Perkenalan

2.7K 27 2
                                    

[Your Pov]

Click click!

"Aisyy..you kena tunjuk sikit muka 'nikmat' you..kalau tak ha,hancur majalah syarikat kita.."keluh photographer . Ani,photographer untuk majalah porn korea.

Btw aku tak kenalkan diri aku lagi kan?so aku y/n..model dari majalah porn Korean..Korang pelik kenapa aku buat kerja kotor ni?well,biasalah masalah duit.aku ni bukannya orang senang macam orang kat luar tu..aku ni orang yang biasa2 je..appa aku kerja apa?tak perlulah tanya soalan pasal dia tu..aku tak pernah anggap dia appa aku pun.huh!dah lah kaki botol,hutang keliling pinggang.awh shit..n now aku terpaksa kerja ni untuk bayar balik sume tu..kenapa aku tak wat kerja lagi baik?zaman sekarang ni sume perlukan pekerja yang ada pengajian tinggi.aku mana ada sume tu..aku ni pun berhenti sekolah time form 3.nak suh aku kerja cleaner?kau rase mampu ke aku nak bayar hutng dengan duit ciput tu.dahlah eomma aku tengah terlantar kat hospital..lupa nak cakap,eomma aku ni ada penyakit buah pinggang..Haisy..aku sayang eomma aku..aku harap dengan kerja ni,cukuplah untuk bayar hutang appa dan mampu buat operation untuk eomma walauoun mengambil masa agak lama..so how?tak cukup lagi?ok,tempat privacy aku dah ramai orang sentuh.almaklumlah kerja kan..tapi aku virgin.btw aku tinggal di apartment syarikat aku.huftt.cukupla untuk tampung beban aku.lagipun apartment ni syarikat bayar bukan aku..well,aq tinggal sorang jer...aku rasa dh cukup kot.







[Di apartment]

aku melempar remote ke atas sofa.

Cerita sume tak best.


Yeogi buteora~



Phone aku berbunyi means mesej masuk.aku membuka inbox.

agency staf:

Good evening y/n ssi..how are you?well,I ada something nak bagitau you..tonight,you must packing your shirt..kita akan pergi photoshoot di New York..dont worry,I dah booking ticket..ouh yes,tema kita 'hot summer'.. so you k na bawak bikini okay?but not a normal bikini..but bikini yang transparent okay?so,annyeong :*



Aku menutup phone ku.Tanpa berlengah aku ke bilik lalu memilih pakaian yang memang perlu aku bawak.

Maybe like this,picture and others.

Maybe like this,picture and others

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




So now aku dah penat packing.maybe waktunya untuk aku tidur.Biasalah,banyak aktiviti everyday.




Tbc.

Macam mana?hurm..author terfikir nak buat ff yang betul2 byun.sebelum ni author takut nak tulis cerita byun sebab tak nak kena bash..but someone say,penulis yang hebat takkan gentar dengan cabaran..sebabtula author berani sikit nak buat.

Btw next part extreme bermula..gidari juseyo~ 🙌🙌

[HIATUS]PARTNER 발트너 18++Where stories live. Discover now