Toby:-Cam cat aveai sa ii dai?
Masky:-Zece milioane...
Toby:-Ce ai zis? Nu am auzit bine!
Masky:-Zece milioane ma... Da stiu inprumut de la mai toata casa bani!
Lisa:-De la mine si fratemeu nu ai imprumutat nimic
Ej:-Nu a apucat încă sa vă ceara bani! Si sa nu ii dati... Ca ii mai primiti in mileniu viitor!
Masky:-Nu ii minti ca nu sunt asa rău!
Lj:-A da? Unde sunt alea 4 milioane de acum o săptămână?
Ben:-Sau alea cinci de acum 3 zile?
Sally:-Sau alea două de ieri?
Toby:-Wow Masky... Nu ai un leu in buzunar de ai ajuns sa ceri de la copii mici!
Luiza:-Angel?
Angel:-A? Ce e?
Luiza:-Poti sa vi putin?
Angel:-Ce mai e frate?
Lisa tinde sa plece dupa Angel insa e oprita de Ej si Jeff!
Lisa:-Ce e?
Jeff:-Lisa uite... Vrem sa sti ceva!
Lisa:-Angel si cu Luiza sunt impreuna nu?
Ej:-Nu... Angel are o soră!
Lisa:-CUM?
Jeff:-Shhhhhhh... Gurita ca ne calcă Slender in picioare daca află!
Lisa:-Pai cum de stiti voi? El stie?
Ej:-Asta vrea Luiza sa ii zică... Vezi tu... Angel nu are incredere in Slender! Cum nici eu,nici Jeff si altii ca noi nu au!
Lisa:-Adică?
Jeff:-Slender tine padurea sub control prin proxu lui mult iubiti! Sally,Masky,Hoodie,Ticci Toby si Nurse Anne!
Lisa:-Asa!
Ej:-Angel a primit oferta de a fi un proxy... A refuzat! Pentru el dejea formase un grup propriu... Raspuns pentru proxy!
Lisa:-Aaaa ok! Ce grup daca nu sunt indiscreta?
Jeff se uita la Ej... Acesta aproba dand din cap! Moment in care cei doi scot dogtag-urile din juru gaturilor lor la vedere!
Jeff:-Noi suntem Haita! Cand te-am cunoscut ti-am zis ca Angel e clasa A0 corect?
Lisa:-Da!
Ej:-Ca si scumpii proxy... Noi suntem pe categorii! Daca Masky e Alfa1... Inamicul sau e Jeff A1! Asa si cu Hoodie... El e delta4 eu sunt C3
Lisa:-Si Angel?
Jeff:-El este diferit!
Lisa:-Adică?
Jeff:-Angel uraste ordinele! Niciodata nu a suferit sa il tina cineva in lesă... Slender insa crede ca a reușit! Pentru Angel convietuirea cu Slender este mai mult un compromis pentru a duce o viata decentă.... In conditiile in care pe strazi el si Read ar fi luat-o razna!
Lisa:-Ok... Asta înteleg... Insa sunt 5 proxi si voi doar 3!
Ej:-Mai sunt alti doi care nu locuiesc cu noi! Tocmai ca sa nu ne apuce Slender ca din oală pe toti!
Jeff:-Angel are si alte puteri! Se misca mai repede ca Slender si are puteri telepatice mai avansate ca el! Pe româneste... Angel e inamicul lui Slend... Daca ar fi sa ne luam la trante noi si proxi... Fato sa ma crezi pe mine! Meciu dintre Slend si Angel trebuie tu sa il vezi... Noi am fi in deschidere!
Lisa:-Dar cine sunt ceilalti doi din Haita?
Ej:-Sunt mai multi... The pupeteer... Il vei cunoaste curând... Pe Nick il sti... Siii...
Jeff:-Ati mai fi tu si fractu!
Lisa:-CE?
CITEȘTI
RENEGATII
फैनफिक्शनSlender a adunat un grup de criminali in serie... varstele difera... Talentele la fel,insa pentru ceea ce urmeaza... sa zicem ca nu e gata nici Slender...Numele meu este Angel... stati si ascultati