Zana P.O.V
Aku pergi berjumpa dengan Miss Teayoen seperti yang diarahkan oleh pengetua Lee tadi. Akhinya setelah penat aku berjalan aku bertemu juga dengan Miss Teayoen "Anneyong,ni Miss Teayoen ke?'tanya ku kepada wanita yang berada dalam lingkungan 20 an itu "Ya,saya awak ni Kim Zana murid baru yang masuk ke kelas saya tu ke?' katanya "Ye saya Kim Zana' kata ku "Baiklah,mari ikut saya ke bilik darjah awak' kata Miss Teayoen.Aku hanya mengikut langkah Miss Teayoen dari belakang "Okey,kita dah sampai' katanya sambil tersenyum kearahku "Okey,today we have new student,intoduce yourself' kata Miss Teayoen 'Anneyong,Kim Zana imnida.You can call me Zana nice to meet you' kataku "Ok,Zana awak boleh duduk sebelah Suho,Suho put up your hand' kata Miss Teayoen.Namja yang dipangil Suho tadi terus mengangkat tangannya"Ok,kamu boleh duduk sebelah dia' kata Miss Teayoen.Aku akur akan kata Miss Teayoen lalu duduk di sebelah namja itu."Anneyong, Kim Zana imnida awak boleh panggil saya Zana'kata ku sambil menghulurkan tanganku kepadanya "Anneyong,Kim junmyeon imnida just call me Suho' katanya sambil menyambut huluranku tad.Aku duduk dan memerhati ke arah Miss Teayoen
End Of Zana P.O.V
Xiu P.O.V
Setelah Niya unnie,Hana unnie dan Zana pergi aku,Nisya dan Dila terus pergi mencari Miss Yoona "Aduh,sakitnya' kata Dila yang terlangar tiang dihadapannya nasib baik tiada siapa di situ melainkan seorang yeoja yang kelihatan lebih tua daripada kami "Are you okey girl' tanya yeoja itu "Yes,Im ok,don't worry madam' kata Dila "Emm..madam can you help me to took Miss Yoona' kata Nisya."Apasal semua orang ni duk sibuk speaking' bisik hatiku "Ohh..Im Miss Yoona you are a new student,right' katanya lagi "Yes we're' kataku "Ok,jom ikut saya' katanya "Nea' balas kami bertiga serentak "Reti cakap korea rupanya ingatkan dah tak reti cakap korea' bisik hatiku. Sebaik sahaja tiba di hadapan sebuah kelas Miss Yoona mengajak kami masuk kedalam "Ok,class today we have three new student,introduce yourself please' katanya "Anneyong' kata kami serentak "Do Nisya imnida,you can call me Nisya' kata Nisya kemudian disambung dengan Dila "Park Dila imnida,you can call me Dila' kata Dila dan disambung oleh aku "Xiuna imnida,you can call me Xiu' kataku pula "Ok,Nisya you can set besides D.O, put up your hand D.O' kata Miss Yoona menyuruh Nisya duduk disebelah namja yang disebutnya tadi dan secara tidak lansung namja itu mengangkat tangan "Ok,Dila you can sit besides Chanyoel, Chanyoel put up your hand' kata Miss Yoona membuatkan namja itu mengangkat tangan "Xiu you can sit beside Xiumin put up your hand Xiumin' kata Miss Yoona.Aku terus melangkah pegi kearah namja yang di kata kan oleh Miss Yoona tadi "Anneyong, Xiuna imnida you can call me Xiu' kata ku sambil menghulurkan tangan "Anneyong,Kim min seok imnida,just call me Xiumin' katanya sambil menyanbut huluran ku tadi.
End Of Xiuni P.O.V
Nisya P.O.V
Aku terus menuju ke arah namja yang dikatakan oleh Miss Yoona tadi sebaik sahaja tiba dihadapan meja aku bingkas duduk lalu menghujurkan tangan kepadanya "Anneyong, Do Nisya imnida,just call me Nisya' kataku "Anneyong, Do Kyungsoo imnida katanya seraya menyambut huluranku sambil tersenyum.
End Of Nisya P.O.V
Dila P.O.V
Aku berjala ke arah mejaku selepas diarah oleh Miss Yoona sebentar tadi.Sebaik sahaja aku tiba di mejaku aku duduk dan menyapa namja disebelahku "Anneyong, Park Dila imnida,just call me Dila' kata ku sambil tersenyum "Anneyong, Park,Chanyoel imnida,call me Chanyoel' katanya sambil tersenyum
End Of Dila P.O.V
Hana P.O.V
Aku dan Niya pergi kearah satu sudut yang menempatkan Miss Jessica di dalam pejabat itu."Anneyong,cik ni Miss Jessica ke' tanya ku "Yes,Im Miss Jessica you are new student,right' katanya lembut "Yes,we're' kata Niya "Ok,jom ikut saya' katanya dan terus berjalan keluar dari pejabat itu.Aku dan Niya hanya mengikut langkahnya dari belakang "Ok,we arrive' katanya dan masuk ke dalam kelas "Ok,guys we have two new student in this class so introduce your self please' kata Miss Jessica "Anneyong' kata aku dan Niya serentak "Byun Niya imnida,just call me Niya' kata Niya sambil bow dan dikuti oleh aku "Oh Hana imnida,just call me Hana' kata ku pula sambil bow."Ok,Niya you can sit beside Beakhyun and Hana can sit beside sehun' kata Miss Jessica. Aku dan Niya terus pergi ke tempat masing masing.Aku menuju ke arah namja yang disebutkan oleh Miss Jessica tadi. Sebaik sahaja aku sampai di situ aku bingkas duduk dan menghulurkan tangan ke arah namja tersebut dan menyapanya"Anneyong, Oh Hana Imnida,just call me Hana' kataku dan namja itu pantas menyambut huluranku "Anneyong, Oh Sehun imnida' katanya sambil tersenyum.
End Of Hana P.O.V
Niya P.O.V
Aku terkejut apabila terdengar nama Beakhyun di sebut oleh Miss Jessica tadi. Aku terus berjalan ke arahnya apabila tiba di hadapan mejaku aku hanya tersenyum kearah Bekhyun sebelum aku duduk dan terus menumpukan perhatianku pada Miss Jessica yang berada dihadapan "Tak sangka kita jumpa lagi Niya' katanya kepadaku sebelum terus menumpukan perhatiannya pada Miss Jessica dihadapan.
End of Niya P.O.V
##############################
Mian kalau tak best tapi kalau korang rasa best please vote my ff.I need your vote
YOU ARE READING
My Love From The Star [MALAY FF]
FantasySipnopsis Api,air,taufan,tanah,petir dan ais adalah kuasa yang dimiliki oleh enam orang yeoja yang telah diiktiraf sebagai puteri kepada 5 orang raja di Magical Land .Kuasa?semua orang mahukannya. Nak bagitahu pada orang,Ah dilarang sama sekali.Ibu...