Part 3~ Όταν λέω εγώ πως είναι βαρεμένα...~

104 21 2
                                    

-ΤΙ ΠΡΆΓΜΑ;;

Είπαμε και οι δύο φωνάζοντας. Εγώ από θυμό και ο Λούκ από ενθουσιασμό...

Βλέπετε ο μεγάλος γιος των Παππαδόπουλων, ο Δημήτρης ή αλλιώς Τζίμ, είναι ο κολλητός του.

Εγώ θέμα με τον Τζίμι δεν έχω... Ίσα ίσα τον συμπαθώ πάρα πολύ... Είναι στην ηλικία με τον Λούκ. Πολύ κούλ παιδί και κάνουμε πολύ παρέα.

Αντίθετα το θέμα το έχω με τον μικρό του αδελφό που είναι στην ηλικία μου και μάλιστα ήμαστε μαζί...στο ίδιο τμήμα από το γυμνάσιο!

Θεέ μου πώς τον αντέχω δεν ξέρω να φανταστείτε σε κάποια φάση καθόμασταν και στο ίδιο θρανίο υποχρεωτικά.

Επειδή το καθυστερημένο μίλαγε συνέχεια την πλήρωσα εγώ...

Υποτίθεται τον έβαλαν μαζί μου για να συμμορφωθεί και να πάρει παράδειγμα απ την καλύτερη μαθήτρια της τάξης που "πάντα" προσέχει στο μάθημα...

Ξέρετε τα κλασικά πράγματα...

Που να ήξερε η καθηγήτρια πως μόνο αυτό δεν κάνω... Δεν προσέχω πάντα στο μάθημα... Αντιθέτως κάθομαι και γράφω στιχάκια και ζωγραφίζω.

Κοιτάω όμως στα μάτια τους καθηγητές όταν γυρνάνε και αυτοί νομίζουν πως προσέχω και μάλιστα πολύ.

Οκ όλο κάτι θα καταλάβω μέσα από την τάξη. Είπαμε δεν προσέχω και πολύ αλλά όσο νάνε κάτι ακούω από την παράδοση. Δεν είμαι και κουφή...

Τέλως πάντων στο θέμα μας τώρα! Είναι ένα από τα λεγόμενα "bad boys" του Λυκείου. Το όνομά του; Μαξ.

Μου έχει κάνει την ζωή δύσκολη. Παλαιότερα όλη την ώρα με πείραζε.

Τώρα ευτυχώς έχει κόψει... όχι ότι τον παίρνει δηλαδή.

Είμαι γνωστή για τον τσαμπουκά μου και την τόλμη μου για κάποιο λόγο, όχι τυχαία έτσι; Άνετα τον κάνω ρεζίλι...

Ξέρω πολλά πράγματα για τον Μαξ και τον Τζίμ καθώς οι γονείς μας είναι πολύ στενοί φίλοι και ήμασταν μαζί από παιδιά. Όλοι μεταξύ μας κάνουμε εκπληκτική παρέα εκτός από εμένα και τον Μαξ... Εμείς σφαζόμαστε! Ετσι κάπως απελπισμένη της είπα...

-Γιατί ρε μαμά;; Επαγγελματικό δεν ήταν το δείπνο;

-Δεν είπα κάτι τέτοιο... Θα είναι και φιλικό αλλά ταυτόχρονα επαγγελματικό. Θα κλείσουμε μία μεγάλη συμφωνία μεταξύ μας!

-Δεν γίνεται να μην έρθω...ή να το ακυρώσετε;

-Αλεξάνδρα παιδί μου τι είναι αυτά που λές;; Δεν γίνετε τίποτα από τα δύο!

It's Not Like I Can't...Where stories live. Discover now