18 yıl önce 3 ocak
Ocak ayının en soğuk gecelerinden bir tanesiydi. O gece her zamankinden daha karanlık ve sessizdi.
Kadının acı dolu çığlıkları gecenin sessizliğini bölerken ne kadar sessiz olmaya çabalasa da sancıları buna izin vermiyordu .
Bir süre sonra bebeğin tiz çığlıkları sokakları inletmeye başlamıştı.
Bebeğin teni geceye inat bembeyazdı. Kadın rahat bir nefes alıp verdi. Bebeğine uzanıp onun kanlı bedenini kollarının arasına aldı. Bebeğine bakmaya bile fırsat bulamadan siyah bir çarşafa sardı. Bebeğin geceye meydan okuyan bembeyaz teni ve sarı saçları adeta sabah güneşini anımsatırken kömür karası gözleri geceye uyum sağlıyordu.
Kadın elbisesinin eteğini baştansavma bir şekilde düzeltip bebeğiyle beraber yetimhane nin kavak ağaçlarıyla süslenmiş yolunda kasıklarındaki sancıyla beraber yürümeye başladı. Rüzgar insanlara öfkesini kusarcasına karanlık gecede esiyordu. Gece sanki kadının yaptığı onlarca hatayı yüzüne sessizliğiyle vuruyordu. Kadın yetimhane nin demir kapısının önüne gelince bir süre yetimhane nin eskimiş duvarlarına ve hemen yanındaki küçük nöbetçi kulübesine baktı daha sonra büyük bir hızla kapıyı açtı ve küçük nöbetçi kulübesine doğru yol aldı. Bir hışım bebeği kulübenin önüne bırakıp koşar adımlarla oradan uzaklaştı. Yetimhane görevlileri onu orada bulduklarında sabah güneşi kendini yeni yeni gösteriyordu. Soğuktan donmuş bebeği. Kollarinin arasina alarak yetimhane nin içerisine girdi. Bu bebek için herşey burada başlamıştı. Güneş gibi parlayan sarı saçlarını görenler adeta bu güzel bebeğe hayran bir şekilde bakıyorlardı. 'Hayata hoşgeldin GÜNEŞ'Arkadaşlar bu yeni hikayem olduğu için biraz heyecanlıyım umarım attığım başlangıç bölümünü beğenirsiniz yorumlar ve voteler artarsa bölümler daha çabuk gelicektir okuduğunuz için çok teşekkür ederim :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜME DOĞRU
Teen FictionArkadaşlar bu hikayemde yetimhane de büyüyen bir kızın hayat hikayesini ve gizli sırlarını anlatıcam ve aynı zaman da da hastalıklı aşkından bahsedicem umarım beğenirsiniz hepinizi çok seviyorum. ♥