AŞK VE HAYAT

604 2 0
                                    

MERHABA ARKADAŞLAR! BU HİKAYEDE KISACA BİR KIZIN YENİ BİR ŞEHRE TAŞINMASI VE ORANIN ONU NASIL ETKİLEYECEĞİNİ ANLATMAK.VOTELARINIZI BEKLİYORUM ÖPTÜM MUCKK*-*
Evet. Ben Alexa ve 15 yaşındayım. Ailem yüzünden yeni bir şehre taşınıyoruz. bir küçük kardeşim var. Erkek. O babama benziyor,ben ise anneme. Kardeşimin adı Cody.Onun yeşil gözleri buğday teni ve teninden biraz daha koyu saçları var. Gariptir ki ben de annem gibi mavi gözlü ve sarışınım ten rengimde açık. Kardeşimle neredeyse zıtız. Annemle babam gibi.

Arabamız durdu. Yeni evimize gelmiştik. Evimizin dış duvarları krem rengiydi. Kapısı beyazdı. Evin arka tarafında kdikdörtgen bir havuz vardı. ön tarafta ise küçük bir göl. Evimizin sol tarafında tamamen yeşillikle ve ağaçlarla kaplı bir alan vardı. Bu alanda bir kaç piknik masaı vardı. birkaç ağacın ortasında da hamak. Burası piknik alanı gibi bir yerdi herhalde.

Ben hemen bavulumu alıp odama çıktım. Odam süper şekilde büyük ve güzeldi.Eski evdeki eşyalarımda gelmişti.Hemen eşyalarımı yerleştirdim ve bikinilerimi giydim. Sonuçta bu ilk günümüzdü ve ben biraz keyif yapmayı hak ediyordum değilmi;*

Bikinilerimi giydim ve havuza indim. Başımı suya soktum ve tam kulaç atacaktım ki babam geldi ve "Hemen çık ve giyin okula gideceksin. ha bide duş al" dedi ve gitti.Ne yani ilk günden okul mu? Derdiniz ne sizin??

Bende duşa girdim ardından dolabıma baktım.Biz bi bakıma zengindik ve bende bunu beli etmek istedim. Altıma mini bir etek Üstüme de beyaz bir gömlek giydim ama gömleği karnımın yarısı açıkta kalacak şekilde bağladım. Gömleğimin üstteki düğmelerinin bazılarını kapamamıştım. Açık yerden dekolteli sütyenimin üst kısmı gözüküyordu.

Babam beni arabaya doğru  götürdü. Okula geldiğimde eh diye düşündüm. Fena değildi. Giriş yeşillikti. Hemen kapılara gittim. Aslında pekte "HEMEN" olmadı çünkü topuklu giyiyordum. Okulun kapılarını açınca herkesin konuştuğunu gördüm. Gruplaşmışlardı. Yürüken birkaç çocuğun dolgun göğüslerime baktığını gördüm ama görmezden geldim. Hatta onları biraz tahrik etmek için göğsümün açıkta kalan kısmına elimi değdirip çektim.

Sonra yürürken ayağım bir şeye takıldı. Düşeceğimi sanıyordum ki buda ilk günden biraz salakça olurdu. Ama düşmedim. Güçlü bir kol beni tuttu. Yüzümü kaldırdım ve beni tutan kişiye baktım.

Yok daha neler! Beni tutan çocuğunda aynı benim gibi masmavi gözleri vardı ama onunkiler daha güzeldi. Benimkinden biraz daha koyu sarı saçları vardı ve tarakla uçlarını biraz dikleştirmişti. Ona çok yakışmıştı. Gömleğinin düğmelerinin üst kısmı açıktı. Geniş göğsünü görebiliyordum. Benim dolgun göğüslerim onun açık göğsüne değiyordu. İşte o an kendimden geçtim.

ARKADAŞLAR İKİNCİ BÖLÜMÜDE HEMEN YAZICAM AMA 3. BÖLÜM İÇİN VOTE ŞARTLARIM VAR 2. BÖLÜMÜN SONUNDA GÖRECEKSİNİZ UMARIM HİKAYEMİ BEĞENMİŞSİNİZDİR. HA BİDE DİĞER BÖLÜMÜ ZATEN YAZACAK DEYİP GEÇMEYİN VOTE LARINIZI YİNE DE BEKLİYORUM. BÖLÜMÜN UZUNLUĞU NORMAL OLDU HERHALDE DİMİ? :DD

AŞK VE HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin