#KARANLIK VE SİYAH

0 0 0
                                    

Kusurları örten gerçekleri saklayan hataları kapatan karanlıktır bazı insanlar korkar karanlıktan masum insanlardır onlar siyahlar ve karanlıklar onları hiç bir zaman kabul etmez ama beyaz masum insanlara açar kollarını sarıp sarmalar ama siyaha kayan bir davranışında bırakıverir seni boşluğa arafta kalırsın ne siyah kabul eder seni ne beyaz beyaz masumluğu simgeler siyah ise kusurluları ben hiç bir zaman beyaz olmadım ya arafta kalmıştım ya da hep siyahtım herkes ben gecenin karanlığında ve soğuğunda doğan kusurlu bir beden hataları ve yanlışları barındıran bir beden bir kadın ve adamın bir gecelik cehennemi kendimden nefret eden bir insanım ben kimseyle konuşmayan muhattap almayan dinlemeyen sadece izleyen ve anlayan kusurlu siyah bir bedenden oluşuyorum . Tenim ne kadar beyaz olursa olsun benim ruhum karanlık ben karanlığa mahkum bir beden kusurlu bir beden

Sabah gözüme vuran güneş ışınlarıyla uyandım.  Ayaklarımı yataktan sarkıtıp etrafıma bakindim saate baktığımda dersin başlamasina yarım saat olduğunu gördüm yataktan kalkıp uyuşuk bir şekilde formami üzerime geçirdim saçlarımı ellerimle düzeltip siyah sporlarımı ayağına geçirip yurttan kahvaltı etmeden çıktım .

Okula geldiğimde zil tam 15 dk önce çalmıştı. Aynı uyuşuklukla  sınıfa doğru yöneldim kapının önüne geldiğim de çalmadan içeri girdim ve yerime oturdum herkes alınmıştı artık bu halime öğretmenler de bişey demiyordu artık ilk baslarda sorun çıkartsalar da yetimhane müdürü onlara psikolojik sorunlarım olduğunu söyleyip sorunu çözmüştü dün yanıma oturan çocuk da gelmişti hiç bişey söylemeden yerime oturdum ve defterimi çıkartıp resim çizmeye başladım her resim çizmeye başladığımda annem gelirdi aklıma onun yüzünü hep görmek istemişimdir. Onun saçlarını , gözlerini , gamzesi varsa gamzesini burnunu çenesini kaşlarını herşeyini merak etmişimdir. Siz şimdi diyorsunuzdur bu kız deli annesi onu bırakıp gitmiş bir çöp gibi kenara atmış bu salak hala annesini merak ediyo diye ama napabilirim ki her ne kadar beni doğurduğu için kızsamda beni bıraktığı için üzülsem de ben ona kızamam vardır bir hatam zaten benim doğmam hata ki istenmeyen bir bebeğim ben istenmeyen kusurlu siyah bir kız çocuğu bundan daha fazlası değil bende isterdim herkes gibi annem babam olsun annem bir elimden babam diğer elimden tutup parka gidelim ben oradaki çocukların peşinden koşarken düşiyim hemen yanina gelsinler acıyan dizlerimi avuç içlerimi öpsünler ondan sonra babam beni kucağına alıp pamuk şekercinin yanına gidip pamuk şeker alsa ben her tarafıma bulaştırarak yesem daha sonra annem bana kızsa üstümü başımı kirlettim diye hep beraber eve gitsek gece yağmur yağıp Şimşek çaksa bende korkunca hemen onların ortalarına girip uyusam çok şey istiyorum biliyorum ama sadece hayal edebilirim hic bir zaman gerçekleşmez bu olanlar hepsi bir hayal den ibaret benim için...

Arkadaşlar yeni bölüm geldi umarım beğenirsiniz bu arada o güzel ellerinizi yıldızcıklara dokundurursanız sevinirim ne kadar çok vote gelirse o kadar hızlı yeni bölüm gelir bundan sonrasının eğlenceli olucağına eminim iyki varsınız ♥♥

ÖLÜME DOĞRU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin