Raul

7 1 0
                                    

19 Octombrie,1992.In cealalta parte a lumii,un baiat s-a nascut in orasul hotilor.Tatal lui era decat un om de afaceri.Nu efectua simple afaceri.Ci transporta si vindea droguri,logic ca ilegal.Mama ei era o bona pentru bebelusi,dar de fiecare data cand avea vreun client si acesta era plecat,ea cauta numaidecat lucruri scumpe,nepasandu-i de copilul de care trebuia sa se ocupe,asta facand-o diferita de toate celelalte bone.Acest baiat mai avea si un frate,nu prea placut.Baiatul asta se numea Jimmy,iar fratele lui era Boby.De fiecare data cand parintii lor aveau mancare,preferau ca Jimmy sa moara de foame decat sa ii dea si lui o bucatica.Parca acest baiat era invizibil in familia lui.Seara,tatal o batea pe mama cand nu venea cu bani sau lucruri scumpe si se certau mai tot timpul.Mama avea grija sa fure si niste jucarii nu prea frumoase,dar i le dadea numai lui Boby,nepasandu-i de Jimmy.Taica-su il lua pe Jimmy si il ducea intr-un loc unde se afla cate un scaun in fiecare camera.Pe scaun erau legati barbati care probabil nu vroiau marfa tatalui sau.Erau batuti si taiati,chinuiti si batjocoriti tocmai in fata lui Jimmy.Jimmy,ca un copil mic ce era,isi punea mainile la ochi incercand sa isi acopere si urechile pentru a nu auzi urletele de durere ale victimelor.Jimmy era obligat sa se uite si cu timpul,nu mai reactiona in niciun fel.Invatase ca daca faci rau,nimeni nu te cearta.Asa ca,a devenit si el rau.

Rau & Bine?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum