Photoshoot

2.2K 24 2
                                    

"Park Jimin and y/n ssi..Sila bersiap sedia sekarang."arah Director.

Aisy director ni.Aku tahu lah!

Aku dan Jimin segera ke tepi pantai.

And photoshoot will begin now~

"Y/n ssi,you kena kangkang kan kaki you and you Jimin,muka you pulak kena hadap ke arah tempat kangkang tu.okay?"

Aish..Asal aku rasa muka aku memanas ni . SHITEU .

Aku mengangkang kan kaki ku manakala muka Jimin sedang menghadap ke arah vagina aku . Ofcos still ditutup dengan panties . But transparent k transparent .

[JIMIN POV]

Aku menghadapkan muka ku ke arah vagina nye . Err , aku rasa 'adik' aku dah menegang . Fuck off .

Even dia paki panties pun , tapi still nampak jelas dalam dia . Ugh .

Tahan Park Jimin tahan .

Click!click!

"Ok now tukar position lak . Jimin,you must back hug y/n and you must kiss her neck . Got it ?"


[YOUR POV]

Ok dude . Whats now ? Kiss neck ? Ugh fuck . Thats my sensitive spots .

Director ni mmang saje je kan . Dah tau aku punya sensitive spot , boleh pulak dia suh Jimin buat cam tu !

What the hell

And you know what , Jimin already hug me from back . And I can hear his breathless .

"U..ughh.."

Fuck!

See ? I just moan right ?

Dah sah lah leher aku sensitif dengan something like that . Why la dia bernafas kat leher aku . Saja nak bagi aku stim or what

"Jimin,now kiss y/n neck ."

Aisy!

Director gempal ni kang !

And suddenly Jimin kiss my neck .

"Ahh.."

Shiteu . Aku menampar bibir ku . Asal la aku gi moan sedangkan dia just kiss leher aku je . Bukannya sentuh menda lain .

Aku bukannya tak biasa moan but ni lain . Aku rasa macam aku ni perempuan lemah sebab moan just because of a kiss on neck .

Fucking shit !

I hate this (ಥ_ಥ)

And know what , the third position is aku kena baring atas pasir while Jimin on top aku and tangan dia must on my pussy .

And......

"E..ERMHH"

Aku mendesah kecil time dia sengaja menekan jarinya sedikit kuat di atas clit aku .

Aku memandang wajahnya . Dia hanya buat muka tak bersalah and pandang aku with his smirk .

What the fuck . Is he test me .

And shit !

Dia tekan lagi clit aku dengan jari dia . Aku menahan desahan dari keluar dari mulut aku .

Aku menjeling Jimin .

Why he test me . Please stop .

"Ok finish . Now korang tukar baju korang balik . Photoshoot dah selesai ."

Aku cepat-cepat bangun dari badannya . Huft . Takut pulak aku lalai dengan belaian dia .

Sebelum aku pergi ke bilik persalinan sempat lagi dia smirk kat aku .

Shit.

Siap kau Park Jimin . Aku akan seksa kau nanti .



Tbc..

(ಥ_ಥ) mian kalau tak berapa byuntae . Nanti part berapa tah akan ada part yang memang byuntae gila . Yang ni just nak introduction kepada byun sikit je . Terseksa ke? Hahaha mianhae 〜(^∇^〜)

[HIATUS]PARTNER 발트너 18++Where stories live. Discover now