Yeni bölüm sizinleeeee
Erken geldi biliyorum ama yazmadan duramadım. Açıkcası diğer bölümler için heyecanlıyım dayanamayıp yazdım. Her neyse size iyi okumalar. Oy vermeyi unutmayın...
Bu sabah erkenden kalktım ama çok erkenden. Sanırım bugün çok uzun sürecekti. Kalkıp kendime gelene kadar taşıma şirketi zaten eve gelmişti. Evet bugün o gündü. Bu güzel şehirden ayrılış vakti gelip çatmıştı.
Adamlar eşyaları taşırken ben kahvaltıya gitmiştim. Gittiğim kafe güzel nezih bir yerdi ve bence kahvaltıyı harika hazırlamışlardı. Kahvaltıyı yaptıktan sonra kahve içmeye karar verip siparişimi beklerken o sırada kafenin önünden geçen Yağız'ı gördüm. Kahvaltıya geldiğim için masada gazete de vardı. Hemen bir tanesini alıp yüzümü kapattım. O beni fark etti mi etmedi mi bilmiyorum ama ben onu görmek istemiyordum. Kahvemi de içtikten sonra hesabı ödeyip eve geldim. Hala taşıyorlardı evi.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Taşıma işlemi bitmişti ve bizde maalesef arabayla istanbula doğru yola çıktık. Maalesef dedim çünkü istanbula uçakla gitmek daha kısa bilirsiniz ama arabayla daha uzun sürdüğü için arabayla gitmeyi pek sevmedim. Ama yapacak bir şey yoktu.
*
*
*
*
*
*
*
Uzun bir yolculuktan sonra sonunda gelmiştik. 2. köprüden geçip yaşayacağımız semte geldik. Güzel bir semte benziyordu. BAŞAKŞEHİR...
Evimiz yeni yapılan bir evdi ve bizim gibi taşınanlar vardı. Hatta bizim üst komşumuz bile yeni taşınıyordu. Onlarla da annemgil tanışmıştı ama ben yanında çocukları olmadığı için gitmedim.
Akşama kadar hepsini eve taşıdılar ve yataklarımızı yapacakken kapı çaldı. Annem kapıyı açtı birisiyle konuşuyordu ve beni çağırdı. Bende kapıya gittim. Kapıdaki bugün bizim üst kata taşınan teyzeydi. Bana gülümsedi ve
'Merhaba canım sanırım Beren sensin'
'Evet benim siz?'
'Ah evet bende Melek'
'Memnun oldum Melek teyze'
'Bende canım'
'Benim de senin gibi bir oğlum var sanırım aynı yaştasınız ya da çok yaş farkı yok aranızda'
'Aaaa demek öyle kaç yaşında oğlunuz??'
'16'
'Benden bir yaş büyükmüş bende 15'
'Bence siz tanışın hem ikiniz de yalnız kalmazsınız'
'Evet güzel olur nerde oğlunuz??'
'Oğlum şu an dışarıda ama en kısa zamanda tanışırsınız'
'Tamam öyle olsun'
'Eee ben gidiyim malum ikimizde yeni taşınıyoruz'
'Güle güle'
Melek teyzeyi yolladıktan sonra o yorgunlukla hemen uyuduk.
Acaba Melek teyzenin oğlu nasıl biriydi??
Kafamdaki soru işaretlerini bir kenara bıraktım nasıl olsa yarın görecektim ama insan merak etmeden de duramıyor yani
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Bölüm sonu. Asıl heyecanlandığım yerler yavaş yavaş başlıyor. Okuyan herkese teşekkürler oy vermeyi unutmayın. Öpüyorum hepinizi....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimle Var Mısın Yok Musun
Teen FictionVar Mısın benimle güzel bir aşka Var Mısın benimle harika bir sevdaya Var Mısın benimle hayallerimin ötesinde bir yaşama Benimle Var Mısın Yok Musun???