2.časť

59 4 0
                                    


„Dobré ráno.“ Otvorila som oči. Pozrela som sa a moja sestra Nela v izbe. „Dobré ráno.“ Odpovedala som jej. „Ty prečo nevstávaš?“ opýtala sa ma prekvapivo. Pozrela som sa na ňu a potom som perinu pritiahla k sebe. Nela mi ju však odtiahla a povedala: „Dievča veď vstávaj. Dnes máš narodky.“ Povedala. „No a čo?“ odsekla som. Vôbec ma to nezaujímalo. Však je víkend a môžem si spať do koľkej chcem. Namrzene som vstala. „Všetko najlepšie.“ usmiala sa na mňa a podávala mi darčekovú tašku v ktorej niečo bolo. Pozrela som sa do tašky a čo nevidím. Krásne oblečenie na tanec. Konkrétne sivé široké tepláky. Waw a ešte k tomu sivo- čierne tielko. „Bože to je krásne ďakujem.“ Objala som ju z celej sily a nechýbali tam aj tenisky. Nádherné. Ešte raz som ju poriadne objala. Išli sme obidve dole do kuchyne. Tam na mňa čakali raňajky taktiež od Nely. Mama a ocino sú v práci. Ako inak ich kariéra je dôležitejšia ako my. Ale na to sme si už zvykli. Naraňajkovali sme sa obidve. Rozmýšľali sme nad tým, čo ideme robiť. Ja som si vyskúšala darček od Nely. „Vyzeráš v tom faakt super.“ Pozrela som sa do zrkadla. Naozaj bolo to perfektné. „To nie je všetko.“ Povedala mi. „ako fakt? Čo viac si mám priať?“ pomyslela som si. „Crrrn.“ Niekto zazvonil. Išla som otvoriť. Ja v pyžame a vo dverách Damián (môj priateľ, chodíme spolu rok aj niečo). „Ahoj.“ Povedal a objal ma. „Ahoj čo ty tu?“ opýtala som sa. Dával mi do ruky tašku so slovami: „Všetko najlepšie.“ „Jeeej nezabudol si. Ďakujem.“ Znova som mu dala pusu a zavolala som ho dnu. Damián si sadol, ja som doniesla niečo na pitie a Nela tortu. „Ježín ste veľmi zlatí.“  „Netáraj a sfúkni sviečky.“ Dnes mám oficiálne 18 rokov. A takto sme oslavovali asi do večera, kým neprišli naši z práce.

Takže ahojtee. No som rada že si to niekto prečítal. Dávam ďalšiu časť. Dúfam že sa bude páčiť😊😊😊a ďakujem za koment a votes. Ste zlatí😊

Americký senTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang