Binele

9 1 0
                                    

22 August,1992.Intr-o parte a lumii,in New York,s-a nascut o fata cu sange de soldat.Tatal ei era ofiter in armata,iar mama ei era politista.Megan ii era numele.Era o fata blonda si frumoasa,parca desprinsa din povesti.Era cuminte si linistita.Ea isi petrecea copilaria pe langa tancuri si masini,arme si munitii si rareori avea timp de papusi sau de mingiute.Mama ei vroia sa fie politista,iar tatal ei vroia sa fie cel mai bun general de gen feminin.Ei bine,dupa vreo 3 zile de contraziceri intre cei doi adulti,s-au hotarat sa fie ce alege ea.Ori politista,ori general,ei o iubeau nespus de mult si in cantitati egale,fiind totdeauna "paharul" plin cu dragoste.De la 10 ani,tatal ei a vrut sa o invete sa fie puternica si desteapta.Asa ca,a inceput un antrenament cu tot felul de exercitii.Pana la 19 ani a avut aceste antrenamente,dar veni ziua in care trebuia sa aleaga intre meseria de politist si meseria de soldat.Ea nu se putu hotarî asa ca era debusolata.Ambii parinti au decis sa fie paznic la penitenciarul de langa baza tatalui ei,acolo avand si meseria de politist si meseria de soldat,intr-un paznic.Acolo avea aventuri din cauza detinutilor care vroiau libertate,dar avea si o meserie serioasa ca a mamei ei.Megan era impacata cu ideea si chiar ii placea.

Rau & Bine?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum