Derin Düşünceler

10 1 8
                                    

Korkuyla ona bakıyordum. Nerden duymuştu onunla ilgili konuştuğumuzu? Korkumu belli etmemek için sinirle konuşmaya çalıştım.

"Sen kim oluyosun? Senin Hakkı'nda bilgi edinecekmişim."

Ben sesli bağırınca gülümsedi. Gülümsediği Zaman gözlerinin içi parlıyordu.Gerçekten çok yakışıklı. Yavaş yavaş yaklaşmaya başladı. Geri adım atmadım. Dibime kadar geldi elinin tersiyle yanağımı okşamaya başladı. Şaşkınlıktan karşı çıkamıyordum.

"Güzelim senin herşeyini bilirim ben. İstedikleri kadar uzak tutsunlar seni benden."

Dediklerine anlam veremedim. Kim uzak tutuyordu beni? Beni nerden tanıyordu? Anlamsız bakışlarıma karşı yine sırıtıp gitti. Arkasından bakmayı bırakıp bende yemekhaneye geri döndüm. Masaya oturana kadar bakışları üzerimdeydi. Ders saati gelmişti.

"Esra sınıfları göstersen daha iyi olur"
"Tabi hadi gidelim ders başlayacak zaten."

Esra'yla sınıfa gittik. Oturduk dersin başlamasını bekledik. Yavaş yavaş sınıf dolmaya başlamıştı. Kapıdan giren Arasla şaşkınlıktan ağzım açık kaldı. Gerçekten bizimle yaşıt olamaz herhalde. Sınıfa girdiği gibi gözleri beni buldu. Aradığını bulmuş gibi sırıttı çapraz arkamdaki sıraya geçti.

"Esra bu çocuk Nasıl bizimle aynı yaşta olabiliyor?"  Gördüğüm kadarıyla Esra da şaşkındı.

"Bende anlamadım hiç öyle durmuyor ama"

Onunda bi fikri olmadığını anladım. Gözlerimi Aras a çevirdiğimde yine bana bakıyordu. Bu çocuğun benimle derdi ne acaba? Kahvaltıda söyledikleride neydi öyle? Kafam gerçekten karıştı. Bi ara amcayla bu konuyu konuşsam çok iyi olur.  10 dakika sonra hocanın içeri girmesiyle ders başladı.

-----------------

Ders saatlerimiz bitmişti. Herkes yavaş yavaş yurtlara dönmeye başladı. Gerçekten başımın ağrısı çekilmez olmaya başladı. Esra işi olduğu için benimle gelemedi. Bende direk odama gidip yatmak istiyorum. Yavaş yavaş yurda giderken yine Arasla karşılaştık.

"Güzelce dinlen güzelim akşam ararım telefonun yanında olsun aradığımda aç" dedi.

Öylece bakakaldım.Ben daha cevap vermeden o gitmişti. Arkasından baktım. Neydi bu? Salak Nasıl böyle konuşabilir. Sinirle odama gittim. Kıyafetlerimi değiştirip yattım. Bugün olanları düşünmeden edemiyodum. Sanki kafam yeterince karışık değilmiş gibi daha fazla kafamı karıştırmıştı. Kimdi bu Aras? Bunları düşünürken uyuyakaldım.

-----------------

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 31, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KIZILHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin