Medya-Evra
Soğuktu.Çok soğuk.Bunun yanı sıra yatakta çok sertti.Her yerim acıyordu.Göz kapaklarıma sanki filler oturmuş gibiydi,açamıyordum.Sonunda zor olsa da bunu başarmıştım.Yavaş yavaş aralandı göz kapaklarım.Bir süre öylece tavanla bakıştık.Gözlerim çapaklar yüzünden çok ağrıyordu.Kim bilir yine kaç gün uyumuştum.
Etrafa kısa bir göz gezdirdikten sonra doğrulmaya çalıştım.Özellikle boynum ve belim çok kötü ağrıyordu.Aklıma babamın buraya uğrayacağı gelince hızlanarak banyoya geçtim.Belki duş almalıydım ama bunun için çok yorgundum.Bunun için hemen yüzüme su tutarak gözümdeki çapakları temizledim.Saçlarım ve dişlerim berbat haldeydi.Keşke tek berbat olan dış görünüşüm olsaydı.
Hızla odama geldim ve üstüme seri bir şekilde bir tişört geçirdim.Rengine,modeline vs. bakmamıştım bile.Eskiden böyle değildim.Giyeceğim kıyafetler hep renkli olurdu.Özellikle pembe rengi çok severdim.Şimdi daha çok soluk renkleri tercih ediyorum. Babamı(!) ben çağırmıştım az da olsa konuşmak için.Verdiğim kararı ona açıklayacaktım.Kabul etmekten başka şansı yoktu.Çünkü ailemin yandığı o gece babamın işleri yüzünden olmuştu.
Mutfağa geçtim.Bir şeyler atıştırdıktan sonra balkona çıktım.Artık içime çekebileceğim güzel bir hava yoktu.Hatta aksine berbat kokuyordu.Balkonumda ki çiçeklerin hepsi solmuştu su vermemekten.Annemden başka kimse onlara özenle bakmıyordu.Ama artık hepsinden kurtulacağım.Başka eve taşınacağım çünkü artık nereye baksam annemi hatırlamaktan yorulmuştum.
Derin düşüncelere dalmışken kapı zili çaldı.Biraz durdum.Yıllar sonra ilk kez konuşacaktık.Zil çalmaya devam ediyordu.Yavaş adımlarla kapıya doğru ilerledim.Kapı kolunu tutarken son bir kez düşündüm ve aşağı çevirdim...
200 kelime ile ilk bölümü tamamladım.Benim için önemli olan vote veya yorum değil.Ama eğer yorumlarda hikayemin kusurlarını söylerseniz bunları ilerleyen bölümlerde düzeltebilirim.Teşekkürler okuduğunuz için =)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PESİMİST
ChickLit*Pesimist-Kötümser Her şey 2004 yılında büyük bir yangınla başladı.Daha 8 yaşında babası hariç bütün aile üyelerini kaybeden Evra için her şey oldukça zordu.Yıllar geçtikçe bunu yapanlardan intikam alma hırsı da büyüyordu.Bu yüzden nefret ettiği b...