Inainte de culcare mici gemeni il pictasera pe fata pe Jeff. Angel mersese sa doarma ca mai toti ceilalti din casă de altfel... Insa Slender acea alte probleme!
Sm:-Ai zis ca o sa il impusti mortal! Din cate stiu eu mortal inseamna ca nu se va mai ridica de jos!
Inspector Daniela:-Taci caracatito! Nu e vina mea ca mai erau acoliti de ai fratelui tau pe acolo! Plus daca sti deja ca Angel conduce haita... De ce nu ii faci felu?
Sm:-Pentru ca fosta mea sotie ar musca din mine daca ar afla ca fiul ei a fost omorat de mine!
In tot acest timp Read asculta
Sm:-Daniela... Te sun eu! Spune Slender in timp ce inchidea telefonul.
Sm:-De cat timp stai acolo?
Read:-Destul! Cat o sa il mai minti pe Angel? Spune-i adevărul! Spunei ca tatal si mama lui sunt Zalgo si Clau... Sufera Slend! Cosmarurile nu ii dau liniște... Nu ii da soarta mea!
Slender*rade malefic*:-Phahahaha... Soarta ta? Tu ai crescut normal... Daca ii spun chiar maine lui Angel ca tu i-ai ucis parintii adoptivi? Sau ca bunica voastra este defapt Slendrina? Sau ca acel accident auto era defapt modul tau de a obtine un frate? Si multe altele? Spune-mi vrei ca el sa stie toate astea... Fiule?
Read:-Eu... Nu ... Sunt... FIUL TAU! Read il loveste pe Slender cu atata forta ca il doboară... Doar pentru al ridica de gulerul camasii sale!
Read:-Ne-ai parasit cand eram doar un copil! Ai plecat alaturi de iubiti tai proxy! Sti prin ce am trecut? Neavand pe nimeni ca mine? Care sa ma inteleaga? Imi doream doar un tată care sa ma invete sa ma controlez! Dar sa il iei de unde nu e! Nu ai dreptul sa imi spui mie ca il mint pe Angel! Tu il tii langa tine doar pentru a il șantaja pe Zalgo... De la apariția umbrelor v-a intrat morcovul tie ai fratilor tai nu? Va e frica ca Angel le poate controla nu? Am vesti... POATE! Ceea ce il face mai puternic ca pe tine... Si Slender?
Sm:-Ce vrei?
Read:-Sa iti ti gura! Sau ii spun lui Angel unde e mama lui! Daca ea afla ca fiul ei defapt nu e mort... Pe cine crezi ca va devora vampiroaica? Pe mine? Care i-am adus inapoi băiatul? Sau pe ăla de il intorcea contra ei?
Slender:-Tăcerea e de aur!
Read:-Așa! Spuse acesta azvarlindul pe Slender in biroul său.
SLENDER:-Dar nu de multe karate! Spuse acesta sunând pe cineva!
Sm:-Eu sunt! Am nevoie sa farmeci pe cineva... Un băiat.... Poti?.... Perfect
Ceea ce Slender si READ nu știau... Este ca era cineva ce, fără voia ei, luase parte la mica lor altercatie!
Lisa:-Grell Grell.... Scularea!
Grell:-Aaaa ce e LISA?
Atena:-Da Lisa ce e?
Lisa:-Fiti atenti amândoi... Unde ii Jeff?
Atena:-Cu Ben doarme... Sau la Jane... Nu am idee!
Lisa:-In fine... Slender este... Lisa fusese intrerupta de o voce misterioasă
Read:-Lisa... Sunt READ... Nu le vei spune Atenei si lui Grell ca Slend e tata... Asta doar daca vrei sa iti revezi părintii biologici
Lisa:-Părinții mei ... Sunt vii?*in gand*
Read:-Da! Te voi duce la ei cand voi scăpa de umbre!
In fata Lisei se intampla însă altceva!
Atena isi tot pocnea degetele sa o faca pe Lisa sa revina la realitate
Atena:-Lisa... Lisa... De nu te trezești te fut!
Grell:-Iubire te dai putin?
Atena se îndepărta
Grell:-Dapai Pakistanu tau de nu iti ard o drujba! In incercarea sa de a o lovi cu drujba pe sora lui... Grell a incasat un mare pumn in dinti!
Lisa:-Dacac mai incerci sa ma lovesti te bat de nu te vezi!CLAR?
GRELL:-Da... Slender e?
Lisa:-Un ticălos! Asta trebuie sa ne fie clar! Ne minte pe mine pe tine... Pe Angel! Sa jucam dupa cum cânta el pe moment... Dupa il omoram!
In timpul ce Lisa isi dorea raspunsuri si sa il razbune pe Angel... La acesta in camera altfel stateau treburile
Read:-Ce lume nu? Adica ma aperi de cand eram mici... Si totusi eu iti ascund cine ești... De unde vii... Si inca ma intreb... Daca ai sti adevărul... Ai mai fi fratele meu?
Angel*in vis*:-Pleacă... Lasă-mi fratele in pace!
Auzind astea Read zambi bucuros... Si isi lovise fratele.
Amgel:-De ce un pui rotisat?
Read:-Mi foame!
Angel:-Da si mie nu fi!
CITEȘTI
RENEGATII
FanficSlender a adunat un grup de criminali in serie... varstele difera... Talentele la fel,insa pentru ceea ce urmeaza... sa zicem ca nu e gata nici Slender...Numele meu este Angel... stati si ascultati