3.Bölüm

154 15 18
                                    


Luhan yüzü kıpkırmızı bir şekilde masaya doğru ilerledi . Sehun'un oturduğu sandalyeyi çekerek yüzüne sıkı bir yumruk attı .

" Bu bizi kandırdığın içindi . "

Luhan vurduğu darbeyle gurur duyarken masadaki herkes şok içerisindeydi . Özellikle de Sehun.


" Sen ne yaptığını sanıyorsun lan ? "

" Asıl sen kendini ne sanıyorsun gerizekalı ? Sınıfa gelip öğretmen rolü yapmak mı ? Ciddi misin ? Herkesi kandırdın iyi eğlendin mi ? "

Sehun yerinden kalkıp Luhan'ın yanına gitti . Eğilerek Luhan ile boylarını eşitledi . 

" Evet , çok eğlendim . Fakat az önceki yumruğun acısı fena çıkacak . Kıçını kollasan iyi edersin bücür . " dedi ve daha sonra kantinden çıktı . 

Luhan yüzü kıpkırmızı bir şekilde arkasından bakakalmıştı . 

" İyi misin Luhan ? İstersen sınıfa gidelim ." dedi Lay . Yeni tanıştığı arkadaşı pek iyi görünmüyordu . 

Luhan Lay'e cevap vermeden kantinden çıktı . Lay arkasından gidip gitmemek arasında kararsız kalmıştı ama vazgeçip arkadaşlarının masasına oturdu . 

" Selam . "

" Selam Lay . Nasıl geçti hocanızla(!) dersiniz " dedi ve gülmeye başladı Xiu . 

" Şaka mı yapıyorsun ? Bu çocuk hepimizi fena kandırdı. Gerçekten inandırıcıydı da ." dedi ve o da güldü . Sehun'un yaptığı şakaya pek kızmışa benzemiyordu , aksine umurunda bile değildi . 

Zilin çalmasıyla herkes kalktı ve sınıflarına doğru ilerledi . Lay sınıfa gittiğinde Luhan'ın sessizce sırasında oturduğunu gördü . 

" Luhan ."

Luhan Lay'i duymuyor gibiydi .

" Hey Luhan ." Lay bu sefer Luhan'ı dürterek seslendi .

" Ha efendim ? Dalmışım duymadım ."

" Sen iyi misin ? Eğer konu Sehun ise merak etme sana hiçbir şey yapamaz o . "

" Sadece .. canımı sıktı işte . "

****

Okul bitimiyle Lay çantasını toparladı ve sınıftan çıktı . Suho onu kapının önünde bekliyordu . 

" Eve mi gidiyorsun ? "

" Evet . Eve gideceğim . "

" İstersen birlikte gidebiliriz . Evlerimiz birbirine yakın . "

Lay onu onayladı ve yürüyerek evlerinin yolunu tuttular . 

" Lay . Ben sana bir şey söylemek istiyorum . "

" Seni dinliyorum ."

" Ben .. Abine olanlar için gerçekten üzgünüm. Ve sizi öyle bir günde yalnız bıraktığım için de özür dilerim . Yalnızca ben kendimi iyi hissetmiyordum . Sen de biliyorsun ki abinle biz çok yakındık . "

" Seni anlıyorum . Ben de abimin cesedini öyle gördüğümde bir an olsun kaçıp gitmek istedim . Ama ailemi yalnız bırakamadım . "

Suho yürümeyi kesti ve Lay'e döndü . Ellerini Lay'in iki omzuna koydu . 

" Bak ben senin daima yanında olacağım . Bugüne kadar yanında olmadığım için üzgünüm . Senin abin olacağım . "

Lay gülümserken aynı zamandan içinden geçirdi. ' Asla Suho . Asla benim abim olamazsın . '

 '

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



****** 

Uzun zaman sonra gelen çok sıkıcı olan bir bölüm daha .  Yazmayı unutmuşum sanırım bunun için kusura bakmayın lütfen :( Bölüm kısa fakat ara ara böyle kısa bölümler atmayı düşünüyorum . Yeniden sınava hazırlanıyorum ve benim için çok zor yazması . Böyle idare edelim şimdilik 


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 06, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karanlık Sır || SuLay ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin