ilk dans

165 2 1
                                    

EVET ARKADAŞLAR. BU BÖLÜMÜ HEMEN YAZDIM.VOTELARINIZI BEKLİYORUM.YORUMLARINIZI DA EKSİK ETMEYİN LÜTFEN.

Çocuk beni ayağa kaldırdı ama vücüdü hala benimkine yapışıktı.Etrafımızdakilerin hepsi bize bakıyordu. Ne vardı ki bunda? Tamam çocuk yakışıklı da...Sonra çocuk vücudumdan ayrıldı ve " ben Austin" dedi. Adı bile beni etkilemeye yetiyordu. " ben de Alexa" dedim. Austin benden etkilenmiş olmalıydıki bana bir adım yaklaştı ve " bu okulda yenisin dimi? " dedi. Bende evet dedim. O bana " Bizim buralarda gizli bir yerimiz var. Popüler çocuklar için. Bence sende oraya gelmelisin" dedi. Neresiydi acaba orası. "olur" dedim.

Austin'in göğüslerime bakmamak için zor durduğu belli olmuştu. Ama bakmıyordu yani beceriyordu. Bu da eğer çıkmaya başlarsak züppe bir erkek olmayacağını gösteriyordu. Sonra Austin " benimle gel. Seni götüreyim" dedi. Bende onu takip ettim. Koridorun sonundaki bir odaya girdik. Odadaki dolabı açtı ve dolabın içinde de bir kapı vardı! Onu da açtı. Arka taraftan müzik sesleri gelmeye başladı. Austin'le içeri girdik.

Yürüdük ve karşımıza iki kaslı çocuk çıktı. Austin ebni göstererek benimle dedi ve içeri girdik. Bayağı bi kişi vardı içeride. Bizde girdik ve Austin " Dans etmek isterisin? " dedi. Ben dans etmeye bayılırdım o an tabii ki şapşal! diyesim geldi ama ben "evet " demekle yetindim. Beni dans pistine doğru çekti. Parlayan ışıkların üstünde dans etmeye başladık.Belimi kıvırıyordum ki bu işte oldukça iyiydim.

Sonra Austin benim arkamı döndürdü. Belimi ona arkam dönükken kıvırıyordum oda arkamda hareket ediyordu. Ben belimi kıvırırken belimin onun vücuduna sürttüğünü hissedebiliyordum. Austin bana biraz daha yapışmıştı. Artık belim ona daha da çok sürtüyordu. Austin arkadan kollarımı kaldırdı ve kendi boynuna doladı. Şimdi ellerim arkadan onun boynundaydı ve belim de vücuduna sürtüyordu.

Pardon da rüya mı bu? Şu ana kadar gördüğüm en yakışıklı çocukla BU şekilde dans mı ediyordum ben? ah rüya gibi diye düşündüm. Sonra Austin beni döndürdü. Bu sefer yüzüm ona dönüktü.Beni kendisine iyice yapıştırdı. Neredeyse hareket edemiyordum. Göğüslerim arada sıkışmıştı. Beni öpecekti herhalde. Tam bana yaklaşmıştı ki kapıdaki iki çocuk "herkes dışarıı! Yarın tekrar gelirsinizz" diye bağırdılar ve o an yok oldu.

Dolaptan sıkış pıkış bir şekilde dışarı çıktık ve herkes derse girdi. Aıradaki dersim Austin'le aynı değildi herhalde ki onu sınıfta göremedim. Ders bittikten sonra okuldan çıktık. Okul 2 de bitiyordu zaten. Okul bitince arabam geldi ve eve doğru gittik. Arabadan indim. Geç saate kadar facebook a girdim. Bu sırada Austin'i de ekledim. Geç olunca annem yatmamı söyledi. Uyurken tek düşündüğüm şey Austin'di...

SIRADAKİ BÖLÜM +5 VOTE VE 1 YORUM DAN SONRA GELECEK.ÇİTAYI DÜŞÜK TUTUYORUM BAKIN.AYRICA SIRADAKİ BÖLÜM ÇOK HEYECANLI OLACAK PLANLADIM.UMARIM ŞU ANA KADAR BEĞENMİŞSİNİZDİR.

AŞK VE HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin