DI HADAPAN VILLA
Still No One P.O.V
" Oh,jadinya awaklah jiran baru kami yang Chanyoel sebut tu ye' kata Beakhyun " Apa maksud awak Beakhyun' tanya Niya yang masih buntu " Dorm kami sebalah ni je' kata Sehun "Ohhh...dahla jom masuk' kata Xiu. Setelah dijemput mereka semua masuk ke dalam villa mewah itu
" Unnie Zana lapar tadi Zana tak makan pun masa rehat' kata Zana pada Niya sambil mengusap perutnya "Kejap ye Zana unnie masakkan korang pun makan lah dekat sini sekali' kata Niya " Nea' balas kami semua serentak " Unnie nak saya tolong' kata D.O " Tak menyusahkan ke D.O?' tanya Niya " Jangan risau unnie D.O ni chef dekat dorm kitorang' kata Chanyoel " Kalau D.O tak kisah jom lah' ajak Niya "Perh..
untungnya unnie Nisya dapat Namchin pandai masak nanti unnie tak payah susah susah masuk dapur' kata Zana sambil tersenyum nakal semua yang disitu sudah ketawa terbahak bahak apabila mendengar kata kata Zana tadi "Zana sini kau' kata Nisya sambil mengejar Zana "Arh... Junmyeon help me' kata Zana sambil menyorok dibelakang Suho "Tak nak sebab kau panggil aku Junmyeon' kata Suho sambil menjelirkan lidahnya pada Zana "Please Suho' kata Zana yang masih berada dibelakangnya "Ok aku tolong tapi ada conditionnya' kata Suho "Aku tak kisah asalkan kau tolong aku' kata Zana. Selepas mendengar kata kata Zana Suho terus pergi kearah Nisya dan berbisik di telinganya "Ok noona' kata Suho "Ok' kata Nisya pula dan kemudian Nisya pergi ke dapur meningalkan yang lain " Macam mana kau buat Suho' kata Zana sambil mengaru kepalanya "Bimil iya the importent is you must do my condition' kata nya " Gomawo, Junmyeon because you help me from the monster' kata Zana sambil lantas memeluk Suho dan Suho hanya kaku disitu bagaikan patung kerna terkejut dengan tindakan Zana " C...cheonma Zana' kata Suho sambil mengusap rambut Zana "Wuu...sweet couple' kata Chanyoel sambil bertepuk tangan " Chukae Junmyeon sshi' kata Sehun pula "Yaah oppa' kata Zana sambil mengejar Chanyoel dan Sehun " Haha...Zana tak dapat kejar oppa' kata Chanyoel sambil menjelir kan lidahnya " Mana aci oppa dua orang ni atlet sekolah Zana lain' kata Zana sambil menjuihkan bibirnya " Aci dekat india lah Zana jangan kacau dia tersedak nanti' kata Chanyoel semua yang berada di situ sudah ketawa terbahak bahak mendengarkan kata kata Chanyoel tadi "Apa yang best sangat tu sampai tak sedar makanan dah sampai' kata Niya yang baru tiba dari dapur sambil membawa mangkuk besar yang dipenuhi oleh jjangmeon "Wah jjangmeon' kata Zana sambil meluru kemeja makan setiap kali waktu makan Zana adalah orang pertama yang berada di meja makan expect breakfast. Sebaik sahaja semua berkumpul dimeja makan dan menikmati makanan mereka dengan gurau senda " Esok hari minggu kan apa kata kita pergi mall tengok movie ke shoping ke ? ' cadang Beakhyun "Ok jugak tu nanti mesti bosankan duduk rumah' kata Chanyeol pula "Lagipun ada cerita baru dekat pangung' kata Xiumin pula "Kita boleh ajak yang lain jugak esok' kata D.O "Aku boleh ajak dongseang aku sekali lagipun esok dia takde cuti' kata Sehun pula "Korang nak ikut' tanya Beakhyun pada Mereka berenam " Tengoklah besok' kata Niya "Ikutlah jebal' kata Chanyeol cuba memujuk "Ok kitorang ikut' kata Hana "Pukul berapa nak pegi' kata Xiu "Pukul 10 pagi kita kumpul dekat depan rumah ni' kata D.O "Ok set' kata Zana dan Suho serentak. Setelah beberapa jam di villa itu mereka pun pulang kedorm mereka.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
So how kalau best please vote and comment...jebal I need your vote and comment
YOU ARE READING
My Love From The Star [MALAY FF]
FantasySipnopsis Api,air,taufan,tanah,petir dan ais adalah kuasa yang dimiliki oleh enam orang yeoja yang telah diiktiraf sebagai puteri kepada 5 orang raja di Magical Land .Kuasa?semua orang mahukannya. Nak bagitahu pada orang,Ah dilarang sama sekali.Ibu...