MERHABA CANLARIM BENİ ÖZLEDİNİZMİ ^^ YENİ BÖLÜMÜMÜ BEĞENMENİZ DİLEĞİYLE :) RİCA ETSEM OY VE YORUM 🎈🎈🎈
MERT'İN AĞZINDAN 👇
ağlama ve koşma sesleri duydum ama ne alakaydı? kalkıp aşağı baktığımda bir kız gördüm ama karanlıktan seçemedim herneyse , yanımda şapşik kuzenim hayla dediğim şeye kahkaha atıyordu Kuzenimin adı Güneş ve onu gerçkten çok seviyorum o benim küçük kardeşim . Bu dediğimi duysa yine suratını asardı :D o benden 3 yaş küçük bu yüzden kardeşim gibidir oda ne kadar inkihar etse de beni abisi gibi görür . Güneş 'e ona söylediğim şeye çok gülmüştü
"Evde tekizz bebeğim"
"Ahahah aynen ya"
Maalesefki şöyle saçma bir durum var benim annem ve teyzem yani Güneş'in annesi bizi evlendirmek istiyor ama biz birbirimize karşı asla böyle bi şey hissetmiyoruz . Sırf biz evde yanlız kalalım diye komşuya gittiler bizde Güneşle bu durumu öğrenince saçma sapan gülüp espiri yaptık asıl komik olanda Ben sabahten beri Güneş'e Sevgilim Melis'i anlatıyorum ve oda bana fikir veriyor annem bu durumu öğrenmesin çünkü beni evlendirmek istediği kıza sevgilmi anlatıyorum . Güneş daha fazla kalmak istemediği için annesinin yanına gitti ve ben de Melisi MELİSİMİ özledim ders çalışcam demişti ama özledim napayım? Telefonuma baktığımda hayla Melis'in telefonunu açmadığını anladım .Uyursam sabah Melis'i görürüm diye düşündüm ve hemen uykuya daldım ...
MELİS'İN AĞZINDAN 👇
Eve gitmeden önce bir poşet çikolata ve nutella gibi şeyler aldım çünkü TABİKİ depresyon . Hayla inanmıyorum ya nasıl göremedim Mert'in P*ç biri olduğunu off neyse uyu Melis uyu Aptal meliss!
********
Sabah telefonunu açar açmaz Mert aradı aslında açmıycaktım ama ne diyeceğini gerçekten merak ettim"Efendim!"
"Bitanem oh sonunda seni çok özledim"
"Cidenmi?"
"Evet Melis ama neler oluyor ? "
"Dün diyorum mert ben ders çalışırken sen de Eğlenebildinmi ?"
"Melis anlamıyorum hiçbirşey açık konuş!"
"Hayla anlamadım diyor! Dün diyorum _evde tekizz bebeğim _ diyorum nasıldı çok komikti değil mi? "
"Ne ev... Haa puhahahauhaushahuah ilahi meliss hahahahaha "
Aptal bide gülüyor hemen yüzüne kapattım sonra da onu aramalardan engeledim oh iyi yaptım ! Salak ya bide benimle alay ediyor neyse Melis seni kandıranı üstüne de alay edeni sende takma kafaya ! O nasıl olacaksa neyse . üstüme birşeyler geçirdim ve yatağımın üzerine oturdum saate baktığımda daha dershaneme 1 saat vardı üstümde giynikti yani çikolata yiyebilirimmmm ama tek başıma depresyona giremem ki ben En iyisi RAANA'YI aramak hemen numarasını çevirdim , hemen açtı .
"Raanağğ"
"Ne oldu Melis moralin bozuk hahaahah"
"Oha nasıl anladın ?"
"Raanağğ diyişinden olabilir "
"Ha doğru hadi hemen bize gel sana ihtiyacım var "
"Tamam "
Çikolata yiyip ağlıyordum tek yaptığım bu!.. Bi kaç dakikanın sonunda zil çaldı , gözlerimi silip kapıyı açfim , açdım , aldım , aaçtım işte ya. oha Mert burada yani bize gelmiş!!!!!! Çüşş kapıyı hemen yüzüne kapattım niye böyle yaptım yaa keşke bi niye geldin deseydim dizilerde öyle oluyordu :( kapıyı yavaşca geri açtığımda karşımda hayla eskisi gibi duruyordu .
"Seenin n-e işin var burda ?"
" hoş buldum aşkıım" diyip içeri daldı ve kanepeye oturdu , iyice yerine sindikten sonra bide ayaklarını sehpaya uzattı.
"Ne yapıyorsun be?"
"İyim aşkım sen?"
"İyi bende depresyon falan " ne diyorummm ben ? Ah melis ah
" şeey yani iyi diyorum nasıl olsun sen boynuzları taktın ya "
" ya Melis sen gerçekten beni hiç tanımamışsın bana bak !" dedi eliyle yüzümü kendi yüzüne yaklaştırırken
"O kıskandığın kız benim KARDEŞİM yerine koyduğum KUZENİM ve biliyor musun ? Annem de Güneş ile ilgili saçma düşünceler planlıyor ama güneşle benim aramda kardeş , ağbey ilişkisinden başka bi şey yok ! " ne kuzenimiydi ? İşte bu beni çok rahatlattı ama onu üzmüşmüydüm? Ne yapsam bilemedim. Kafamda bir sürü soru .
"Mert ben gerçekten çok üzgünüm"
"Tamam melis ama lütfen bir daha beni sorup soruşturmadan yargılama "
"Tamam söz veriyorum "
Tebessüm etti , tebessüm ettim MERT ve MELİS ayrılmamamıştı yine yeni yeniden ... Biz birbirimize dalmışken kapının zili ile biraz saçma hareketler yaptık ve Ben kapıyı açmaya gittim gelen Raanaydı
"Hoşgeldin Raana "
"Noldu yüzünde Tebessümler bişeymi oldu?" dedi ve içeri girdi Ben kapıyı örterken içeriden koca bir !Oha! sesi geldi gidip baktığımda Mert kafasını kaşıyor Raana şaşkın şaşkın mert'e bakıyordu herşeyi anlatmak zorunda olduğumu hatırladığımda kaçmak için yer aradım ama Raana 'dan kaçış yoktu :)
DEVAMI GELECEK ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ GÜZELİM~
Literatura FemininaÇirkinim diye dalga geçen varlıklar aslında insan değilim diye ağlamalılar ben çirkin melis aşık olmak mı? Gülerim .ben çirkin melis hayatının aşkını bulmakmı? Kahkaha atarım . ama buldu işte ben onu bulamasamda o beni buldu . kendimi sevdirdi ban...