Өнгөрсөн дөх чи ба Одоогийн чи 2р хэсэг

145 14 1
                                    

Хэсүгийн талаас
Дүрэмт хувцсаа дүрэм ёсоор нь өмсөн.Гэрээсээ гаран чихэвчээ зүүн сургуулын зүг алхлаа.Бүх зүйл дуунд минь зохицох шиг намуухан миний сонсож буй дуу бол дуу ч гэждээ ая юмдаа борооны дуслын ая байгаа юм.Би бороонд их дуртайлдаа тэр чийгний үнэр гээд л.Нэг л мэдхэд сургуулын үүдэнд ирсэн байв.Сандарч байх чинь.Бүх зүйл төгс бас гайхалтай байх болно.Бүх зүйл.Менежирийн өрөөг асууж сурагалсаар орон.Хувын хэргээ өгөн эхний хичээлийн цаг руу намайг дагуулж явж байлаа.Би ямар харагдаж байгаа бол шинэ найз нартаа ямар харагдах бол.Яг л нэгдүгээр ангид орох гэж байгаа юм шиг санагдаж байх чинь.Учир нь би өмнө нь ямар сургуульд сурдаг байснаа санахгүй байна.Би ч ангид орж ирэн.Өөрийгөө танилцууллаа.Гэв миний бодсон шиг хүүхдүүд намайг хүлээж авсангүй.Бүгд хэсэг чимээгүй болж байгаад буцан хийж байсан зүйлээ үргэлжлүүлэн намайг тоох ч хүн байхгүй байлаа.Багш суудал зааж өглөө.Эхний эгнээний цонх нь талын хамгийн арын суудал байв.Гэхдээ энэ чинь хичээл дургүйл хүн суудагшдээ.Намайг урд суулгаж болоогүй юм байхдаа.Хараа муутай гэдэг байж уу? Угаасаа муу л даа шил зүүдэггүй л болхоос биш.Эхний цаг цонхолхоор болж би чихэвчээ зүүн сууж байтал.Хаалгыг өшиглөн хэсэг бүлэг хөвгүүд орж ирлээ.Би ч гайхан сууж байтал.Нэг нь над дээр хүрж ирэн хажууд минь суун.
+++++:Ваа манайд ямар сахиусан тэнгэр нь орж ирээ вэээ? Чамайг хэн гэдэг юм?
Би:Юу? Хэсү
+++++:Гоё нэртэй юмаа орой бид нар нэг тийшээ явна хамт явахуу?
Би:Уучлаарай би завгүйээ
++++:зөөзөө
++++++:Сайхан танилцлаа
Би:Гэхдээ би та нарын нэрийг
+++++:Чи өнөөдөр гэхэд мэдчинээ
Миний хажуу талаас намайг цоолох мэт ширтэх санагдан үгүй ээ тэгэж байна.Хартал

Намайг ширтэж байв

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Намайг ширтэж байв.Бас яаачваа би яаасын хараад байх юм.
Сэүний талаас
Бэкхён мат руу хамт яваач гэхээр нь хамт очтол.Нэг л танил царай харагдана.Тэр өөрийнхөө нэрийг Хэсү гэж хэлсэн.Гэхдээ тэр биш байх тиймүү? Тиймээ тэр мөн байна.Гэхдээ өөр харагдаж байх чинь илүү даруухан.Намайг танихгүй царайлаад байх юм.Уган өөр байдагдаа.Ийм тохиолдолд "Хайраа юу хийж байгаа юм уулзаагүй удсан байна шүү" гэх мэт чи яахав танихгүй царайлы гэвэл болж л байна.
Хэсүгийн талаас
Хичээлийн сүүлийн цаг биолог т хэдэн миниут хоцорцон чинь багш нь гэж тарган юм.Сургуулын бассеныг шалыг угаа гэдэг байгаа.Шинэ сурагч гээд зүгээр өнгрөөчих  байх гэсэн чинь.Би биологт дуртай одоо дургүй болж байх шиг байна.=,= Муухай багш.Би ч хичээлээ тараад усан сан луу яван.Хаймцуугаа шамдан.Пилкатыг чинь цэмцийлгэлээшд.Яг дуусахын алдад араас хэн нэгэн түлхэх шиг болон би усанд дотор орлоо.Би сэлж мэдэхгүйш дээ бурхан минь дээшээ гарах гэсэн ч улам доошлоод байв.Би амандаа устай.
Би:Туслаарай
Гэсэн ч сонсогдох төдий л байв.
Сэүний талаас
Хичээл тарангуут нөгөө хэдээсээ салан.Усан санлуу явлаа.Хувцсаа солин.Гарж байтал.Хэсү байлаа.Би түүнийг нууцаар харж байтал.
Би:Би яагаад ийм юм хийгээд байгаа юм
Яг гараад очих гэж байтал.Хэсүг ардаас нь хэн нэгэн түлхэв.Чи ч буруу хүнээ түлхлээ дээ наадах чинь усан сэлэлтээр медал авсан аягүй мундаг за юу? Гэтэл тэр юу вэ жүжиглээд байгаа юмуу эсвэл сэлж чадахаа больчоо юу? Юу вээ ? Чи яаачаа вэээ? Би ч түүн дээр очин.Сэлэн түүнийг аварлаа.Асуух юм ихтэй болж л дээ.
Хэсүгийн талаас
Нүдээ нээлээ хүйтэн шалан дээр сэрэв.Урдаас минь ширтэн суух энэ залуу чинь өдөр намайг цоо ширтээд байсан залуу байх чинь.
Гэтэл тэр
Сэүн:Яа жүжиглэх хэрэггүй сэлэлтийнхээ хүчээ алдчахаа юу? Бас яагаад танихгүй царайлаад байгаа юм
Юу? О о

Past Vs Now (Түр Зогссон)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang