Yaklaşık beş dakikalık uzun bekleyişin ardından kapı aralandı ve Tanrı şahit o an Baekhyun'dan daha mutlu bir insan daha yoktu.
Götü donmuştu ama kapı açılmıştı ve sıcacık evde, banyodan yeni çıktığı belli olan, adonislerinden su damlaları inen, arkadaşı ile uzun bir gece geçirecekti.
"Hasta olacaksın." Baekhyun üzerindeki ceketi çıkartırken kışın ortasında yarı çıplak ve ıslak bir şekilde saçlarını kurutan Chanyeol'e homurdandı.
Çok klasik bir sahneydi ve Baekhyun aşırı alışkındı. Ne zaman arayarak geleceğini haber verse, Chanyeol'ün banyo yapası tutuyordu.
"Sen bana bakarsın." Baekhyun'un şakaklarına bir süre dudaklarını bastırdı ve yeterli olduğuna inanarak geri çekildi. Bu durumda Baekhyun karşı gelecek değildi. Seksi Chanyeol şu an karşındaydı ve hasta, kırmızı burunlu bir Chanyeol'ü düşünemiyordu.
"Bari düzgün kurulan." Homurdanarak Chanyeol'ün saçlarını kuruladığı havluyu çekiştirdi ve göğsünden kasıklarına inen ıslak bölgeyi yavaşça kuruladı. Yavaştı çünkü havlular tahriş edebilirdi ve Chanyeol'ün teni hassastı.
"Keşke bu özeni sırtıma da gösterseydin. En son buz koydun ve şu an hala sızlıyor." Baekhyun dudaklarını büzdü ve eli yavaşça Chanyeol'ün göğsünden sırtına kaydı. Hissettiği kabarıklıklar ilkine göre az gibiydi ama ilkine göre.
"Özür dilerim ama ilk başta kremleyip sarmak yerine, öpeyim de geçsin oynamak senin fikrindi." Bu Chanyeol'ün yüzünde sinsi bir gülümseme bırakırken Baekhyun dudaklarını büzmüş, Chanyeol'ün hamlesini bekliyordu. Ayrıca elleri hala pürüzlü vücudu okşuyordu ve geniş omuzlara küçük öpücükler bırakmayı ihmal etmiyordu.
"Pişman değilim." Kim Byun Baekhyun'un küçük dudaklarının teninde gezinmesine hayır derdi ki? O acıya değmişti. "Pekala," seksi bir ön sevişme videosu çekmenin zamanı nasıl belirlenirdi? "ne zaman başlıyoruz?" Baekhyun güldü ve Chanyeol dediği şeyin gülünç tarafını düşünmek için uğraşmadı, çünkü Baekhyun'un gülüşünü izlemekle yeterince meşguldü.
"Bana kalırsa," Baekhyun aşırı seksilik barındıran sesiyle fısıldadı. "Şimdi başlayabiliriz." Eli Chanyeol'ün çıplak tenini okşadı. Her zamanki halimiz diye düşündü, içindeki heyecan normaldi. Ya da midesindeki kıpırtılar.. Normaldi!
"Önce kameraları kurman gerekmez mi?" Teninde gezinen Baekhyun'un elini aldı ve öperek bedeninden uzaklaştırdı.
Baekhyun somurttu ve Chanyeol saçını kurutmaya, banyoya giderken o da Chanyeol'ün misafir odasına girdi.
Arka plana saç kurutma makinesinin sesi duyulduğu sırada getirdiği kameraları çantasından çıkarttı. İçindeki heyecanı biraz tepinerek attıktan sonra etrafa biraz göz gezdirdi. En uygun yer düşüncesi ile dolabın kapaklarını kaydırdı ve yatağı çeken bir açıya kamerayı yerleştirdi.
Baekhyun kameranın ekranında yatağı gördüğünde nefesinin kesildiğini hissetti. Çünkü az sonra o yatakta neredeyse çıplak kalana kadar sert-çünkü Chanyeol'ün bunu sevdiğini biliyordu-bir ön sevişme geçirecekleri gerçeği Baekhyun'un aklından gitmiyordu. Ayrıca bunu kendi sitesine koyacak olması da cabasıydı.
Kamerayı biraz kaydırdı ve içinde her şey bittiğinde bunun kamera için yaptığını söyleyen benliğini susturmak adına kameranın kırmızı tuşuna uzandı. Ama basamadı.
Kameranın ayarlandığı yere son bir kez daha baktı ve diğer kamerayı daha da yakın bir yere yerleştirdi.
Kurutma makinesinin sesi durdu ve Baekhyun hızla kendini yatağa attı. Şimdi Chanyeol gelecekti ve açık olduğunu düşündüğü kameraların önünde Baekhyun'a dokunacaktı. Ne demişti Chanyeol?
Şimdilik oyuna devam
Baekhyun gülümsedi. Yakında bu oyunu bitirmeliydi.
"Ne güzel gülümsüyorsun öyle." Chanyeol kıkırdadı ve Baekhyun sıçradı. Chanyeol'ün sesini nasıl duymamıştı. "Ne düşünüyordun? Az sonra olacakları mı? Yüzünde gülümsemeden çok mayışmış bir ifade bırakacağımı hissediyorum bebeğim." Baekhyun kafasını biraz kaldırdı ve bacaklarını indirdi. Chanyeol hala yarı çıplaktı ve yüzündeki pis gülümseme Baekhyun'u oracıkta sertleştirebilirdi.
"Be-ben sadece-" Chanyeol bacakları arasına girmek için bacaklarını iki yana ayırırken, Baekhyun'dan konuşmasını bekleyemezdiniz.
Chanyeol, Baekhyun'un gerilen ifadesini gördüğünde kaşlarını kaldırdı ve elini Baekhyun'un açık mavi kot pantolonunun sardığı bacaklarına attı.
"Neden çıkartmadın?" Chanyeol'ün eli kalın kotu delip geçiyor, teninde dokunuşları hissettiriyordu, en azından Baekhyun yutkunurken bunu düşünüyordu.
Büyük eller Bacağını dördüncü defa boydan boya geçerken Baekhyun cevap veremezdi. Eh, Chanyeol'ün cevap ister gibi bir hali de yoktu.
Boş eli de diğer bacağı kavradı ve bacakları beline doladı. "Onu(pantolonu)az sonra halledebiliriz sanırım."
*
Devam eder mi ki.s
Bilemiyorum.s
;)
Anladınız siz dhdhxh
Evet bu yüzden yıllardır bölüm atmıyorum...Çok uzun da değil yanlış anlaşılmasın bölüm uzunluğu değildi beklemenizin sebebi, bölümü yazarken sık sık silip baştan yazmamdı ehe..
Umarım beğenmişsinizdir:")
💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Solvent Byun
Fiksi Penggemar✎ FİK YAPIM SUNAR; ❝ℙACHANBAEK&ℤAMMAZİNGO KATKILARIYLA.❞ Chanyeol, bu oyundan sıkılmaya başlıyordu. ||Tüm hakları @Taolaxy ile whatsapp konuşmalarımızda saklıdır.||