#ZALİMİN OĞLU#

24 2 1
                                    

Tamam artık kendimi kandırmiycam Mert 'e aşığım kimin aklına gelirdiki ? Ama ne fark eder ? Bu ela gözler o siyah gözlere aşık oldu! Birden  yanımda olamayan Raana'yı fark ettim neredeydi bu kız ?

" burası boş öyle değilmi" bu sesle düşüncelerimden sıyrılıp kafamı kaldırdım oha "oturabilir miyim ?"  dedi Mert ."  Malmısın otursana"  demek istesemde diyemedim .

" ş- şey benim yanımda Arkadaşım vardı ama " dedim ve etrafa bakındım o sırada benim solumda  oturan Özkan'ın yanında bana el  sallayan Raana'yı gördüm .

" Melis ben burda oturcam "

" emin misin ? RaanaCım " dedim kızgın bir sesle

" artık boş sanırım " dedi mert ve sırasına çantasını koydu iyice yerinede sindi oh  . Aslında iyi olmuştu da yani neyse

" neyse " diye geçiştirdim ve derse odaklandım yani tabiki Mert'in çekici ve güzel erkek parfüm kokusuyla burnuma bayram yaptırmadım :D. Bu derside bitirdikten sonra eşyalarımı çantama koyup şu saçma günden kurtulmak için evimin yolunu tuttum Raana'nın işleri varmış o yüzden ben erkenden , tek başıma ayrıldım tam dershane kapısından çıktım ilerliyordum ki Mert kolumdan tutup beni durdurdu sonra bi takım saçma hareketler yaptı  sonra kolumu tuttu , bıraktı falan ben Napıyosun ? Dermis gibi baktım .

" şe-y mmelis yani şeyy melismiydi?" bu saçma bi o kadar da onu dünya tatlısı yapan hareketlerine gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırıyordum .

"Evet mert benim " bu net ve değişik anlamlar çıkarabileceğiniz cümleyi kullanabildiğim için organlarım beni tebrik ediyordu . Mert de şaşırmışa benziyordu .

" Melis numaranı verir misin ? Yani ben gelemezsen dershaneye  senden alırım ödevleri falan sıra arkadaşımsın ya " Allahım ya çok tatlı ama bu , resmen saçmalıyo oda farkında olmalı ki saçını kaşıdı . Yani biz üniversiteye hazırlanıyoruz ne ödevi resmen MELİS NUMARANI VER AKŞAM MESAJ ATARIM diyor ama işte ...

" ha tamam olur anladım" gülmemek için kendimi zor tutuyorum, ondan numarasını aldıktan sonra çaldırdım ve numaramı kaydetti bıyık altı gülümsemesinide yaptıktan sonra hoşça kal diyerek gitti öküz herif .

***************
Biraz ders çalışmak için telefonumu kapatmıştım ama birileri bu durumdan pek memnun olmamış anlaşılan , Mert defalarca arayıp mesaj atmış, daha fazla merakta bırakmamak için mesaj attım .

" Mert" anında cevap geldi

" Ha sonunda yani melis"

" noldu ya bu kadar aramışsında önemli bişeymi oldu "

"Yok öylesine , rahatsız ettiysem kusura bakma. " tirip atmayada başladı bu sjsjsjj

" yok yani ders çalışıyodumda "

" anladım "

" ders çalışman bittiyse buluşalımmı ki birşey dicemde "

"De"

" buluşursak derim"

" tamam biraz bekle ben sana haber veririm "

"Tamam ver "

Acaba buluşsammı ? Ne diycekki ? Ne der işte havadan sudan konuşur , ama bu aralar çok böyle yakın davranıyo off kararsız kaldım en iyisi Raana'ya sormak ... Kafamdaki deli sorulardan sonra Raanayı aradım ,  oha ! Çüş! Gibi tepkileri saymazsak tabiki buluş dedi . Raananında verdiği gazla beraber gardırobumu açıp ne giyeceğime karar vermeye başladım bile . çiçek desenli ,mini ,sade ve şık bir  elbise bulup yatağımın üzerine attım. siyah güzel bir babet bulup onuda giymeye karar verdim , çantamı ve içindekileride ayarladıktan sonra Mert'e mesaj attım Gelmeye karar verdim diye neden Mert'e haber vermeden  önce kıyafetlerimi ayarladığımı sormayın ! Kız olmak bunu gerektirir :D her neyse kıyafetlerimide giydikten sonra kendimi boy aynamdan süzdüm gayet şık ve sade görünüyordum. Gerçekten ben ne ara bu hale gelmiştim ya dünki İnek ve Çirkin Melis, şuanda Aşık , güzel ve sevdiği adam için süslenen Melis oldu . Hayat sen ne garipsin .
Tamamen hazır olduktan sonra anneme Raana ile buluşacağımı söyledim Raanayıda tembihledikten sonra evden çıkmaya hak kazandım . şu hale bak anneme bile yalan söylüyorum . Herneyse Mert ile buluşacağımız yere geldikten sonra ,Mert görüş alanıma girdi . Mert'in beni kısa süzmesinden sonra siyah gözleri , ela gözlerimle buluştu .

"Çok güzelsin"    dedi mert

"Teşekkür ederim"  diyip tebessüm ettim

"Melis" dedi ama sanki bişeyler vardı bu Melis kelimesinin içinde , anlatmak istediği birşeyler . soru sorarcasına baktım derin derin gözlerine

" biraz gelsene  benimle  bi süprizim var "

Ne? Süprizimi var oha? Yoksa bana çıkma teklifi mi edicek ayh kalbim durucak sanırım ! Ben daha cevap vermeden kolumdan tutup beni çekmeye başladı Çok heyecanlı , acaba ne süprizi var ? Ama üniversiteye hazırlanan öğrenciye bu yapılmaz ki
Zalimin oğlu ...

                                              ~MERHABA~
UZUN BİR SÜRENİN ARDINDAN YİNE SİZLERLEYİM :)EMİNİM DİYECEKSİNİZ Kİ NERDEYSE AYLARDIR BEKLİYORDUK YAZDIĞIN BÖLÜM BUMU AMA İNANIN BANA BU BÖLÜMDE GÖRDÜĞÜNÜZ HERŞEYİ BİR GÜNDE YAZDIM SONRA KONTROLLERİMİ YAPIP BÖLÜMÜMÜ TAMAMLADIM AMA BİR TÜRLÜ YAYIMLAYAMADIM ÇÜNKÜ İNTERNET İLE İLGİLİ SORUNUM VARDI . İNTERNET GELİR GELMEZ AKLIMA WATTPAD GELDİ :) HER NEYSE İNANMAK İSTİYEN İNANSIN ZATEN KİTABIMI OKUYAN BİR KAÇ KİŞİ VAR VE BUNA RAĞMEN BUKADAR AÇIKLAMA YAPIYORUM 😒NEYSE  UMARIM BU BÖLÜMÜMÜ BEĞENMİŞSİNİZDİR :)  ...  KİTABIMI OKUYAN , OKUMAYAN , VOTE YAPAN , YORUM YAPAN HERKESE TEŞEKKÜR EDİYORUM BUARADA MULTİMEDYADA MELİS VAR , BİRDAHAKİ BÖLÜMDE MERT'İDE YAYINLAMAYI PLANLIYORUM :)
~SİZİ SEVİYORUM 🎈💕~

~ GÜZELİM~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin