2.Sunt un monstru...

109 14 2
                                    


"O să afli tu..."...oare la ce voia să spună,o să mă violeze și apoi o să mă omoare? De ce...
În sfârșit îmi deschid ochii, dar singurul lucru pe care îl pot vedea este o lumină slabă care pâlpâie în întuneric. Încerc să mă mișc dar nu reușesc,se pare că sunt legată de o masă... Deodată se aud pași ceea ce îmi face inima să bată foarte tare. Îmi este frică, acum sunt pe cont propriu...
El:Te-ai trezit!! Ce bine,  pot începe munca...
Ia în mână niște unelte și le apropie de incheieturile mele, dar brusc, se oprește...
El*scoate o batistă și mi-o leagă la gură*:Să știi că va durea...
Simt o durere insuportabilă care îmi cuprinde încheieturile...strâng din dinți și plâng, ăsta este singurul lucru pe care îl mai pot face...
Nu după mult timp îl văd cum se apropie de mine, tot ce face este să mă dezlege. Mă ridică în șezut pe masă.
Mă uit spre piciorele mele și observ că genunchii mei sunt la fel ca cei ai unei marionete...și mâinile sunt la fel...Sunt un monstru...
Îmi dă bluza jos. Mă pregătesc să îi trag o palmă, dar nu îmi pot ridica mână.
El*îmi dă și pantaloni jos*:Stai calmă...nu te veolez, doar te schimb,adică nu cred că ai vrea să stai în haine pline de sânge! Momentan nu îți vei putea mișca mâinile și picioarele, trebuie să faci antrenament...
În timp ce el se întoarce cu spatele, eu încerc să mă dau jos, dar singurul lucru pe care reușeșc să îl fac este să cad.
El*se întoarce cu fața la mine*:Ți-am zis că nu poți merge!!
Mă ia în brațe și mă lipsește de corpul lui.
Îmi las capul pe umărul lui și îmi închid ochii...doare prea tare pentru a mă opune.
El*mă întinde ușor pe un pat*:Stai aici!
Eu:Bine...
Se întoarce cu o rochie albastră de balerină.
Lasă rochia pe pat și mă ridică în picioare.
Eu*simt că o să cad*:Ține-mă bine!!
El:Da, da, stai calmă.
Mă ajută să mă îmbrac apoi mă pune pe pat.
El*îmi unge incheieturile cu ulei*:Te doare?
Eu:Putin...dar...
El: Dar ce?
Eu:De ce ai făcut asta?
El:Asta e munca mea. Presupun că nu mi te-am prezentat... Eu sunt Jason, Jason the toymaker. Sunt un criminal care transformă fete în păpuși sau marionete.
Eu: Dar de ce eu? De ce familia mea...de ce Jimmy...*incep să plâng *
El*îmi mângâie fața*: Oh haide, nu plânge...
Eu*reușesc să îmi ridic mână și îi dau mână la o parte*:Lasă-mă...
El:Dar...
Eu:Lasă-mă să plâng până mă usuc...
El*își pune mâna pe umărul meu și mă întoarce*:Te rog...
Eu:Te rog ce??? Fute-te cu mine?? Asta vreo să spui?? Îmi omori familia și apoi...apoi te comporți grijuliu cu mine...nu mai înțeleg...
El*încearcă să mă ia în brațe, dar îl resping*:Oi fi eu criminal dar pot avea și sentimente...

Oky...am terminat și al doilea capitol. Sper că v-a plăcut și acest capitol. Dacă da vă rog lăsați și voi un vot și un comentariu cu "Next ", iarăși, dacă vreți să existe unu'... Mii de scuze pentru greșeli, dacă există greșeli...Bye!!

Marionette Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum