Capitolul VII "Aluzie neidentificată "

288 15 0
                                    

-Hei! Ce faceți frumoaselor singure pe stradă?
Le-am  întrebat  eu cu tupeu  după  ce ne-am  îmbrățișat.
- Mergem acasă,mi-a răspuns Sofia.  Clar și cu un ton ridicat,de parcă  avea ceva  cu mine.

Maya și Sofia  erau foarte frumos îmbrăcate, ambele purtau  blugi care le evidențiat picioarele frumoase,ambele aveau o bluză  de culoare roz,astfel  încât  le deosebeai cu greutate una de alta. Ele în general erau foarte cochete,și bine aranjate,dar în seara aia m-au  impresionat.
Ambele erau înnebunite  sa poarte  teniși  "Convers " încât îi  asortau cu orice. De la fustă  până  la short.

După  o discuție  de 30 de minute, în care am vorbit  doar eu,Sofia  și 
Melissa,ne-am decis sa plecăm fiecare  spre casă.
Tot timpul  cât am stat cu Maya și  Sofia,am privit-o  doar  pe Maya, dar ea se uita în jos.
Atitudinea  ei mi-a atras atenția și  am început sa mă întreb  cu desăvârșire "
Oare ce ar putea  avea?" Nu îi lipsește nimic...

Am plecat cu toții,fiecare unde avea casa.
Eu eram cu Melissa,iar Maya cu Sofia. Evident, doar sunt surori 😄

-Noapte bună  Igor,Noapte  bună  Melissa. Aveți grija  pe  drum. E târziu, și sunt atâtea pericole.   * Spuse Sofia  cu zâmbetul  pe buze.
- Nu îți face griji  pentru  noi Sofia. Nu mi-e frică  de nimic. *Am adăugat eu pe un ton calm și hotărât.
-Noapte  bună dragele mele. O sa vin mâine  pe la voi. *A răspuns într-un final si Melissa.

Singura  care nu a adăugat nici un Salut, a fost Maya.
Ea sa rezumat doar la o frază din care nu am înțeles  exact ce vrea  sa transmită.  Ea suna  cam așa:
-"Ce gentil  este Igor. Îi  cară  rucsacul  lui Melissa "
Dacă  ar fi spus-o  schitand măcar un zâmbet  as fi înțeles  ce voia sa transmită,dar Nu. A spus-o  cu răceală  în glas și  foarte  plictisită. Era vădit  că ascundea  ceva.

Pe moment  nu am băgat în seamă,și am plecat ingandurat spre casă,împreună  cu Melissa.

La scurt timp  am intrebat-o pe Melissa:
- Ce are Maya  de nu a scos  o vorbă  toată  seara? Și ce a fost  cu fraza  de la sfârșit? Ce voia? Sa te las  sa duci singura rucsacul. ..

- Igor. Știi  cum sunt fetele intr-o anumită  perioadă  din lună...
Sunt fata și înțeleg.
Și afirmația  ei de la final,nu știu  ce sa zic...

- Eu tot cred ca Maya  are ceva cu mine...
  .   .   .   .   .   .    .    .    .    .    .    .    .    .    .

Am ajuns acasă  la Melissa mi-a oferit  o îmbrățișare  dulce,după care mi-a mulțumit, și a plecat.

După  ce am ajuns acasă,am făcut baie și  după m-am  pregătit  de culcare,  știind ca a doua zi  o sa fiu ocupat  cu pregătirea la campus.
M-am  întins pe pat,și am realizat ca nu pot sa dorm.
Gândul  îmi era  îndreptat  în două  direcții  diferite:
Spre  Melissa,și al doilea  gând îmi era îndreptat  spre fraza  rostită  de Maya.  M-am  gândit mult,dar tot nu am deslușit  misterul.
După  care mi-am pus în cap o frază  pe care am invatat-o dintr-o  carte (Pe aripile  vântului.  De Margareth  Mitchell ).
Fraza  suna cam așa:
" Mă voi  gândi  la asta  mâine "

Am rostit în minte fraza  de câteva ori, după care  am adormit.

Dragoste  neprevăzutăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum