6.

155 13 11
                                    

(lemon)

Jason îmi dă pantaloni și hanoracul jos, lăsându-mă doar în lenjerie intimă.
Jason:Eu te-am dezbrăcat pe tine, acum tu pe mine.
Mă pun deasupra lui și ii desfac ușor nasturii cămășii. Apoi îi desfac fermoarul pantalonilor și cureaua, dându-i jos.
Cu o mișcare rapidă, Jason ajunge deasupra mea, dându-și mâinile în jurul meu, se pregătește să îmi dea sutienul jos, ceea ce și face.
Din instinct îmi ascund sânii și mă înroșesc.
Jason:Nu fi așa...nu trebuie să te ascunzi de mine...*îmi dă mâinile la o parte*
Îmi mângâie sânii tandru coborând cu săruturi de la gât la sâni. Îmi prinde sânul drept în mână și îmi mușcă sfârcul.
Eu:Ahh...
Își strecoară o mână în chiloții mei și își introduce un deget în feminitatea mea, asta făcându-mă să îmi arcuiesc spatele.
Începe să îl miște încet, introducându-l și pe al doilea.
Încep să gem de placere.
Îmi dă chiloții jos făcând la fel cu boxerii lui.
La vederea cu amicul lui ochii mi se măresc și roșesc, apoi îmi întorc capul într-o parte.
Jason*îmi desface piciorele*:Va durea... Ești pregătită?
Eu:Cred că da.
Jason:La trei...unu...doi...trei!
Mă penetrează ușor. Este o durere infernală ce mă face să plâng și să gem de durere.
Jason*încetinește, sărutându-ma pentru a mai lua din durere*: Încurând durerea se va evapora...
Și așa a și fost. Am prins gustul plăcerii, dorind mai mult.
Eu:Jason...
Jason:Mai tare! Geme-mi numele...
Eu:Ahh, Jason!
Jason:Mai tare!!
Eu:Ahh, Jason!!!
Jason:MAI TARE!
Eu:AHHH!! JASON!!!
Simt cum își dă drumul în mine.
Eu*îmi las capul pe spatele lui*:A fost...
Jason:...minunat... Mai vreau!
Eu*mă uit în ochii lui*:Și eu... Mă pune cu burta pe pat, își pune mâinile pe soldurile mele ridicându-le.
Jason:Asta va durea puțin mai tare...
Spune apoi mă penetrează ușor. După puțin timp grăbește pasul.
Îmi scufund fața în pernă și îi spun:
Eu:Ahh...Jason...nu mai pot...
Jason*se oprește și se așează lângă mine respirând greu*: Ești așa strâmtă îngeraș...
Ne apropiem fețele una de alta și ne sărutăm.
Jason*îmi dă părul pe spate și îmi mușcă gâtul blând, nu ca prima dată*:Te iubesc!
Eu:Și eu te iubesc!
Jason ne învelește și mă ia în brațe sărutându-mi fruntea.

Va urma...
Este primul meu Lemon, nu cred că este foarte reușit, nici nu cred că seamănă cu un Lemon... Ce părere aveți?

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 08, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Marionette Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum