ARKADAŞLAR DAYANAMADIM VE YENİ BÖLÜMÜ YAZIYORUM AMA VOTE VERMEZSENİZ ARTIK YAZMAYACAĞIM BAKIN. BU BÖLÜMÜ YAZIYORUM ÇÜNKÜ AKLIMA ÇOK GÜZEL BİR FİKİR GELDİ. MUCKK BEĞENİRSİNİZ UMARIM VOTE BEKLLİYORUMMM *-*
Sabah uyandığımda ilk defa okula gitmek için can atıyordum. Nedenini biliyorsunuz herhalde ama yine de söyliyim Nedeni tabii ki de Austin!!Beni seviyor olabilirdi ama belkide sevmiyor da olabilirdi. Belirsiz yani. Giyineyim bari geç kalıcam.
Bu gün kısa kot şort giydim.Üstüne de tek omuzu açık bol bir üst. Üstün alt bol tarafını bağladımve karnım açıkta durdu. Ben karnımın açık olduğu kıyafetleri çok severim de:D.Neyse giyindikten sonra saçıma fön çektim ve yandan ördüm. Bu saç bana çok yakışıyordu. Sonra Austin'le belki bişeyler yaparız diye çilek kokulu parfümümden sürüp vişne renkli dudak parlatıcımdan sürdüm.Aşağı indim.
Hizmetçimiz bana bol kaşarlı tost yanında da portakal suyu hazırlamıştı. Bu kahvaltıya bayılırdım. Hemen tostumu yiyip portakal suyumu içtim ve arabaya okula gitmek için bindim. Şöforümüz beni okula bıraktı. Arabadan inerken neredeyse beyaz topuğum kırılacaktı son anda kurtardım. Okulun kapısına doğru yürümeye başladım. Sonra kadıdan giren Austin'i gördüm.
Hızlı yürümeye başladım. Hızlıca kapıdan girdim ve Austini takip ettim. O kitabını düşürünce hemen onun önüne geçtim.Dolabım gittim ve suratımı algılayabileceği şekilde yan döndüm. Austin beni fark etmiş olmalıydı ki bana doğru geliyordu. Kalbim küt küt atmaya başlamıştı. Austin bana doğru geliyordu!
Austin gelince dolabın kapağını kapattım. Austin beni kendisine doğru çekti. Elini belime doladı. Yani açık belime demek istedim.Dudaklarını kulağıma dayadı ve "bence birlikte bir şeyler yapmalıyız" diye fısıldadı. Bende evet anlamında başımı salladım. Sonra Austin "okuldan sonra benimle gel.seni bir yere götüreceğim" dedi. Bende "yine" tamam anlamıyla başımı salladım.Kalbim resmen yerinden çıkacaktı.
Austin yanımdan gidince babama biraz gecikeceğimi mesaj attım.Sonra sınıfıma girdim. Ders kimyaydı.Öğretmen daha gelmemişti. Boş sıralardan birine oturdum ve beklemeye başladım. Bu sırada yanıma bir kız oturdu.Kumral saçları ve buğday teni vardı.Açık kahverengi gözleri tenine çok yakışmıştı.Kız bana döndü ve "merhaba ben emma sen?" dedi. Kıziyi kalpli birine benziyordu. Bende adımı söyledim.Kızla konuşmaya başladık. Oldukça ortak noktamız vardı. Onu yarın evimize davet ettim. O da tamam dedi. Bir arkadaş edinmiştim. Hemde güzel bir arkadaş. Aslında etrafımda birçok kişi vardı ama ben kendime gerçek bir arkadaş istiyordum.
Kimya öğretmenimiz gelince konuşmayı kestik. Öğretmen arkasını dönüncede hemen numaralarımızı birbirimize kaydettik.Ders bitince dışarı çıktım.
Okul bitince Austin yanıma geldi beni elimden tuttu ve arabasına bindirdi. Arabayı bir süre sürdü sonra yeşillik bir alanda arabayı durdurdu. Kemerini açtı ve bana doğru döndü. Bana gittikçe yaklaşıyordu. Ben de ona. Sonra Austin beni öpmeye başladı. Bir eliyle kemerimi açtı ve beni kendine doğru çekti.Hızlıca beni kendi koltuğuna çekti ve üstüne çıktım.Ellerimi saçlarının arasına geçirdim.Gözlerimi açtığımda dudak parlatıcımın Austin'in dudaklarına bulaşmış olduğunu gördüm. Austin dudaklarını dudaklarımdan ayırıp boynuma doğru götürmeye başladı. Arada bir dişliyordu.Hafif hafif iniltiler çıkarıyordum.
Sonra Austin dudaklarını göğüslerime doğru indirdi tam göğüslerimi açacaktı ki biri cama tıkladı. Herhalde buranın sahibiydi ki bize "Ne yapıyorsunuz siz! defolup gidin buradann! " diye bağırıyordu. Austin son bir kez dudağıma öpücük kondurduktan sonra beni eve bıraktı.
ARKADAŞLAR BU BÖLÜM ÇOK HEYECANLIYDI BENCE VE DİĞER BÖLÜM İÇİN +5 VOTE BEKLİYORUM. UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR*-*