Camera mea era imensa, indeasjuns de mare incat toata garsoniera mea incapea aici. Unul dintre peretii era de sus pana jos format din sticla, dezvaluind o superba priveliste a Los Angeles-ului noaptea. Timp de cateva minute bune am ramas admirand privelistea minunata care se desfasura la picioarele mele. Din cate se pare pent-house-ul se afla la o inaltime considerabila. Oare la cate etaje ma aflam? la o mare distanta de pamant oricum. Dar judecand dupa ceilalti zgarienori din jur eram la cel putin treizeci de etaje deasupra pamantului.
Dupa ce mi-am desprins privirea de la geam am examinat si restul camerei. Culorile alb, crem ,negru si gri predominau. Peretele opus geamului era decorat intr-o tenta de auriu si trona un pat mare de cel putin trei persoane, tapitat cu piele crem si cu zeci de perne de plus decorand asternutul. Intr-un colt se gasea un bar mic care sunt sigura ca era bine aprovizionat, si o biblioteca plina de carti pe care abia asteptam sa le citesc.Langa biblioteca era un fotoliu mare in care puteam sa ma relaxez toata ziua. In camera se mai aflau si un TV , un sistem de muzica si DVD.
MI-a luat o gramada de timp sa termin de examinat toata camera. Dupa ce am terminat am intrat in baie care nici ea nu se lasa mai prejos de restul camerei. Dupa ce mi-am facut rutina am pasit in dresing si am luat o pereche de pijamale din matase care erau atat de fine si delicate incat imi era frica sa nu le stric.
Restul dulapului era plin de rochii , jeansi , tricouri , geci si pantofi din toate magazinele lumii si de la cele mai scumpe brand-uri. Cel mai infricosator lucru? Nu era faptul ca toate erau marimea mea, ci faptul ca acolo era un raion intreg plin de lenjerie intima, care sa vezi dar si aia tot marimea mea era. Toate culorile si toate materialele , de la matase pana la dantela, de la sutiene pana la jartiere. Si toate sexy si provocatoare.
M-am asezat pe un scaun punand la cap tot cea ce stiu. El m-a adus aici. Tot ce am nevoie este aici. El imi stie marimile la toate hainele inclusiv la lenjerie. Nu vrea de la mine sex dar tot nu inteleg ce vrea.
Eram pe punctul de a face un atac de panica. Mi-a trebuit un efort serios sa imi controlez respiratia si nervii. Dupa ce m-am calmat unica mea emotie a ramas frica. Eram la picioarele unui barabat a carui chip nu il stiu, dar el cunoaste toate notiunile legate de viata si preferintele mele. Ar mai trebui sa stie si cu cati barbati m-am culcat si asta ar fi chiar culmea.
Dar vocea lui... oh. Fiecare cuvant al lui era intentionat, perfect pronuntat si bine gandit sa ma aduca la nubunie. Vocea lui ma hipnotiza si patrundea pana in cele mai adanci cotloane a mintii mele.Inca ii pot simti atingerea mainilor . Avea maini mari, si puternice. Intreaga mea mana putea fi usor inghitita de a lui. Vocea lui venea de deasupra mea desi imi inchipui ca el era inalt.
Eram asa curioasa. Vroiam sa stiu ce vrea de la mine , de ce eu din atatea femei. Aspus ca 'a asteptat de multa vreme clipa aceasta'. Ce ar trebui sa insemne? Si cu cele zece mii de dolari ce se va intampla? Cum ii voi restitui banii? Aspus ca nu ma va forta sa fac sex cu el deci nu inteleg ce vrea de la mine. El vrea sa ce? Inca nu stiu. Vrea doar sa stau aici legata la ochi pe post de bibelou? Se pare ca da.
Dar daca imi examinam sentimentele nu simteam ca sunt in pericol langa el ,ci imi oferea o stare de siguranta. Asta era ciudat. Totusi puteam pleca oricand doream , chiar si el a spus asta. Doar ca daca faceam asta as fi asuns sigura sa mor de foame fiindca singura nu ma puteam ocupa si de tata si de restul cheltuielolor si nici nu imi puteam gasi un loc de munca in care sa primesc suficienti bani pentru tot ,deci o solutie buna era sa raman inca aici.
Am luat o alegere cand l-am lasat pe Angus sa ma lege la ochi ,atunci am acceptat . Am facut o alegere si acum nu mai pot da inapoi. Pot gandi ca o fac pentru tata sau pentru o viata mai buna , dar as minti. Fiindca o fac in parte pentru curiozitatea mea. Vreau sa aflu mai multe despre acest barbat misterios care pretinde ca ma poseda. Pot intra in jocul lui si sa joc cat consider ca este suficient. Acest joc se poate juca in doi.
Si asa , cu o respiratie adanca am mers in patul acela mare si pufos. M-am lasat sa cad intre pernele acelea fufoase si in scurt timp toate gandurile si grijile au disparut, fiind inlocuite de taramul calm si linistit al viselor.
----------------------------------
Inca un capitol care da, stiu ca este cam monoton , dar promit ca in urmatotul lucrurile vor deveni mai palpitante.
Va multumesc pentru ca imi cititi cartea, nu stiti cat inseamna pentru mine voturile si comentariile voastre. Va iubesc mult de tot :* :* :*
CITEȘTI
I Own You
Roman d'amourCând mama și sora ei au murit într-un accident îngrozitor, și tatăl ei s-a îmbolnăvit, toată responsabilitatea a căzut pe capul ei . Acum, după doi ani de la accident, banii pur și simplu s-au dus, facturile vin în continuare, trebuie să plătească c...