Hoofdstuk 3

1 0 0
                                    

P.o.v [Chelsey)

Het Alarm van de buitenmuur van de poorten ging af, dat wilde zeggen dat er iemand de stad binnenkwam. Het was 9 uur in de morgen. Ik opende het raam. Het was de president! Ik liep naar beneden, mijn moeder en vader lagen te slapen in de zetel.

Mam! Pap! De president gaat paseren aan ons huis! "Wat? Kom schat, naar buiten!" We opende de deur, en daar was hij. Met zijn zwarte limo. Hij vertraagde als hij bijna aan ons huis was.

We geloofden onze ogen niet!? De president stoptte gewoon voor onze deur. We stonden nu allemaal netjes in een rij. Zijn 2 bodyguards staptten uit en hielpen hem uit de limo.

Hij kwam onze richting uit. Hij begon: "Beste mensen, ik ben speciaal tot jullie gekomen omdat ik veel respect heb dat jij meneer Crewel en jouw zoon de ruimte in gaan. Wij in de regering koesteren ons op jullie. Daarom wil ik jullie iets geven. Een soort van embleem."

Hij haalde een zwart koffertje uit de limo.

"Hier, 2 medaillons voor jullie. Ze staan als rang 4 voor ruimtevaart. Draag ze alleen als je jullie astronautenpak op hebt. Dan wens ik jullie alvast heel veel succes."

Hij verliet ons terrein. Mijn moeder en vader konden het niet geloven. Ook Jonas niet. "Kinderen, koester dit moment. Dit gaan we geen 2de keer meer meemaken."

We gingen terug naar binnen. Nu waren er nog 13 dagen over totdat ze de ruimte ingingen. Nu wil ik niet egoïstisch gaan klinken maar ik en mam zijn veilig. Wij mogen met het spaceship "LS-2345" mee. En wij gaan zowiezo al de ruimte in. Ik maakte me meer zorgen over Jonas en pap.

Maar misschien moest ik me nu focussen over de overgebleven dagen dat ik met hun nog samen was.

Hey iedereen,
Bedankt voor jullie support!!!
Ik ben nog maar 14 en ik weet dit boek is niet zo heel profesioneel geschreven maar ik doe mijn best!!! Nu zal het weer een tijdje duren omdat ik weer school heb. Hopelijk vinden jullie het goed. Delen mag ook altijd of als je wil ook promoten. Die votes vind ik zelf niet zo belangrijk maar lezers wel.
Oke nog eens bedankt voor de 14 lezers.
Oke bye
Love you all!!!

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 04, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Project "Get Away"Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu