< Keyifli Okumalar >
" Gülüşünde oluşan gamze çok güzel . Ve sen de öylesin Lay . "
Lay bu sözle utanırken Suho'nun ders hocası gelmişti ve Suho veda bile etmeden gitmek zorunda kalmıştı . Lay yeni sınıfına girip girmemek arasında kalmışken girmek zorunda olduğunu düşündü . İçeri girdiğinde herkesin bir yerde oturduğunu ve birkaç kişi dışında kimsenin konuşmadığını gördü . Genelde arkadaşları olanlar bir arada takılıp kendince sohbet ediyorlardı .
Lay sınıfta boş yer aramaya başladı . Duvar kenarı orta sıralarda bir yerde boş buldu ve oraya ilerledi . Sıra arkadaşına baktığında kumral ve oldukça sevimli olduğunu gördü . Ayrıca sıra arkadaşı kimseyle konuşmasa da sürekli etrafa gülücükler saçıyordu .
" Merhaba . Burası boş mu ? "
Lay sesinin bu kadar soğuk ve keskin çıkacağını düşünmemişti . Ortama alıştıkça daha rahat olacağına emindi . Genelde öyle olmaz mıydı zaten ?
" Evet , boş . Oturabilirsin . "
Lay çantasını sıranın kenarına asarken sıra arkadaşı onu merakla izliyordu . Lay çantasını astıktan sonra dik bir şekilde sandalyeye yaslanarak sınıf arkadaşlarını tanımaya çalışıyordu .
" Bu arada ben Luhan . "
Lay yan tarafına döndüğünde sıra arkadaşının elini uzattığını gördü . Kırmayarak elini sıktı .
" Ben de Lay . Memnun oldum Luhan . "
" Ben de memnun oldum . Bu arada .. Hiç Koreli gibi görünmüyorsun . "
" Çinliyim . "
" Sahiden mi ? Ben de Çinliyim . Gerçi insanlar beni Koreli olarak görebiliyor . Aslında bakarsan annem Koreli . "
Lay sıra arkadaşının bu kadar konuşkan olmasına bir yandan seviniyordu . Belki de buraya daha çabuk alışabilirdi . Tabii Luhan onu çenesiyle bıktırabilirdi de .
Lay Luhan'ın son sözlerine cevap vermediğinde Luhan sıra arkadaşının kendisiyle konuşmayacağını anlamıştı . Normal bir insan olsa onunla konuşmaz önünde dönerdi ama bu kişi Luhan ise pes etmek o kadar da kolay olmazdı .
" Buradaki öğretmenleri gördün mü ? Üff. Bir öğretmen var . Uzun boylu , yakışıklı . Öhö öhö . "
Luhan ağzından kaçırdığı sözle yalandan öksürmüştü fakat ne kadar üstünü örtmeye çalışsa da Lay onu çoktan duymuş ve söyledikleriyle ilgilenmeye başlamıştı .
" S-sen . Eşcinsel misin ? "
Luhan Lay'i koluyla dürttü . Hayır , hayır . Adeta dirseğini Lay'in böbreğine geçirmişti . ( Bu benim arkadaşım -,- )
" Hey ! Bunu nasıl bağırarak söylersin ? İnsanlar nasıl tepki verir ? Gerçi senin de nasıl tepki vereceğini bilmiyorum . "
" Sorun değil . Ben de öyleyim . "
Lay bu yeni tanıştığı insana neden seçimlerinden bahsettiğini bilmiyordu . Luhan'a kanı ısınmıştı.
" Sen , gerçekten mi ? Buna inanamıyorum . Genelde bunu birine diyecek olsam benden iğrenip uzaklaşır , benimle dalga geçerdi . Peki , söylesene . Sevgilin var mı ? "
Lay bu kadar özelini anlatmak istemiyordu ki zaten sınıfa gelen hocayla herkes ayağa kalkmış Luhan da önüne dönmüştü .
" Merhaba çocuklar . Oturabilirsiniz . Ben sizin sınıf hocanız Oh Sehun . Bundan sonra hem rehberlik derslerini hem matematik derslerini birlikte işleyeceğiz . "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Sır || SuLay ||
FanfictionSaat gece 12.00 Lay kütüphanede geç saatlere kadar çalışmış eve gideceği zaman araba bulamadığı için bütün yolu yürüyerek gitmişti . Ayakları ağrıya ağrıya evine doğru ilerlerken ıssız sokak korkmasına sebep oluyordu . Apartmanlarının hiçbir ı...