^^Ve artık 14 yaşındaydım. Aklımın erdiği kadarıyla herşeyi anlayabiliyordum. Eceyi görmemle bir okadar şaşırsamda yaptığımın kötü birşey olduğunu sonradan anlamıştım.^^
Gözlerim donuk bir şekilde eceye baktım.!
''Ece..!!''
''Siz tanışıyormusunz elifcim''
Ece bağırarak bir yanda odasına çıktı.
''Yeter artık! uzak dur benden.!''
Ben napmıştım şimdi? okulda olanlar yüzündenmi? ama herkez yaşattığını yaşarmış. Babam bana bakıp.. 'kızım neler oldu?''
Bende dolu gözlerimle anlatmaya çalıştım.
''Ya baba! biz onla aynı sınıftaydık. Ve o beni hep eziyordu ve sınıfdada kimse beni sevmiyordu. Tek yetimhanede kalıyorum diye.. Baba ece beni çok ezdi ve bende artık ödeşmenin zamanının geldiğini anlayıp ona karşı gelmeye başladım. Onu ezmeye çalıştım.
Ecenin annesi yanıma yaklaşıp bağırdı..''Sen ne cüretle kızımı üzersin.!!''
Hemen ağlıyarak kendimi dışarı attım. Arkamdan babamın gelmesini bekliordum oysaki.. Koştum koştum o evden o insanlardan uzak olmak için hiç durmadan koştum. En sonunda yoruldum ve arkama baktığımda 2 adamın beni takip etiğini gördüm. Daha çok koştum saklanacak bir yer aradım ama bulamadım. En son burnuma koyulan peçete ve benim kurtulmaya çabalamam
____________________--------------------------------___________________
Gözlerimi açtığımda bağlanmıştım etrafıma baktığımda bodrum katında olduğumu anladım. Kapı sesinin açılmasıyla o yöne baktım. Orta yaşlarda bir adam bana yaklaşıyordu yüzüme dokundu..
''Aynı annesi..!'' Demesiyle anladım bunların annemi kaçıranlar olduğunu... Ağzımdaki bantı çıkarmasıyla çığlığı basmam bir olmuştu. ''İmdattt!!!!''
''Ama güzelim seni burada kimse duyamaz'ki.''
''Sen lanet olası adam!! Annemide sen kaçırdın. Annem annem nerede şimdi.?''
''Çok fazla soru soruyorsun zamanı geldiğinde öğrenirsin.''
Kolumdaki ve ayağımdaki ipleri çözüp beni bir odaya götürmüştü. Ve ben çırpınıyordum ve ağlıyordum odada arkasını dönük bir kadın vardı. Adam kadına dokunup..''Kızını getirdik.!''
Dediği şeyle olduğum yerde kala kaldım. Kadın koşarak bana sarıldı kızım.!
''Bukadar sarılma yeter.!''
Deyip annemin yanına geri bağlamıştı beni. Annemin kolundan tutup oradaki yatağa attı .! Anlayamadın nolduğunu ama annem ağlamaya başlamıştı. ''Dur yapma nolur.!'' Annemin üstünü soymaya başladı. Annem çırpınıyordu son anda anladım ne olduğunu bende bu iplerden kurtulmaya çalışıyordum ağlıyordum adam işim bitti deyip çıktı odadan. Annemin üstü başı kan içindeydi. gözümün önünde anneme tecavüz etmişlerdi ağladım çok ağladım iplerden kurtulmaya çalıştım ama nafile...
*-*-*-*-*-*-*-*Babasının ağzın'dan*-*-*-*-*-*-*-*
''Ya sen! naparsın nasıl bağırabilrsin benim kızıma.! kimsin sen?!''
''Haketti.!!''
''Çabuk pılını pırtını topla! al kızını'da defol buradan.!!''
''Ne? nasıl*''
Ağlamaklı çıkmıştı kadının sesi.. Doğrumu yapıyordum acaba nereye giderlerdi. Ama kızıma öğle davranamazdı.!
''Duydun işte beni!! çabuk defol.!''
