-Hadi kızlar uyanın!!
Annem bağırıyordu yine. Sırf bağırıyor diye valla kovulcaz bu küçücük evden.
Uyandık kahvaltı hazırladık kardeşimle. Valla insanın kız kardeşi olması çok güzel.
Babam bayram namazından geldi. Elini öptüm sonra kardeşim öptü. Annemin elini de öptük ilk onların bayramlarını kutladık. Ve yemeğe geçtik.Bayram gezmesi icin araba bindik. İlk babamın akrabaları , sonra annemin falan derken en sonunda hem annemin hem babamın tanıdığında yemek yemek için çağırdılar.
Bunları 3 tane oğlu var ilk çocuk 24 adi Mustafa falan ikincisi 18 üçüncüsü 14 falan . Kadına yardım etmek için mutfağa gittim. Mustafa da oradaydı bana dikkatlice baktı suzdu sonra annesi bni gorunce Mustafa içeri gitti.
Tabakları aldım sofraya koydum. Ama her egildigimde bana bakıyordu bu bakışı tiksindiriciydi. Babamla babası koyu bir sohbete girmişlerdi.
Mutfağa gidip salatayi alacaktım annemle o kadın fısır fısır konuşuyorlardi bende onları dinliyorum.-Kiz senin bu büyük kız baya guzellesmis
-okuyor daha
-olsun nolacak sanki son sınıf
Ne diyor bunlar ya?
-hem evlenmeyi düşünmüyor okuyacak
Oha kimle evlencem o sapikla mi?
Arkamdan Mustafa geldi.-napiysun burda
-sey ben şey
Mustafa yi babası çağırdı ve gitti bende annemlerin yanına mutfağa gittim sustular salatayi da aldım iceri geçtim.Yemek yiyorlardı babam daa yemek duasi yapıyordu.
Ah canım babam benim nasıl da iyi yürekli.Babam ve o adam camiye gittiler. Annemle o kadın bir komşuya gittiler. Evde ben kız kardeşim Mustafa ve Mustafa nın en küçük kardeşi vardı ortanca arkadaşlariyla bir yere gitmiş.
Tabi duyduğuma gore Mustafa da gidecekmiş ama vazgeçmiş.
Neyse tv izliyorduk kardeşimle ve o küçük oglanla Mustafa odasindaydi.
Ben su almak için mutfağa gittim ama ne yazıkki Mustafa da oradaydı.
Su almk için yukarıdaki bardaklara Uzandim boyum yetişmedi Mustafa ordan gülüyordu-dur yardım edim
- peki saolSuyu doldurdm onun bakışları altında icemedim içeri doğru yöneldim. Kolumdan tuttu.
"Ahh" dedim hem acidan hem korkudan
-korkma güzelim, dedi. Yaklaştı bana.
-uzak dur benden
Belimden kavradı "iğrenç herif" diye mırıldandım ve ondan kurtuldum mutfaktn çıktım o ise kahkaha atıyordu.Belli suratindan herkesi kolayca altına aldığı ama ben o kadr ucuz değilm.
Suyu masaya koydum. İcmek gelmedi icimden. O sırada babam geldi . Ve yanıma oturdm kendimi onun yaninda güvende hissettim. Annemde geldi. Ve artık biz kalkalim diye söyledi babam ilk ayağa kalkan ben oldum hadi gidelim dedim. Sonra teker teker herkes kalktı içim rahatladı.
Arabaya bindim hiç kisemeye güle güle demedim bile.Anneme cikistim
-anne mutfak da konuştuklarıni duydum o kadının sakin böyle birşey yapma
-kizim zatn ben hayr dedimSustum. Babam olayı anlamaya çalıştı ama merak etmediği için sormadi. Eve vardigimzda telefonuma mesaj geldi. Bu Emreydi
-Nasilssin
Şuan tek siginacagim kişi Emreydi ona herşeyi anlattım
-Vay orusbu çocuğu demeden kendini alamadı Emree
-tamam sakin ol boşver sen naptin diye mesaj attım
-bnde arkadaşlarla takıldım öyle.
Birden başka bir mesaj geldi Emre den dır diyerek aldım telefonu tanımadığım bir numara-Selam ;)
-Kimsin?
-Ben Mustafa canımCevap yazmadım bu nerden buldu numarami!!! Allah kahretsin. Ardından gene mesaj attı.
-sen mutfakta anneme yardım ederken telefonunu biraz kuraladim tatlım numarani ve galerideki bir kaç tatlı resmini aldım :*Orusbu çocuğuuuuuu! Sinirden odada tur atiyordum. Galeriye baktım. Salak saçma memeli ve bacak frikikli resimlerim vardı kesin bunları aldı. Napcam benn!!!
Uyumaya çalıştım. Bu sefer goruntulu aradı. Açsana sana güzel bir şey gostercem demesinden penisini gostercegini anladım ve
-defol git bana mesaj atma şerefsiz!Bu sefer mesaj atmadi.
Uyumak için uyuyan melikeye sarildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yar'A (+18)
RomanceKeyifli bir kitap olucak bence kitapliginzin bir köşesinde dursun. Sıkıldığınız zaman keyifle okuyacaksınız. Gerçek hayattan alıntıdır. sacma sapan şeyler uydurulmadan yazılacak.