilla murstein og gulvet er laget av et rart rødaktig matreale som føles som rått kjøtt.
YOU ARE READING
The Life Of Red På Norsk
Science FictionEn gutt med navn Red er i et laboratorium. Han har to personligheter. En som er slem, og en som er snill. Professorene vil vite hvordan hjernen hans fungerer med to personligheter i en hjerne. Han vet ikke hvorfor han er der, men han vet at han ikke...