Capitolul I

693 23 0
                                    

Uneori,viața este nedreaptă. ..
De fapt...
De ce zic uneori?!?
Mereu.
Mereu viața e nedreaptă. 

Ne naștem greu și suferinzi,  țipând și  plângând,stand lângă persoana  care né - a dat viață.
Oricât de frumoși și arătoși vom fi în viața,mereu găsim ceva ce e în neregulă.  Ceva ce nu ne convine.
Oricâți  bani am avea...
Nu ne ajung
Suntem nemulțumiți
Vrem mai mulți
"Bani,bani,bani"
Totul se rezuma la bani.
"Unii iubesc" din interes pentru bani
Alții devin sclavi pentru bani
Unii ajung sa fure pentru bani
Alții fac crime pentru bani
Mulți se înjosesc pentru bani.
Exista multe categorii de oameni care fac bani,dar cea mai prețuită  categorie,este categoria oamenilor care fac bani din placere;bani cu sufletul;  care își  aleg un serviciu  și o ocupație pe măsură capacității lui mentale și  fizice...Banii munciți  cu sufletul  aduc fericire mult mai mare decât "banii murdari"... În zilele noastre  astfel de oameni  se găsesc greu. Privim în jur și vedem tot mai mulți oameni însetați de puterea banului. Lăcomia tuturor crește. Minciuna e la putere. Zgârcenia. În ce vreți  sa ne transformăm? ! În niște barbari tirani însetați  de puterea  banului...
Trăim în lumea în care dacă nu ești îmbrăcat  bine,și cochet ești dat la o parte de ceilalți.
Trăim în lumea  în care aspectul fizic  contează  mult mai mult decât aspectul psihic și sufletesc.
Oricâte haine am avea...
Nu sunt destule.
Oricât  de mult  suntem iubiți...
Nu ne ajunge...
Suntem  în deplină  căutare  a sufletului  pereche,fără sa știm la ce am dat cu piciorul.Facem alegeri greșite  când știm de la bun început că  procedam  greșit.
Oricâtă  iubire primim...
Cerem mai mulți
Nu ne ajunge niciodată  ceea ce avem deja.

Asta suna a început de carte.
Dar nu.
Ăsta este viața.
Iar tu.Cel care citește acum,trebuie să înțelegi asta.
Nu ajunge doar sa înțelegi, ci trebuie sa te și  adaptezi.
 
       Capitolul II 
Incursiune în  anotimpul verii

Într-un loc frumos din Piatra Neamț,în prima dimineață  a verii anului  2016 intr-o casă primitoare cu ferestre mari uși larg deschise se afla Igor. Un băiat  înalt cu ochi albaștrii  falnic,cu un par de un blond imaculat dat ușor pe spate,nasul un pic cam mare,fața  ovală, și buzele  mari încât aveai mereu impresia  că  o explodeze. ..

"Brrr.  Ce e cu frigul ăsta? "
-Mamă! Iar ai  lasat ferestrele  deschise când eu încă dorm...
  - Igor,fiule. Astăzi este prima zi de vara,Ai uitat?
- A DA.  Ce prost sunt.Uitasem cu totul de asta
   Insfarsit  a venit  vara.
M-am  spălat, am mâncat  dejunul meu favorit  care constă  într porție de "lapte cu cereale",și am ieșit  la alergat în natură,având în vedere  că  îmi place mult sportul...
În acea  dimineață m-am  gândit  doar la Cum va arăta  vară asta.  Cum va fi.  Ce o sa fac. Probabil mă întrebăm lucrurile acestea fiindcă  sunt o fire activă care nu are stare niciodată.
Având în vedere  ca atunci când  vara vine,nu vine singură, ci aduce odată  cu ea prieteni  noi,iubiri  noi.M-am întrebat ce prieteni o să  îmi fac și "de cine o sa mă  mai îndrăgostesc? ".

După ce am stat așa  vreo două ore cu astfel  de gânduri,m-am retras  din natură și am venit acasă.

Vara a început. Îmi spuneam mereu în gând. Și odată  cu ea au început și distracțiile.
Seara ieșeam cu prietenul meu cel mai  bun,la tenis.
Ieșeam în stradă și stăteam pe bancă  ore în șir discutând despre ce am mai făcut.
Mergeam deseori la piscină.
Dar parcă  nu era destul.  Parcă  îmi lipsea  ceva...

           Capitolul III
   O venire neașteptată

Îmi lipsea  dragostea unei fete...
Dragoste  care avea sa vină odată  cu sosirea  unei fete din Spania.
Fata  se numea Melissa,și era frumoasă, tipic unei spanioloaice. Parul îl avea lung,ușor undulat de culoare brună,conferindui  fetei o culoare deschisa. Tenul era  luminat de o piele netedă și fermă... Avea o statura medie și o talie frumoasă.
O cunoșteam de câțiva ani,și eram un fel de prieteni  mai depărtați,dar anul acesta mi-a atras atenția.
Știam  că vorbește de mult timp  cu Silvio,un amic de-al  meu.
Știam ca au o legătură  destul de strânsă,așa  că  am dedus  ca sunt împreună.

           

Dragoste  neprevăzutăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum