I глава Дългоочаквана екскурзия

13 3 0
                                    

Лятото най-накрая започна и беше време за традищионната ни едномесечна екскурзия. Тази година щяхме да ходим в малка дървена хижа насред гората близо до едно езерце звучи супер нали.?! Багажат ми вече беше готов и с нетърпение чаках да тръгнем. Мама и татко вече качваха куфарите в колата така че избързах да сляза и да им помогна. След като вече бяхме готови набързо се качихме в колата и потеглихме. След четири часа вече бяхме там. Пооправих се набързо и осведомих родителите си че ще се поразходя. Гората изглеждаше уникално, невероятно и каточели магично. Птичките се сливаха така добре с околността че приличаха на цветя, а животните изглеждаха толкова дружелюбни към мен че някой друг да го беше видял нямаше да повярва. След двуминутно ходене из гората успях да намеря и езерцето което не само че беше огромно но сякаш не беше пълно с вода а с искри. Слънчевите лъчи преминаващи през дърветата се блъскаха във водата и създаваха възможно най-прекрасното и магично място. Останах седнала там с часове да гледам пленителната глетка докато не видях нещо да се крие в храстите. Тръгнах след мистериозното нещо докато не стигнах до една поляна където мистериозното същестно просто изчезна все едно се изпари във въздуха. Нямаше смисъл да търся повече вече нямаше никого. Слънцето преминаваше в багри на оранжево и лилаво. Вечерта наближаваше и трябваше да се прибирам.
Масата вече беше сложена и чакаха само мен. Седнах и започнахме да се храним.

- Как беше днешната разходка Съни?- попита ме мама

- Разбира се гората е невероятна, а езерото магично- обясних и хрупайки едно парче краставица

- Ако искаш утре може да поплуваме слънце. Да видим дали езерото е по добро място за загубата ми.- добави усмихнат татко

- Ааа значи си решил на тази почивка да оставиш горките животни намира и да се забавляваш?!- изненадано го попитах аз

- Не обещавам нищо за лова но нищо неможе да ме спре да се позабавлявам с моето слънце.- заяви гордо той

- Добре тогава с нетърпение чакам утрешният ден за да мога да те размажа.!

След тази ентусиазирано заплаха избързах да се качи горе и да си легна, за да може следващия ден да дойде по бързо.
# на сутринта #

На сутринта изпълнена с много енергия побързах да се оправя. След като вече бях готова се запътих към стаята на родителите ми.

- СЛЪНЦЕТО СЕ ПОКАЗА, ПТИЧКИТЕ ЗАПЯХА, НОВИЯТ ДЕН ЗАПОЧНА СТАВАЙТЕ ПРЕДИ ДА ДОНЕСА ЕЗЕРОТО ПРИ ВАС!!!- изкрещях с пълно гърло нахлувайки през вратата




Та това беше първа глава малко кратичка, но надявам се да ви е харесала. Надявам се и на оценяващите от конкурса да им хареса. Сега предлагам да погледнете и втора глава.😘😘😘💋💋💋❤❤❤

Вярно сърцеWhere stories live. Discover now