< Keyifli Okumalar >
Aradan 2 yıl geçmişti . Koskoca iki yıl .
Lay bu 2 yılda kendini zor toplamış ve çok iyi olmasa da bir liseye yerleşmeyi başarmıştı . Bu okula gitmek için tüm her şeyi yapmıştı neredeyse . Bu okula girmek zorundaydı . Kendince sebepleri vardı .
Derin bir nefes alıp okula girdi . Kendisi gibi liseye yeni başlayan insanlar heyecanlı görünüyordu ama Lay'in heyecanı liseye yeni başlayacağından değildi . Üst sınıflardan arkadaşı Xiumin'i gördüğünde gülümseyerek ona yaklaştı . Arkadaşlarıyla konuşan Xiumin onu fark etmemişti henüz . Lay Xiumin'e yaklaştıkça tanıdık bir yüz görmüştü .
Suho ..
Chen'in arkadaşı .. Aynı zamanda Chen'in gizli aşkı ..
" Hey Xiu "
Lay grubun arasına girip arkadaşına selam verdi .
" Merhaba Lay . Seni arkadaşlarımla tanıştırayım . Bu Kyungsoo , Kai ve bu da.."
" Suho . Evet onu tanıyorum . "
" Nereden tanıyorsun ? " dedi Xiu şaşkınlıkla. Suho ise karşısındaki kişiyi çıkarmaya çalışıyordu . Yüzünü detaylıca inceledikten sonra hatırlamıştı .
" S-sen .. Yixing ? "
" Ta kendisi . " Lay gülümseyip derin gamzesini sundu karşısındakine . Suho ona hayran kalmıştı ve karşısındaki beden hiç değişmemişti . Tıpkı küçüklüğündeki gibiydi .
" Abimin ölümünden sonra seni hiç göremedim Suho . Merak etmedim diyemem . "
" Ah haklısın . Çin'den ayrılıp Kore'ye geldim . Abinin ölümü hepimizi sarstı . Kafamı toparlamaya ihtiyacım vardı . "
" Haklısın . Herkes çok üzüldü abimin ölümüyle . En çok da sen .. Abim ailesinden çok seninle takılırdı . Birlikte olmadığınız bir an bile olmazdı . Öyle değil mi ? Belki de onu son gören kişi sendin . Tabii katilinden önce . "
Suho'nun yüzü sapsarı kesilmişti adeta . Abisinin katili , abisinin katili .. Beyninde sürekli yankılanıyordu .
Daha sonra kendisini toparladı .
" Haklısın öyle olsa gerek . Her neyse benim gitmem lazım . Birkaç hocayla görüşeceğim . "
Lay Suho'nun kaçmasına hiç şaşırmamıştı . Gerçeklerden daima kaçardı . Suho'yu abisinin anlattığı kadar tanırdı .
Yani en ayrıntısına kadar bilirdi . Çünkü Chen her gün Suho ile yaptıklarını gidip kardeşine anlatırdı . Bu yüzden Lay onun her şeyini bilir her gün onu daha çok merak ederdi . Abisinin de anlattığı gibi çok yakışıklı biriydi Suho . Abisinin onu sevmesini anlıyordu . Lay bile onu sevebilirdi .
Lay aklından geçen düşünceyle sevgilisini hatırlamıştı . Kris , biricik sevgilisi . Onu özlemişti .( Yani yazar burada diyor ki tüm düşüncelerinizi silin Lay'in sevgilisi var kfdksj )
" Eee Lay dalıp gittin . Okulu beğendin mi ?"
" Evet harika okul . Ama bilirsin önemli olan okulun güzelliği değildir . "
Xiu Lay'in sözleriyle kıkırdadı . Lay hep derslerine düşkün biri olmuştu . Lay'i tanıyalı 1 sene olmuştu aslında . Abisinin ölümünden 1 sene sonra Kore'ye taşınmışlardı . Xiumin ve Lay aynı mahallede oturuyorlardı ve tanışmaları da bu şekilde olmuştu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Sır || SuLay ||
FanfictionSaat gece 12.00 Lay kütüphanede geç saatlere kadar çalışmış eve gideceği zaman araba bulamadığı için bütün yolu yürüyerek gitmişti . Ayakları ağrıya ağrıya evine doğru ilerlerken ıssız sokak korkmasına sebep oluyordu . Apartmanlarının hiçbir ı...