In acest capitol,fiind primul,o sa invat cum sa fiti niste asasini buni si bine platiti.Desi cu totii stim oricum ca in Romania,ca sa fii asasin trebuie ori sa fii din alta tara,ori sa fii antrenat de Chuck Norris,saptamana aceasta pe toate canalele de televiziune a circulat stirea ca cica in Romania,agentii sub acoperire sunt platiti mai bine decat doctorii.Eu una nu am nimic in portiva atata timp cat acestia ne apara de asa zisa "Apocalipsa",bombe nucleare,Presedinti mediocrii si alte stupizenii.Cat despre doctori...ar fi si ei de folos daca nu te-ar lasa fara un ochi sau o mana in timpul unei operatii gresite sau daca macar ar fi specializati si ar avea aparate speciale pentru a fi "chirurgi".
In alte tari,asasinii si Agentii de la FBI sau CIA fac mai multi bani decat toata Romania.Sa fim seriosi,macar acolo au ce sa omoare si ce sa bage in puscarie.Tara noastra este speciala,nu avem oameni de temut,decat sa zicem profesorii care te bat si te scuipa sau poate aurolacii,cainii vagabonti si bochetarii.La noi,ce sa iti fie frica de Politie,ca pe astia la cat de grasi,pardon musculosi sunt,nici nu mai pot merge si sa nu mai spun de masinile lor Dacia,oops Porsche care prind doar 80 la ora ca daca ar prinde mai mult,ar ajunge intr-un parapet sau prapastie din cauza craterelor ce se afla pe sosele din cauza sistemului prost si a lipsei de bani.
Acum gata cu povestile si sa trecem la treaba.
~Pentru a fi un asasin bun si bine platit trebuie sa:
1.Voi il stiti pe Vin Diesel? Eh ala da asasin oamenilor! Trebuie sa ai muschi,sa stii sa te lupti si cine stie daca nu poti face asta apeleaza la metoda Steroizi ca Justin Bieber (P.S. Nu am nimic nu el sa nu credeti ca sunt vreo razista.) sau sa apelezi la metoda Visinescu ("Dai tata dai!")
2.Sa fii pregatit,sa ai arme.
Ati vazut vreodata filmele alea care sunt parodii la alte filme?Va dau un exemplu : Parodia la New Moon aka Partea a doua din Twilight,care se numeste Vampires Suck.Dar ce vreau eu sa zic se refera la altceva.Ca sa poti sa omori pe toata lumea nu-ti trebuie nu stiu ce pistol si pusca.Poti sa te multumesti cu un feon.Da,ati citit bine,feon.Stiti ca era episodul acela din Phineas si Ferb in care au construit un joc si sora lor a intrat in el? Ei bune cu ce credeti ca a castigat? Feonul! Asa si noi putem fi asasini cu un feon...da-l la mazim,strica-i freza si e ca si cum e mort.
3.Prajiturele
Toti oamenii iubesc dulciurile nu? Eh mie nu imi place ciocolata...Dar tuturor ne plac prajiturelele! De ce nu ai pune ceva in acele prajiturele? Ceva otrava si nu mai fi egoist si dai si lui.1,2,3 si e joc ,mort,iar tu ti-ai indeplinit misiunea.Genial si usor.Merge la orice creatura moleculara sau particulara.
4.Fa pace.
Cel mai bine este sa faci pace nu? Asa zice in codul de maniere si cei 7 ani de acasa.Cel mai bine e sa faci pace,dar atunci cand vrei bani si ai nevoie de ei,trebuie sa fii si un bun actor pentru a minti si adeveni prieten cu inamicul.Trebuie sa ai o strategie.Pentru mine asta este cea mai eficienta,fii prieten cu el si cand ai ocazia,omoara-l,lichideaza-l,rade-l de pe fata Pamantului.
Si cu asta am terminat,spre ca o sa va placa si va astept si data viitoare.
CITEȘTI
Cartea cu de toate
RandomIn aceasta carte o sa va invat cum sa fii un adevarat asasin,dar in stilul Romanesc,cu seminte,bere si mici. O sa va invat si alte lucruri,cum sa fii parinte,cum sa fii profesor,cum sa ai un job oe masura,etc. P...