Kadın ağlamaklı sesiyle yukarı koştu. Yarım saat sonra eceyle ve valizle aşağı indi. Ve kapıyı hıp hızlı örtüp gitti. İçim kötü olmuştu. Hemen üstümü değiştirip elifi bulmam lazımdı. Sokaklara çıktım! bağırdım! -Elif -Elif diye ama hiçbiryerde yoktu. Acaba nereye gitti? yetimhaneye baktım. Cafeye baktım. Ama yoktu işte! yok! Acaba onudamı kaçırmışlardı.?
*-*-*-*-*-*-*-*Elifin Ağzın'dan*-*-*-*-*-*-*-*
Ağlıyordum hiç olmadığı kadar.. Sonunda adam geri geldi.! ve anneme bir bakıp bana yöneldi. Acaba banadamı tecavüz edecekti.? korkmaya başladım.
''Korkma gülüm sen daha çok küçüksün. Anca mıncıklarım hele bir büyü.!! Ozaman halederim seni.'' deyip iğrenç iğrenç sırıtı.
İplerimi geri çözdü ve kolumdan tutup hastane gibi biryere götürdü. Birsürü adamlar vardı. Beni bir yatağa yatırdılar acaba napacaklardı? ağladım ''Durun! yapmayın!''
______________________------------------________________________
Gözlerimi açtığımda bir yatakda öylece yatıyordum. Napmışlardı bana? nolmuştu? annem annem neredeydi.? Kapı açıldı kapının açılan tarafına baktım ve evet yine o iğrenç adam gelmişti.! Ve sırıtıyordu korkdum... Yatakda geri geri gitmeye başladım. Suratıma dokundu ve heryerimi öpmeye başladı. Öğle iğrençti'ki ve adam beni öğlece bırakıp gitmişti. 2 dk geçmeden geri gelmişti. Evet bu sefer annemle gelmişti. Anne diye koşarak sarıldım. Adam beni geri itti ve ''Yatağına geç.!'' Diye kükredi. Hemen yatağıma oturdum. Adam annemi yere atıp üstüne çıktı. Tokat atmaya başladı. Hiçbirşey yapamamıştım öğlece boş gözlerimle bakmıştım. Annemi gözümün önünde tecavüz ettiği yetmiyor gibi.. Şimdide dövüyordu ve en sonunda belindeki silahı çıkarıp annemin üzerine ateş etti.!
''Hayır!!''
Artık hiç birşey hissetmiyordum. ve Hiç birşey düşünemiyordum.
*-*-*-*-*-*-*-*Babasının Ağzın'dan*-*-*-*-*-*-*-*
Ağlıyordum ve biyandanda yürüyordum. Yerde birşey dikkatimi çekti. Yere eğilip aldım.. Bu ama!! bu kızımın fiyonkuydu.!! Evet doğru tahmin. Onuda kaçırmışlardı. Ama nereye? direk polisi aradım ve buraya gelmesini rica ettim. Polis birkaç ipucu daha bulup nerede olcaklarını bulmuşlardı. Ekip göndermişti ve planı yapıp işe konulmuşlardı. Benden sadece burada beklememi istemişlerdi 1-2 saat sonra 4-5 adamla beraber polisler geri geldiler ve arkadada elif.!! Elife direk koşarak sarıldım. Ama o bana sarılmamıştı.! gözlerine baktım yere bakıyordu.! nolmuştu? napmışlardı benim kızıma? direk suçlu adamlardan birine saldırdım. ''Naptınız kızıma?'' polisler beni tutup ''İşimize karışmayın lütfen.!'' dediler. Kapıda son olarak bir ceset belirdi..!! yanıma getirip üstündeki örtüyü kaldırıp ''Tanıyormusunuz?'' dediler. Gözlerim yaşlı bir şeklilde ''Evet! bu benim eski karım.!'' dedim herşey bitmişti artık.. Elifi birdaha kaçıramıycaklardı. Elifi evimize geri götürüp ''Kızım eceyle annesini kovdum.! Artık sen ve ben olucaz.!'' dedim ama elif hala yere bakıyordu hiç umursamamış gibi.. Eve geldiğimizde elifi odasına çıkarıp uyumasını bekledim ve sonunda uyumuştu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli GERÇEK
ChickLitOysaki daha 2yaşımdaydım neydi benim günahım neden beni vermişlerdi hiç görmediğim duymadığım biyere zamanı geldiğinde elbet herşeyi öğreneceğimi biliyodum ama bukadar erken sanmıyordum...