1st Time

2.2K 32 10
                                    

[Warning 🚧 MATURE CONTENT 🚨]

                              +++

"Are you ready ? "

Halah2 director ni . dah sah2 aku dengan Jimin ada depan dia sah2 la dah sedia . kalau tak dah lama aku nyorok kat ketiak hapak dia tu .

"You nampak shower tu ?"

Mata Ku mengarah ke shower yang dimaksudkan . wait , takkan la ........

"So , situlah tempat you buat project . "

Ehhh director ni . dalam banyak tempat , shower gak yang dia pilih .

Aku menroll eyes kn mata Ku . sekarang shower lepas ni ? Sungai ? Laut ? Hutan ?

"Director ! Masa project tu , err kita kena wat eumm sesuka hati or ada skrip ?"

Aku membuntangkan mata Ku apabila Jimin mengeluarkan soalan yang tak munasabah .

Malu

Weh

Malu .

Holyshit , Ade patut Tanya gitu .

"Nice question . you can make it your own . I means , bebas . buat lha dengan Cara you sendiri . "

Bwooooo ?!!!

"Eo ? A..arasseo."

Aku Dan Jimin lantas masuk ke ruang shower . k , siryes nothing to say . bapak segala setan gugup gila .

"Don't worry , I akan buat dengan hati2"

Muka Ku memanas mendengar kata kata nya . mana taknya , jarak antara muka aku dengan muka dia kurang Dari 1 cm . kalau gerak sikit , Sah dapat free kiss je .

"Start !"

Damn you director . T^T

Jimin mendekatkan mukanya dengan muka Ku . tidak lama kemudian aku terasa ada something yang lembut Dan basah di atas bibir Ku .

Korang mesti tau ape kan ?

Jimin menekan kepala Ku untuk mperdalam kan ciuman . Jimin melumat bibir Ku hingga desahan kecil terlolos Dari bibir Ku .

Ma fucking mouth .

"Ahh .. "

Dapat kurasakan Jimin tersenyum puas di sela ciuman kami .

Huh , suka lha tu .

Jimin menurunkan tangannya lalu membuka kancing baju Ku .

Jimin mencium leherku lalu membuat love bite di situ .

"Uhmm.."

Jimin membuka bra Ku lalu membuangnya sembarangan .

Now , aku half naked .

"Wait a little bit . "

Park Jimin !

Damn you .

Jimin membuka shower . air shower membasahi Ku .

"Eum , you look so sexy . "

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 22, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

[HIATUS]PARTNER 발트너 18++Where stories live. Discover now