Okul

26.8K 165 39
                                    

Okula gitmek için giyindim. Mütevazi bir aile olduğumuz için açık giyinmiyorum veya kendim istemiyorum o kadr ucuz değilm ben mini etekler giyip elaleme bacaklarimi gostermem. Babam zaten izin vermez çünkü günah der hep bana. Ben ne açık giyinirm nede kapalı normal giyinirim. Bugün dar paça kot pantolon giydim üzerime normal bir tişört ayakkabım süper star beyazdi, saçlarım kendinden düzdu onları saldim ve büyük kol çantamı taktim koluma.

Okula vardım. Kuaforluk ve son sınıf olunca az insan vardı benimle beraber 9 öğrenci vardı bunun 4 ü erkek. Hepsi ile arkadaştik. Hep beraber kafeye gideriz buluşuruz falan. Hatta berber kuaför acmayi bile dusunduk ama 9 kişiye ne kadr para düşecek sanki?. Emre benimle sürekli ilgilenirdi. Bence bana aşık ama tipim değil biz fakiriz o fakir olmaz mk.
Hepsine selam verdikten sonra hocayı bekledk

Okul bitti bayram tatili için 1 hafta tatildi. Yarın bayram.

Otobüs durağına Emre ile yuruduk.

-Naber Emre
-İyi Melis senden
-İyi nolsun valla
Gülümsedi titriyordu heyecandan.
-Telefon numarani arkadaşindan alacaktım da uygun düşmez diye almadim
-Verim ben istersen
-O..olurr
Yetim sevabı aldı herlde onasil bir sevinistir.
Telefonunu açtı numarayı söyledim yazdı tek tek elleri titriyordu güldum.
Dolmuşcuya
-musait yerde inecek var deyip
Emreye döndüm
-Hadi gorusurz iyi bayramlar:)
-gule güle

Kocaman çantamdan anahtarı arıyorum bulamıyorum mk.
Arkamdan babam geldi
-kizim hoşgeldin
-hosbulduk baba anahtarı bulamıyorum
-dur ben açarım
Kapıyı açtı.
- e sen gelmiyormusun baba
-yok kızım akşam namazını kılmak için camiye gidiyorum
-peki gorusurz

Babam çok camiye gider nur yüzlü bir adam hiç aksatmaz evde çok sık namaz kılmıyor hep camide kılıyor çünkü topluca camide namaz kılmak cok sevapmis Allahın eviymis. Bende Allahin varlığına inanıyorum ama namaz kilmiyorum, türbanli degilim. Hah türbanlılarida görüyoruz bazıları okadr çok sinir bozucu ki ustu Medine altı kerane. Benim giyinisimle aynı sadece benim kafam da turban yok onun var. Hatları belli olmicak aslında bir kapalinin ama o kadr dar giyiyolar ki ben onlardan daha kapaliyim gibi geliyor. Hele bazıları var kafasinin arkasina başka kafa yerleştiriyorlar sanki günah olduklarını biliyorlar ama neyse Allah ıslah etsin onları. Onlar yüzünden Muslumanlik hor görülüyor.  Ne demiş üstad; kusursuz olan İslam dinidir Müslümanlar değil. Hakikaten doğru bir laf.
Neyse eve varmıştim artık sofraya oturdum yemek yiyorum mesaj geldi.
Numarayı tanıyorum bile.

-Melis naber
-Taniyamadim
-Ben Emre otobüsde numarani aldım ya
-Ha emre Tamam iyi nolsun yemek yiyoruz sen ?
Numarayi Emre diye kaydettim ardından mesaj geldi
-bende Uzandim öyle
Buna ne cevap yapabilirim ki diye düşündüm ve bise yazmadım kapattim ekranı.
Sofrayi kaldırırken telefona mesaj geldi baktım Emre. Fff ne uzattın ya.
-Yarin bayram biseyler yapackmisin?
-ya ailecek akrabalara ziyarete gideriz büyük ihtimalle.
-Tamam

Telefonun ekranını kapattim. Uyumak için odama geçtim.
Küçükken bayram geldiğinde mutlu olurdum artık büyüdum ve elaleme gidip şeker istemek para vermeleri utanç verici geliyor. Bayramlik elbiselerimi yatagimin basina koyardim küçükken sabah erken kalkardm babamın bayram namazından çıkmasını beklerdim. Vay be diye iç geçirdikteen sonra kardeşim Melike geldi ve bu küçücük odada sarılarak uyuduk.

Yar'A (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin