Cand Megan avea 21 de ani,a fost obligata sa mearga la un penitenciar din Mexic.Mergea la cel mai bun penitenciar unde, rar,detinutii scapau.Si daca scapau,doar voia lui Dumnezeu il scapa din bataia crunta care deseori era fatala. Se pare ca un detinut a ajuns odata cu ea.Magan nu a aratat niciun interes si a intrat repede in penitenciar.Se pare ca era paznic la celula acelui detinut tanar,fiind de aceasi varsta cu ea.La intampinat pe detinut la celula,apoi a avut grija sa se aseze intr-un loc si sa fie atenta la ce se intampla in jur.Acel detinut era chiar Jimmy,satul de familia lui si fiind din ce in ce mai destept si mai rau.Jimmy jefuise o banca,acesta fiind primul lui jaf.Nu prea i-a fost de folos,ajungand unde este acum.Avea parul verde,dat pe spate,plin de tatuaje si se dadea drept Joker.
Dupa moartea tatalui sau,Jimmy a reluat afacerea mostenita facand exact ce facea tatal lui.Chiar chinuia clientii neplacuti exact cu facea tatal lui.
Jimmy statea si statea nascocind un plan de evadare,nestiind ce o sa urmeze dupa evadare.
-"Supravietuire pe meleaguri necunoscute".Frumoasa carte.(se baga Jimmy in seama)
Megan nu schita niciun gest.Vazand asta,Jimmy bolborosi de unul singur pana Megan inchise cartea si se intoarse la el:
-Auzi,nu ai vrea sa taci naibii din gura?