Bugün bayramın ikinci günü bugün hiç bi yere çikmadik. Ayça aradi dışarı çıkalım diye. Oda kuaförlükden arkadsim. Canımin sıkılmsindanda çıkarım daha iyi.
Üzerime bir beyaz gömlek giydim altima da İspanyol paça pantolon giydim sacima sıkı bir at kuyruğu yaptığım, siyah güneş gozlumu taktim ve yine büyük kol çantamı taktim. Ayakkabım ise babetdi. Zaten bol paçadan gözükmüyordu.
Çıktım dışarı telefon çaldı. Bu Emreydi
-Efendim Emre
-Napisun
-Oyle dışarı çıktım ayça ile buluşacam sen
-bende disardayim isterseniz bende gelim?
-bilmem ayça ne der
-ya bise demez sen şimdi nerdesin
- Durağa doğru yürüyorum
-Tamam orda bekle geliyorum
-Tamam bbArdından bir arabayla Emre geldi. Öne oturdum napiyosun falan filan derkn ayçayi gordum ve oda arabaya bindi.
-eee nereye gidelim kızlar?
-bir kafeye gidelim çay falan içeriz sıkıldım evde valla dedi ayça
- aynen dedim.Sağa çekti Emre bir kafenin önünde durdu. Birer çay içtik ayçanin annesi aradı ve ayça kalkmak zorunda kaldı öptüm gitti. Emreyle baş başa kaldık öyle konuşurken birden masaya biri oturdu.
-Naber
Bu Mustafa maliydi ! Aman ne güzel .
Sinirliydi, garip.
Emreye kuzenim olarak tanıtmak zorunda kaldım çünkü onda iğrenç resinlerim vardı
Mustafa yanımda emre ise önümdeydi. Mustafa bana telefonundan galeride benim olduğum iğrenç resimleri emreden gizli gösterdi. Gözlerinin içine baktım yapma emreye gosterme diye.
O ise gülüyordu. Elini bacagima koydu oksadi elini tutup yapma diye inledim sessizce. Hoşuna gitmişdi bu inlemem. Tırnağımı eline geçirdm. Elini ordan çekti ve kalkması gerektiğini söyledi.
Büyük bir nefes verdikten sonra Emre sordu
-sorun ne? kizardin?
-yok bisey kalkalim miTelefonuma mesaj geldi
-inlemeni birde yatağımda isterdim ohhh :*Allah belani versin diye mırıldandım
-Noluyor Melis?
-Beni eve bırakır mısın
Dedim ve omzuna başımı koydum bunu yapmam hoşuna gitmişti ve soru sormadi bana.Tekrar mesaj geldi.
-kafani o çocuğun omzundan çek yoksa o omzu kirarim!
Aniden omzundan kafami çektim ve etrafa baktım nerde o it nerde!Arabaya bindim ama Emre beni eve goturmedi napiyor bu çocuk eceline mi susadi?
"Nereye gidiyoruz?"
-vapura bineriz diye dusundum
Dedi ama ben onun sağlığı için
-hayir ben gitmek istemiyorum lutfen eve bırakır mısın
Dedim kalbini kırmak istemedim ama mecburdum.-Peki ozaman ben su camide ikindin namazını kılmam gerekiyor arabada beklermisin?
-Beklerim tabi dedim ve gülümsedim
O güldü ve gitti.
Baktığımda abdest alıyordu dışarıdaki çeşmeden gerçekten çok hoş duruyordu. Allahi seven insan sevilmez mi. Yaradani sevmeyen kulunu da sevemez.
Camiye girdi bende yasladim koltuğa yukarı baktım. Birden camdan Mustafa belirdi korktum. Kapıyı açtım-ne işin var burda rahat bırak artık beni
-seni istiyorum artık!
-lutfen o resimlerimide sil artık
-onlarla yatiyirum gece seni hayal edere...
- kes şunu artık pis sapik!
Kolumdan tuttu arabasına doğru yöneldi
-birak beni bırak!
-kes sesini yoksa resimlerini babana atarim!
Durdum ve ağladım
-yürü! Dedi
Yavaş yavaş yurudum ağlayarak kapıyı açtım ve bindim
Gaza bastı ama ağlıyordum ben kafami cama yasladim yüzümü gormesin diye-kaldir başını!
Dinlemiyordum sadece ağlıyordum
-aglamayi kesss!!!!!!
Diye bağırdı ve frene bastı korkmuştum ben bu bagirmasina ve aglamiyordum .
Bir süre sonra arabayı boğaz manzaralı bir yere çekti. O indi arabadan.
Telefonu telefonu burdaydi bir sevinçle aldım elime fotoğraflarımi silmek için ama şifreliydi . Lanet olsun!!!
O an kapı açıldı
-napiysun telefonumla!
-sey benn
Korkuyordum ondan it gibi.
Arabadan indim.-bende ne istiyorsun!!
.... cevap vermedi
-ne dedimm !!
-seni istiyorum anlamıyormusun!!
-senden igreniyorum alçak!
Bana tokat attı ağlıyordum o ise gülüyordu. Şerefsiz..
-Birak beni gideyim nolursun. Ağlıyordum cnku cok sert vurmuştu
Cenemden tutup
-kizim bana duygu sömürüsü yapma! Seni altimda iniminim inletecem !!
-nedeeenn . Diye son gücümle bağırdım
Güldü
Elini popoma götürdü ve inleyerek "hoşuma gidiyorsun da ondan"
-dokunma bana.. die agladim
Bu sefer iki eliyle popomu oksuyordu
-Birak beni lutfen birakk ağlıyordum
Kendine iyice bastırdı penisini gobegimde hissediyordum.
Kafami sağa sola çevirip
-istemiyorum bırak beni
Tepiniyordum vuruyordum
Sinirlendi. Dudağımi opuyordu ben ise bağıriyordum. Cekildi ve gulmye başladı
Ben çantamı alıp koştum kaçtım o hayla gülüyordu sacim başım dağınıktı önce onu düzeltim. Arkami döndüm o siktir olup gitmişti. Bende otobüs duragina kosa koşa geldim. Gözyaşlarimi sildim. Ve hiç bise olmamış gibi eve gittim.Eve vardigmda bir kardeşim vardı.
-Annem nerde Melike?
-komsuya gitti gelirDusa girdim ben ayakta banyo yaparken bu günü mahveden Mustafanin yaptıklarini hatırladim ve ağladım.
Dustan çıktım giyinirkn mesaj geldi-Bir mesaj atabilirdin dimi?
Bu Emreydi
-Ozur dilerim gitmek zorunda kaldım
Mesaj atmadi küsmus olmalı bana. Hakliydida.Uyudum. Daha doğrusu uyumaya çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yar'A (+18)
RomanceKeyifli bir kitap olucak bence kitapliginzin bir köşesinde dursun. Sıkıldığınız zaman keyifle okuyacaksınız. Gerçek hayattan alıntıdır. sacma sapan şeyler uydurulmadan yazılacak.