Capitolul VIII "Conversație"

277 13 0
                                    

M-am  trezit din de dimineață  tot cu gândul  la ce aluzie  a vrut  sa facă  Maya  cu privire la Rucsacul  lui Melissa.
Mi-am  pus în gând fraza magica "Mă  voi gândi  la asta mai târziu " ...și am trecut repede  peste.

Știind  ca am pregătire  pentru  campus,m-am  pregătit, m-am  făcut  cât mai oacheş  cu putință, și am pornit spre  biserică, unde în drum ca  o pură  coincidență, m-am  întâlnit  cu Melissa.

-Bună Melissa.
-Hei Igor.  Ce mai faci?
- Merg pe  stradă,lângă  o fată  frumoasă...,i-am  spus  eu cu multă  seriozitate în glas.
-Mă flatezi. Ești un drăguț...

-Tot mai drăguț  e Silvio.... Am adăugat,prefăcându -mă  că  sunt gelos.

-Igor. Mă enervezi cu astfel  de argumente... Ti-am spus deja că  nu îl plac... *A adăugat  ea  cu răutate.

- Asta este perfect, pentru  că  te  plac. *Am adăugat  eu fără  a sta pe gânduri, după care  am reluat  fără  să-i  studiez reacția,și  fără sa o las  sa spună  și ea ceva am continuat  repede:
-"Am glumit.... ..........Dar,ia-o în serios"

După această  glumă,ea nu a mai spus nimic urmând să  reluam conversația normală.

-Îmi dai număr  tău de telefon,astfel  putem  discuta  despre  ce o sa facem cu grupul la campus,și ar fi frumos  sa mergem amândoi  odată ,dacă  tot suntem pe aceeași stradă...* I-am  spus eu,puțin  indiferent.
-Desigur! M-aş bucura foarte  mult sa mergem împreună. Ești un băiat  cu care ai ce sa vorbești. 
-Mulțumesc Melissa,și tu ești o fată  specială. 
-Uite numărul  meu.  078 76 73 531  (P.s.Dragi cititori. Având în vedere  că  și cartea  e adevărată,și numărul e real. Am vrut sa fiu 100% original. 😂)
-Mulțumesc Igor.  Îți dau  beep  acum...

Dragoste  neprevăzutăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum