4.časť

36 4 0
                                    

Piatok
„Dobrý deň žiačky a žiaci. Chceli by sme vás privítať na tanečnej súťaži... (Neznášam tieto prejavy) pomyslela som si. Tak nech sa páči. Išli sme po samej podľa abecedy. „Mária Demichová.“ Povedal učiteľ a ja som nastúpila na pódium. Začala som tancovať.. Všetky výkony boli naozaj skvelé ale bojím sa že som do toho svojho nedala všetko. „Takže musím povedať, že všetky súťažiace boli naozaj skvelé, avšak víťazka môže byť iba jedna. A tou je...(chvíľa ticha) Súťaž vyhráva Mária Demichová. Gratulujem, poď k nám.“ Celá bez seba som doslova priletela k nim. Bola som taká šťastná, že som sa rozplakala. Nevedela som čo mám povedať. Bolo to naozaj skvelé.
Prišla som domov a oznámila to rodičom. Samozrejme od toho ma odhovárali ale ja som už bola dosť ďaleko na to aby som ustúpila. Po presviedčaní rodičov(aj Nela pomohla) mi nakoniec dovolili ísť. Ešte jeden problém. Damián. Napísala som mu, že sa s ním potrebujem porozprávať. Prišiel behom 10 minút. Sedel v mojej izbe. Začala som: „Chápeš, mali sme súťaž vo škole. A vyhrala som.“ „No a čo si vyhrala?“ opýtal sa. „Konkurz Becky G. Mám ísť do L. A na jej konkurz kde vyberá najlepšie tanečníčky. A ja som bola vybratá takže mám ísť.“ „To v žiadnom prípade.“ Bol nervózny. A hádali sme sa kôli tomu... „Ja viem že nechceš aby som šla, ale je to moja šanca.“ Povedala som v nervoch. „Ak pôjdeš, rozídeme sa.“ Povedal. Tieto slová ma zaboleli. Nevedela som čo povedať. Rozplakala som sa. Nahnevaný odišiel domov. Trieskol dverami. Prišla za mnou Nela. „Čo sa stalo?“ opýtala sa. „Povedal že ak odídem, rozídeme sa.“ Začala som ešte viac plakať. „Psst. Neplač, nestojí ti za to. Pokiaľ nechce aby si si splnila svoj sen...“ Objala ma. Ešte sme sa rozprávali a ukľudnila ma.

Takže ahojtee ľudkovia. Dávam ďalšiu časť. Dúfam že sa bude páčiť😊😊😊a vopred ďakujem za koment a votes. 😊

Americký senWhere stories live. Discover now