Jeden z porotcov bol ten chalan z vedľajšej izby. Nevedela som čo mám robiť. Znova sa na mňa usmial. Popravde som mu chcela jednu vraziť. Ale na to bolo neskoro... Začal sa konkurz. Po mnohých tanečníčkach a tanečníkoch som išla na rad ja. Ten neznesiteľný chalan sa stále na mňa usmieval ako mesiačik na hnoji. Fakt. Nepozerala som sa na neho ale sústredila som sa na choreografiu. Konečne som dotancovala a sadla som si. Ešte po mne ich bolo pár. Potom mala porota chvíľu poradu. My sme mali prestávku, tak som sa išla najesť. Spoznala som sa aj s inými babami. S Charlie, Rebeccou a Mery. Fakt super baby. Pokecali sme a najedli sme sa... A ideme na vyhlasovanie výsledkov. Z tých 50 tanečníkov a tanečníčiek mohli vyhrať len šiesti. No tak sme čakali na vyhlasovanie mien. Taylor Quar, Simon Nauer, Peter Toul,(„no to asi nevyhrám.“ Pomyslela som si.), Charlie Beletrix, Maria Demich- „Čožee?“ pomyslela som si. „Ja som vyhrala toto je splnený sen..“ Nemôžem tomu uveriť. A ešte Eric Jordin. Waaaw. Chalani, ktorí boli vybratí, boli naozaj pekní. Ale na toho porotcu, Jacka, nemali. Asi som sa zaľúbila. Po vyhlásení sme išli znova na hotel. Oznámili nám, že zajtra máme skúšku. Ouu super. S babami, ktoré sme vyhrali, sme oslavovali a aj s Rebeccou, ktorá bohužial nevyhrala, ale jej to nevadilo. Boli sme na večeri, a potom na zábave som nič. Bolela ma hlava. Trochu som to prehnala. Ale nevadí. Rebecca bola so mnou na izbe. Dozvedela som sa, že ona bývala v L.A takže nemá to ďaleko domov. Zobudila som ju. „Rebecca vstávaj. Je pol 12. Za pol hodiny končí obed.“ Vstala hneď. Išli sme sa naobedovať. O pol 3 začínala skúška. Rebecca odišla domov a ja som si zdriemla. „Klop, klop.“ „hmm kto to môže byť.“ Pomyslela som si hneď. Zobudila som sa a pozrela na hodiny. Pol druhej. Vstala som a išla som otvoriť. Vo dverách stál Jack. „Ah, dobrý deň. Prepáčte že vás budím ale mali by ste už ísť. Cesta tam trvá pol hodiny.“ „No waw ďakujem.“ Povedala som. Zatvorila som dvere a bežala som sa obliecť a pripraviť. Hrôza. Vyzerala som ako sopka po výbuchu. Otvorila som znova dvere. On stál v nich. „Ideme?“ opýtal sa. Nevedela som čo mám povedať, tak som šla. Nastúpili sme do busu a ten nás odviezol na miesto. Nechápala som prečo ide aj on. Však bol len v porote. Neskôr som sa dozvedela, že on vymýšľa Becky choreografie. A spomenula som si na všetky tie trapasy. No fajn... Teraz ma bude prenasledovať. Prečo som sa správala tak tupo? Najhorší pocit, to mi verte. A ešte som sa do neho zaľúbila..skvelé. Nad všetkým som premýšľala kým on hovoril ako budú prebiehať jednotlivé hodiny. Z týchto myšlienok ma vytrhla Charlie, keď mi povedala, že sa ma na niečo opýtal. „No slečna dočkám sa odpovede?“ opýtal sa a pozeral sa priamo na mňa. Nevedela som čo mám povedať ale Merry ma zachránila. „Áno môže byť skúška každý druhý deň o tretej.“ povedala Merry. „Ďakujem.“ Pošepkala som jej. Začal nám ukazovať choreografiu a potom sme sa ju učili. No to bolo... Každý deň sme mali nácvik, skúšky a tak ďalej. Na konci mesiaca nám rozdali výplaty. Rozmýšľala som čo s nimi spravím. Nebudem predsa bývať stále v drahom hoteli. Poobzerala som sa po nejakom dome.
KAMU SEDANG MEMBACA
Americký sen
Cerita PendekMária(Mia) je študentkou Banskobystrického konzervatória. Študuje tanec. Vždy sa chcela dostať do Los Angeles a tancovať s Becky G. Bolo jej umožnené dostať sa na konkurz. Avšak nebude to ľahké., pretože doma má svojho chalana(Damiána) a on nechce a...