2.

242 23 12
                                    

Valeri vaatenurk

"Oota, Helina kus sa lähed?" Küsisin.

"Ma lähen koju anna mulle palun enda number!"

Andsin talle oma numbri ja ta lubas helistada mulle homme.

>>>

Hommik

Ärkasin üles järgmisel hommikul jama kaisus oli Emma. Mis asja? Mis toimub?Miks ma siin ole? 
Kui ma eilset meenutasin ei meenunud mulle midagi.
Emma tõusis ja tõusis püsti.

"Hommik!" Ütles ta mulle ja pani oma käe mulle õla peale.

"Keri põrgu." Võtsin vihaselt ta käe õlalt ja panin kiiresti riidesse.

"Aga ütle ausalt meil oli ju hea!"

"Keri õige põrgu sinu suguste koht on seal!" Ning siis ma läksin sealt toast ära.

Ma jooksin trepist alla ja all korrusel oli täielik lämbu. Edu Jaagupilt koristamisega haha.

>>>

Olin jõudnud koju ja mul oli mõtteis kogu aeg Helina. Ma tahaks teda nii väga näha. Ugh ta meeldib mulle, aga tal on poiss juba olemas.

Ma jalutasin oma tuppa ja hüppasin voodisse. Võtsin padja kaissu ja jäin magama.

Mingi aeg hakkas mul telefon helisema.

"Hallo?" Ütlesin uniselt.

"Hei, Helina siin!" Ütles ta vaikselt.

"Oh hei Helina!"

"Kas ma natukene sinu juures saaksin olla?"

"Ja ikka. Ma tulen sulle kuhugile vastu!"

"Kas sobib kui saame pargis kokku?"

"Ikka, ma hakkan tulema. Tsau!"

"Tsau!"

 Ma viskasin telefoni voodi peale ja vahetasin riided ära.

Tahaks suitsu.

Ma otsisin oma jope taskust suitsu ja leidsingi. Panin põlema ja võtsin telefoni. Panin jalanõud jalga ja keerasin ukse lukku.

Ootasin seal pargis pea kümme minutit kuni nägin Helinat kolme kotiga.

"Hei!" Ütlesin rõõmsalt miks ta peab nii ilus olema?

"Hei!"

"Lähme siis minu juurde?"

"Jah"

Ma võtsin ta kotid ja me hakkasime minema minu juurde.

Natukese aja pärast oli me minu juures.

Ma võtsin ta kotid ja me hakkasime minema minu juurde.

Natukese aja pärast oli me minu juures. Me astusime uksest sisse.

Helina vaatas silmadega ringi majas "ilus kodu, aga kas me midagi teeme la täna?" ütles ta.

"Teeme midagi tavalist, tüüpilist ,kuid ka huvitavat." Ajasin selja sirgu.

"Nii?" Helina ootas ta ideed isegi liiga suure huviga.

"Küsime teineteiselt küsimusi, pead vastama ausalt..." Helina segas vahele.

"Aga mis siis saab kui ma valetan?"

"Küll ma leian viisi, kuidas sind karistada." Muigasin ja Helina pööritas silmi.

"No alusta." Andsin tüdrukule võimaluse midagi minult uurida.

"Mm.. Mitu tõsist suhet sul on olnud?" Küsis ta.

"Üks, nii oled kunagi midagi põlema pannud?"

"Oi vau,palju asju. Mmm viimased olid äkki mingid pildid.Aga no räägi endast. Kuidas tüdrukutega läinud on? Eeldan, et tähelepanu puudumist ei ole." 

"Ausalt öeldes siis viimasel ajal on suht vaikne."

"Seda ma küll ei ootanud!"

"Aga miks sa oma eksiga lahku läksid? Selle Chrisiga."

"Kas ma tõesti pean sellest praegu rääkima, aga kust sa tead?"

"Mina tean oma infoallikast, aga mitte vastamine läheb ka reeglite rikkumise alla."

"No, ei tea kuidas sa mind karistad? Mina sellele küsimusele ei vasta."

 Ma ajasin ennast Helinale lähemale ja panin käe Helina põsele:"See pole küll suur karistus, aga ma tahan sind hetkel väga suudelda. Niiet ma muudan oma küsimust: kas ma võin sind kohe suudelda?" ütlesin talle vaiksemal toonil ja vaatasin kordamööda tema silmi ja huuli. 

"Jah" Ütles Helina ennem kui mõelda suutis.


<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Tuli lõppuks see uus osa!

Loodan, et teile meeldib! :)

By: Hellucx



Mr Broken (Pausil)Where stories live. Discover now