#KİMSEYE GÜVENİM KALMADI#

11 2 0
                                    

... Sabah uyandığımda kendi odamda değilim çünkü annemin odasındaydım ama annem yanımda yoktu nerdeydi ki? Mutfaktan gelen tabak sesleriyle mutfakta kahvaltı hazırladığını anladım yatakta biraz daha kalmak istesemde bugün ders çalışacağım  gerçeği yüzüme tokat gibi çaktı , off 5 dakikanın sonunda kalktım işte .Elimi yüzümü yıkadım,günlük sabah rutinlerimi halletim sonra annemle yemek masasına oturduk. Ben rejimde olduğum için az yesemde annem "ders çalışcaksın şundanda ye kafan çalışın " diyerek herşeyi ağzıma tıkıyordu . Annemle biraz yemek konusunda tartışdıktan sonra annemi öpüp sofradan kalktım, biz böyleydik annemle kavga etmemiz beş dakika sürer ama öpüşüp barışmamız on dakika . Odama çıktığımda saat 10.30 'du ders çalışmanın tam saati diye ve bugün telefonumu kapatmalıyım diye düşündüm , tabiki öncelikle Mert'e kısa ve beni merak etmememesini söylediğim bir mesaj attım , oda tâbiki beni onayladı ve çok özlediğini belirtti aman neyse ya ders çalışmalıyım. Öncelikle şuan bulunduğum odamı toplamak zorundaydım çünkü odam barbat şekilde dağınıktı ve ben kirli bir ortamda asla ders çalısmazdım neyse işte.

***********
Esneyerek saate baktığımda 19.00 'ı gösteriyordu gerçekten bugünlük bu kadar ders yeterdi sabahten beri çalışıyordum tabi arada molalar verdim ama gözlerim bile sinyal veriyordu . bugün pazardı yani yarın dershane var o yüzden erken yatmalıyım . çalışma masamdan  kitapları kapatıp kalktım . Aşağı indiğimde annem büyük bir dikkatle dizi izliyordu , ah ne çok özledim şu televizyonu dizi izlemeyi sevemem ama romantik filmler vazgeçilmezim . Annemin yanına oturdum ve kafamı dizlerine koydum hemen saçlarımla oynamaya başladı işte bunu çok seviyordum .

"Oh biz burda akşama kadar ders çalışalım Siz burda o dizi benim bu dizi benim yapın " dedim ve gülümsedim

Annem de gülümseyerek " ee bizde zamanında az çalışmadık ama yine bu haldeyiz işte "

"Olsun annem senin bilgin kimde var be" dedim , annemin yanağına en sulusundan bir öpücük kondurarak  ve yanından kalkıp odama gittim . Bugün hiç dışarı çıkmadım biraz hava alsam iyi olur diye düşündüm .  Annemden izin almak biraz zor olsa da zafer benimdi .
Ben geceleri dışarı çıkmayı seviyorum napıyim? Gerçi saat 19.30'du ama neyse . bacaklarıma  dar , kot bir pantolon geçirdim üzerime düz , beyaz tişört ve siyah spor ayakabılarım ile hazırdım ,  hava biraz soğuk diye yanıma kot ceketimide aldım . telefonumu almayıp mp4'ümü aldım . Dışarı çıkmasına çıktım ama ne yapsam bilemedim . En iyisi sahile inmek diye düşündüm , mp4' dümden güzel bir şarkı seçtim ve yürümeye başladım ... Güzel bir yer bulup oturdum denizin karşısında . işte bunu çok seviyordum Müzik, Deniz ve Güzel hava ama yanımda onunda olmasını çok isterdim diye geçirdim yani MERT'in. Aslında aklıma bir fikir geldi ama ne kadar doğru bilemedim . İçimdeki kötü kız beni onayladı ve ben onu dinledim . Fikrim şuki mert gilin evinin önünden  geçicem ... Evet yaklaşmıştım ah Melis Ah ne salaksın! Tam önünde durdum ve Mert'e bakındım 2. Katta oturdukları için balkondan onu rahatlıkla görebilirdim , balkonlarından sesler geliyordu ama Mert'in sesini seçemedim . Kız sesleri de geliyordu ya bilmiyorum Evet evet bu Mert  balkona çıktılar .  Bende bir yer bulup saklandım ama onları duruyordum OHA! diye bir ses çıktı ağzımdan ama sadece ben duydum . Mertin yanında bir kız var  gülüşüp oynaşıyolar !!!

"Evde tekizz bebeğim"

"Ahahah aynen ya" duyduklarım bunlardı.

Daha fazla kendimi üzmek istemedim ve koşar adımlarla oradan uzaklaştım . Abi bu ne ya kimseye güvenemicezmi? En içten bedualarım seninle MERT! ağlamamak için kendimi zor tutuyordum  bu boş sokaklarda yürüyordum ama çaresiz , ama korkmuş, ama mutsuz , ama kindar , yürüyordum bu sokaklarda ama içimdeki acıyı  bağıramadan ...

MERHABA CANLARIM ^^

YENİ BÖLÜMÜMLE KARŞINIZDAYIM FARKINDAYIM BİRAZ KISA OLDU AMA ÇOK YAKINDA  YENİ BİR BÖLÜM DAHA YAZACAĞIM MERAK ETMEYİN :) BU ARADA ARKADAŞLAR ŞUNU SÖYLEMELİYİMKİ BİR DAHAKİ YAZACAĞIM BÖLÜM MELİS'İN MERT'E AŞIK OLMA KISMIDIR  FARK ETMİŞSİNİZDİR ORAYI ATLAMIŞTIM İŞTE ORAYI BU HAFTA YAZACAĞIM İNŞALLAH :) HERNEYSE LÜTFEN VOTE VERİN ŞİMDİDEN TEŞEKÜRLER ...

~ GÜZELİM~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin